Spring naar inhoud

- - - - -

aanval op kattegras

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 28 juli 2010 - 19:58

Ik kwam daarstraks thuis met een pot kattegras van bij Tom & co en ik was nog niet goed binnen of hij begon als gek op die zak te springen en echt ronkend en smakkend de halve pot op te vreten.twee minuten later moest hij overgeven en wou hij echt de kast waar ik de pot had opgeborgen openen om aan een tweede aanval te beginnen :) .Nu is hij al van in het begin een groenvreter geweest en ik geef hem niet altijd kattegras omdat ik niet goed weet of hij het ongelimiteerd mag eten.Hij wordt er echt supergek van,betekent dit dat hij zoveel gras nodig heeft of blijf ik liever de pot maar om de week uithalen?

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#2 Geplaatst 28 juli 2010 - 20:23

:ha Toulouse doet dat hier ook :)
Volgens mij kan het echt geen kwaad hoor, alleen in je portemonnee om telkens nieuw kattengras te halen ^^

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 28 juli 2010 - 20:40

Kattegras prikkelt de maag waardoor ze gaan overgeven, het lijkt me dus toch niet erg gezond om er teveel van te eten :-k
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_angie555_*
Guest_angie555_*

#4 Geplaatst 28 juli 2010 - 21:27

Hier heb ik het altijd staan , de een eet er meer van dan de ander maar volgens mij kan het geen kwaad hoor. Loslopende katten eten toch ook gras :-k

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#5 Geplaatst 29 juli 2010 - 07:28

Ik weet niet,ik heb altijd het idee dat als hij er zo op  af stormt,dat zijn lichaam het misschien nodig heeft?