Spring naar inhoud

- - - - -

Ebay-weer een vraagje op pag. 3

• Log in om te reageren
54 reacties op dit onderwerp
Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#16 Geplaatst 31 juli 2010 - 11:32

Je moet ook oppassen als het van een land buiten Europa moet komen. Een overschrijving naar een land buiten Europa kost ook geld, en da's best veel.

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#17 Geplaatst 04 augustus 2010 - 09:29

Hebben al heel wat via ebay gekocht. Voor de poezels een krabpaal maar dat was in belgië en zijn we zelf gaan halen. Voor de rest echt al van alle wereldhoeken iets laten komen en nog geen serieuze problemen gehad. Iets van de states komt er als het geen klein pakketje is 10€ bij eens wat zwaarder gaat het via douane, kan het lang achterblijven en gaat het vooral om gewicht en waarde van het pakket! Iets van azië is meesstal spotgoedkoop ivm portkosten of zelfs gratis in veel gevallen. Wel opletten als je een mail krijgt dat ze je telefoon moeten hebbenvoor het postkantoor. Nooit geven is echt niet nodig. Beste is als je gewoon wat van die muizen wilt kopen , een mailtje sturen en vragen of die mensen "gift" op het pakketje willen zetten. Dan komt het met de doodgewone post in je brievenbus zonder enige extra kost! Buitenland is bijna altijd paypal, maar dan heb je ook meestal de zekerheid als er iets misloopt dat je je centjes terug krijgt. Buitenlandse overschrijvingen kosten wel geld en is soms de soep de kool niet waard.Veel succes!

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#18 Geplaatst 04 augustus 2010 - 12:53

3elfje zei:

Beste is als je gewoon wat van die muizen wilt kopen , een mailtje sturen en vragen of die mensen "gift" op het pakketje willen zetten. Dan komt het met de doodgewone post in je brievenbus zonder enige extra kost!

ooow, da's fantastisch, dus ik kan ze wel bestellen :jump:

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#19 Geplaatst 08 augustus 2010 - 21:24

Ik kan nog tot 22u30 een bod plaatsen op een lot speeltjes

Moet ik meteen mijn maximum indienen of nog niet mijn max.dat ik eraan wil uitgeven?
En wanneer? Nu al of op 1 van de laatste seconden?

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#20 Geplaatst 08 augustus 2010 - 21:40

Ik wacht altijd af tot laatste minuut! Je moet zien hoeveel het je echt waard is ga daar ietsje boven als je dat de laatste minuut inbrengt heb je net of genoeg tijd om nog eventueel te verhogen indien nodig, anderzijds hebben de andere meestal net niet meer de tijd om te reageren! Maar meestal voor nieuwe voorwerpen die worden aangeboden , worden die meestal meteen opnieuw aangeboden en kan je,  moest je het toch gemist hebben opnieuw bieden. veel succes Elfonia!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#21 Geplaatst 08 augustus 2010 - 22:14

Ik mijn krabpaal van armarkat 1m8O hoog voor zoon 80 euries, goeie prijs!

Er is een ebay winkel die nieuwe degelijke krabpalen verkoopt, maar ik kan even niet op de naam komen...

Bewerkt door sneeuwwitje, 08 augustus 2010 - 22:15.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#22 Geplaatst 08 augustus 2010 - 22:17

Elfonia zei:

Ik kan nog tot 22u30 een bod plaatsen op een lot speeltjes

Moet ik meteen mijn maximum indienen of nog niet mijn max.dat ik eraan wil uitgeven?
En wanneer? Nu al of op 1 van de laatste seconden?

Beste is echt op allerlaatste moment bieden, de laatste minuut.
Ik heb zo een vermoeden dat sommige mensen 2 profielen aanmaken en steeds hoger tegen je opbieden zodat jij meer en meer bied. Weet dit niet zeker maar het lijkt me zeer logisch dat mensen dit zouden doen, zeker die die vaak verkopen...
Zowiezo als je een max bedrag ingeeft geven ze bij ebay niet meteen het hoogste bod weer, ze gaan iedere keer een euro ofzo over het geboden bedrag (automatisch tot aan je max bedrag) dus das wel fijn.
Maar toch, wacht maar zo lang mogelijk als dat kan!

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#23 Geplaatst 08 augustus 2010 - 22:20

ok, dank jullie!!

nog 8 minuten O:)

en hoeveel tijd heb je om te betalen?

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#24 Geplaatst 08 augustus 2010 - 22:28

Elfonia zei:

ok, dank jullie!!

De 8 minuten zijn voorbij :LOL:

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#25 Geplaatst 08 augustus 2010 - 22:30

Idd :LOL:
Heb je de speeltjes? :)
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#26 Geplaatst 08 augustus 2010 - 22:56

Hopelijk heb je de speeltjes ;) :dancer: en zenden ze het zoals ik het al gezegd had :d ! Betaling staat normaal in de advertentie vermeld, hangt er ook vanaf of je met paypall of overschrijving doet. Voor sommigen is dat enkele dagen , een week,of langer. gewoon verkoper op de hoogte houden en dan is er normaal geen enkel probleem. Heb het ook al gehad dat ik met overschrijving moest betalen en dat het blijkbaar via verschillende instanties een tijdje duurde. Nu als je de verkoper inlicht geeft dat doorgaans geen probleem, zolang hij maar weet wat en hoe. Als je het verkregen hebt, proficiat!!! :thumb:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#27 Geplaatst 08 augustus 2010 - 23:09

Elfonia zei:

ok, dank jullie!!

Je krijgt een mail met de overschrijvingsgegevens en termijnen.
Je kan ook via een pm contact hebben met de verkoper.

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#28 Geplaatst 08 augustus 2010 - 23:11

Ja, toen ik de douane documenten moest invullen voor grote verzendingen moest ik erop schrijven : "gifts, no commercial value". en dan bij bedrag= 1 euro ofzo (van waarde)
Dan worden ze niet tegengehouden.
(douane doc's kan je vinden op de website van UPS)

Guest_Lotje <3_*
Guest_Lotje <3_*

#29 Geplaatst 09 augustus 2010 - 10:17

Heeft er iemand ervaring met de ebay winkel ZEN? Zij verkopen krabpalen aan spotprijs

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#30 Geplaatst 09 augustus 2010 - 10:36

hey iedereen, jammer genoeg heb ik ze niet... :(

maar wie weet zie ik binnenkort wel nog een leuke aanbieding :)