Spring naar inhoud

- - - - -

The cat collection

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#1 Geplaatst 29 juli 2010 - 19:40

Sinds een aantal weken verzamel ik een magazine waarbij elke keer een pluche katje zit. In het magazine zelf staat op een leuke speelse manier uitleg over katten.

Ik vroeg me af of er hier nog mensen waren die het kennen. Het heet The Cat Collection. Website: http://www.the-cat-collectie.eu

Ik wou me een abonnement aanschaffen, omdat je dan kado's krijgt en de magazines per stuk goedkoper zijn. Per stuk is het namelijk 6,99€ en dat is niet zo goedkoop, vind ik. Maar jammer genoeg kunnen we in België hier geen abonnement op nemen. :(

De katjes zijn wel heel schattig! Er zitten verschillende rassen bij. Momenteel heb ik al 8 nummers, waarbij de Siamees en de Blauwe Rus zaten.

Nog verzamelaars hier? :goofy:

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 30 juli 2010 - 07:32

Wel leuk maar we gaan er niet aan beginnen verzamelen :)

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#3 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:02

Heb ik al wel zien liggen,maar ik verzamel het niet :)

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#4 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:05

Ziet er leuk uit. :)

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#5 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:21

Heb de eerste. Heb het niet verzamelt, mijn zus wel. Ook zij zei dat je vanuit België geen abb. kon nemen.
Ik vind het persoonlijk veel geld voor wat het is.

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#6 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:31

Het is inderdaad belachelijk veel geld, maar wij verzamelen het ook met in ons achterhoofd het kindje van mijn partner's zus. Dat kindje is nog maar een maand oud, maar dat is wel iets leuks om haar te geven als ze wat ouder is. Zo kunnen we meteen de liefde voor katten ook doorgeven.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#7 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:35

Voor kindjes kan het inderdaad nog dienen en leuk zijn, want vind wel dat er belachelijk weinig tekst in staat. Denk dat je inderdaad 6 euro betaalt aan het knuffeltje en de overige 0,99 cent aan het informatieboekje..
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 30 juli 2010 - 10:48

Van de andere weet ik niet, maar het eerste boekje gaf niet echt info hoor. Zeer weinig allenzins. Weet het al niet meer. Heb het tijdens mijn 'opruimmoment' weggegooit.

Vennen
Vennen
  • 2.412 berichten
  • 8 katten

#9 Geplaatst 30 juli 2010 - 11:07

De boekjes zijn duidelijk voor kinderen, om op een speelse manier info te krijgen over bepaalde rassen en gedragingen van katten. Zeker de vergelijking tussen bepaalde rassen en filmsterren toont dit. Al zijn het wel vaak oudere filmsterren die de jeugd niet echt kent, maar bon.

De prijs is duidelijk voor het katje. Nuja, beter zo'n dure kattenknuffel dan een dure knuffelbeer. Ik denk dat als je die katjes in een jong meisje haar handen duwt, ze er meteen mee begint te spelen. Nuja, dat hopen we toch met het kindje van mijn partner's zus. Eens ze 3-4 jaar is. Nog even geduld hebben dus. :louche:

Guest_moonlightthecat_*
Guest_moonlightthecat_*

#10 Geplaatst 10 maart 2011 - 17:02

ik krijg en abonoment op the cat collectie (ik woon in nederland) :oops:
ja ze zijn opzich wel duur. ik ben zelf 13 jaar en vind de pluch katjes leuk daroom word ik ook lid :p
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
srry voor die smileys
ik kan zeggen ik vind dat er wel veel info in staat maar wel weinig bladzijden...

Armani
Armani
  • 15.761 berichten

#11 Geplaatst 10 maart 2011 - 17:05

Nog niet gezien.
Veel succes met de verzameling.

Guest_sjaak_*
Guest_sjaak_*

#12 Geplaatst 10 maart 2011 - 17:07

zeker leuk :LOL:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#13 Geplaatst 10 maart 2011 - 17:30

Was al vergeten dat dit bestond. Heb het precies niet meer in de winkel gezien???

Cisca
Cisca
  • 13.515 berichten

#14 Geplaatst 10 maart 2011 - 18:27

Ja heb ze allemaal tot nu toe zelfs de 2 extra editie's heb ik ook staan.
Gezellig in me boekenkast.
En idd het abo kon niet heel jammer voor de leuke extra's die je zou krijgen maar wil hem wel compleet maken nu........

Mika
Mika
  • 3.676 berichten

#15 Geplaatst 10 maart 2011 - 18:42

Ik ken het ook, mijn jongste dochter heeft er al een paar boekjes van, maar niet allemaal, te duur voor wat het is.  Staat wel leuke uitleg over katjes(rassen) in voor de kids.  Mijn dochtertje speelt dan met de kleintjes en grote katjesknuffel dat ze een nestje heeft, liggen mooi samen in de doos, net echt.  Het zit al in de genen de kattenliefde :heart:
Groetjes, Mika, Gucci, Frisbie