Spring naar inhoud

- - - - -

chop chop Chopin

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#16 Geplaatst 27 juli 2010 - 16:39

veel succes
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 27 juli 2010 - 16:40

Kathleen zei:

Idd, ben bij de operatie gebleven en de dierenarts zei dat hij idd grote "ballekes" had. En ik vond het ook wel grote balletjes.
De operatie verliep vlot, al bjij al duurde het 10 minuutjes denk ik. Nu ligt hij nog lekker uit te slapen onder een warme lamp bij de dierenarts (want dat heb ik niet, anders mocht ik hem ineens terug meenemen). Straks mogen we ons manneke terug gaan halen. :cry:
:thumb: :thumb: :thumb:

Smitten Kitten zei:

Ik denk overigens wel dat ik voortaan mijn kittens ga laten vroegcastreren. Mijn kittenkopers zijn er altijd snel bij met de castratie/sterilisatie. Ook vorige keer tussen 4,5 en 5,5 maand. Dus denk dat ik in dat geval mss mijzelf en de kittenkopers wat stress moet besparen en gewoon ze al gechopt af moet leveren. Dan is eerstvolgende bezoek aan de da met een beetje geluk gewoon maar na een jaar voor de herhalingsenting. Dat is in principe wel handig.

Ja, ik ga het deze keer doen met Chanel haar kittens, ben benieuwd, als het meevalt ga ik het ook altijd doen. :)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 27 juli 2010 - 17:55

:misselijk: ik kreeg mijn eten amper binnen, nog een uur voor ik mag bellen om te wetenn om hoe laat we hem mogen halen. Ik weet dat ik stom klinkt, heb al duizende kinderen onder narcose gezien en operaties en veel erger, maar als het een diertje van mij is draait mijn maag om :cry: . Ondertussen heb ik barstende koppijn (erg hé)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#19 Geplaatst 27 juli 2010 - 18:11

Kathleen zei:

:misselijk: ik kreeg mijn eten amper binnen, nog een uur voor ik mag bellen om te wetenn om hoe laat we hem mogen halen. Ik weet dat ik stom klinkt, heb al duizende kinderen onder narcose gezien en operaties en veel erger, maar als het een diertje van mij is draait mijn maag om :cry: . Ondertussen heb ik barstende koppijn (erg hé)

Ach Kathleen... dat is logisch he. Als het iets van je eigen is dan slagen de zenuwen wel toe natuurlijk. :hug:

Straks is het monstertje weer thuis ;) Neem u in tussentijd een lekker theetje en relax ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#20 Geplaatst 27 juli 2010 - 18:49

:hug: :hug: :hug:
Eet nog een pateke voor Chopin terug is :oops:

Bewerkt door Joloka, 27 juli 2010 - 18:50.

Geplaatste afbeelding

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:46

Chopin is terug thuis en ik een pak geruster nu ons manneke thuis is. Gelukkig kreeg ik tijdens de stressie uren morele bijstand ;) (bedankt H :hug: ). En alle knuffels worden doorgegeven als hij wakker is (hij slaapt terug)
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#22 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:52

je titel is wel sarcastisch hé. Ocharme het manneke. :mrgreen:
knuffel hem straks maar lekker, gelukkig is alles goed gegaan.

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:55

Alé Chopin is nu gechopt ;)  Goed dat hij terug thuis is.  Ik zou net zo reageren hoor O:)

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#24 Geplaatst 27 juli 2010 - 19:59

Chopin straks weer thuis zonder balletjes :hug: :hug:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:00

ramses zei:

Chopin straks weer thuis zonder balletjes :hug: :hug:

Neenee, Chopin is al terug thuis zonder balletjes :hug:

Geplaatste afbeelding

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#26 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:03

super dat hij terug thuis is

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#27 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:04

Dikke knuffel voor Chopin :hug:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#28 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:05

Joloka zei:

Neenee, Chopin is al terug thuis zonder balletjes :hug:

Hij heeft wel nog ballekes hoor. Ik heb prothesen in de brievenbus gegooid (laat ze eens zien Kathleen :ha ) samen met een kaartje en iets voor Kathleen om zich te kalmeren :LOL:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#29 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:06

Kathleen zei:

Chopin is terug thuis en ik een pak geruster nu ons manneke thuis is. Gelukkig kreeg ik tijdens de stressie uren morele bijstand ;) (bedankt H :hug: ). En alle knuffels worden doorgegeven als hij wakker is (hij slaapt terug)

;) Zo hoort het he Kathleen, in goede en in slechte tijden ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 27 juli 2010 - 20:13

Smitten Kitten zei:

Hij heeft wel nog ballekes hoor. Ik heb prothesen in de brievenbus gegooid (laat ze eens zien Kathleen :ha ) samen met een kaartje en iets voor Kathleen om zich te kalmeren :LOL:

Foto :thumb:

Geplaatste afbeelding