Spring naar inhoud

- - - - -

Zumba!

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
Guest_Nessa2201_*
Guest_Nessa2201_*

#16 Geplaatst 22 april 2009 - 08:05

Is echt supper he :d

Spijtiggenoeg zijn hier geen lessen dichtbij... en als je geen auto hebt en niet mag fietsen is het toch wat te ver voor mij...

Maar in ieder geval zou ik het zeker aanraden...

Moest je geen Zumba gaan doen kan je nog altijd latinmuziek opzetten en terwijl daje de kuis aant doen bent e :d
Zo doe ik da toch :ha (En die poezel mij maar raar bekijken :ha :ha )

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 22 april 2009 - 08:18

Lijkt me supertof! Zou het belastend zijn voor de rug?

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 22 april 2009 - 10:35

het lijkt me ook heel leuk om te doen, en het wordt hier vlakbij ook gegeven, maar helaas is het altijd 's avonds dat ze zo'n cursussen geven en ik werk 's avonds.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#19 Geplaatst 22 april 2009 - 10:58

Hier in t Leuvense is het blijkbaar zo populair dat er op de meeste plaatsen zelfs wachtlijsten zijn... :o
Geplaatste afbeelding

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#20 Geplaatst 22 april 2009 - 12:13

Nessa2201 zei:

Is echt supper he :d

Spijtiggenoeg zijn hier geen lessen dichtbij... en als je geen auto hebt en niet mag fietsen is het toch wat te ver voor mij...

Maar in ieder geval zou ik het zeker aanraden...

Moest je geen Zumba gaan doen kan je nog altijd latinmuziek opzetten en terwijl daje de kuis aant doen bent e :d
Zo doe ik da toch :ha (En die poezel mij maar raar bekijken :ha :ha )

Er zou een cursus komen in Machelen.

In Kampenhout is er ook ééntje.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#21 Geplaatst 22 april 2009 - 12:30

ik heb het ook al gezien op tv, en door de muziek alleen al krijg je zin om te bewegen! voor mij zou het ook eerder voor in de living zijn. kzou ook niet weten waar er hier cursussen zouden zijn? plus dat zou te zwaar zijn voor mij denk ik, beter thuis op mijn eigen tempo! maar tkost ook redelijk veel dacht ik hé?
Geplaatste afbeelding

mobius
mobius
  • 7.516 berichten
  • 2 katten

#22 Geplaatst 22 april 2009 - 13:04

Had ook eerst gedacht die DVD aan te schaffen.
Ma bij nader inzien lijkt het me toch wat te veel van het goeie...zwemmen, lopen, fietsen,...pff te veel sport lijkt me ook niet goed :d

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 22 april 2009 - 15:44

Magic Coonie zei:

Er zou een cursus komen in Machelen.

In Kampenhout is er ook ééntje.

Ja? Dat zou ik ook nog wel willen doen eigenlijk, ik heb het ook al op tv gezien. Mijn sportieve activiteiten beperken zich momenteel tot heel af en toe eens zwemmen en de trappen op mijn werk :LOL:
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#24 Geplaatst 22 april 2009 - 15:47

Binnekort gaan ze t in t fitnescentrum waar ik ga geven en dan vliegen we er mee in he
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#25 Geplaatst 22 april 2009 - 15:48

Bij ons in Brugge wordt het ook gegeven (door erkende instructeurs).
Schijnt dat het niet te doen is van het volk..
Er kan max. 130man in de zaal en elke avond moeten ze nog mensen wegsturen dat het volzet is...
Moest het niet zo druk zijn zou ik dat zeker graag doen, maar met 130 in een zaal staan zweten, nee dank je :LOL: !

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#26 Geplaatst 15 oktober 2009 - 08:30

Eventjes een :up:

Ten tijde van dit topic stond de Zumba eigenlijk nog een beetje in zijn kinderschoenen. Ik vroeg mij af wie het ondertussen al eens uitgeprobeerd heeft ,wat 'ie ervan vindt, hoeveel keer per week, resultaten...?

Wel, ik ga sinds een paar maanden wekelijks Zumba-les volgen, maar heb gisteren besloten dat ik minstens 2x per week ga proberen te gaan en als het even kan af en toe ook eens 3x per week... Heb zoiets van: 1 uurtje in de week is echt niet genoeg. Ik vind het echt wel superleuk en word er goedgezind van, terwijl als ik vroeger ging BBB'en was ik na een kwartier al op mijn horloge aan het kijken :)
Bij ons is het echt wel elke dag Zumba (van 19u-20u, 20u-21u, 21u22u op ma-wo-vr en op di en do van 20u-21u en op za van 10u-11u) dus keuze te over om eens een keertje extra te gaan...

Zumbaaaaaaaaaaa, to the leeeeeft, everybody to the left... To the riiiight, everybody to the riii-iii-iiight, Zumbaaaaaaaaaaaaaaaaa :cheer:

:lachen:

Guest_Heidiken_*
Guest_Heidiken_*

#27 Geplaatst 15 oktober 2009 - 08:36

Ik ben in juni gestart met wekelijks naar de zumba te gaan. Heerlijk!
In september heb ik dan een knieblessure gekregen en ben ik genoodzaakt moeten stoppen. Ik zou graag volgende maand terug de draad oppikken.

Casper
Casper
  • 67 berichten
  • 1 katten

#28 Geplaatst 15 oktober 2009 - 08:49

Ik ga 2 keer in de week waarvan 1 keer de zumba toning (met gewichtjes) en 1 keer de gewone zumba en ik vind het echt plezant.  De muziek is ook super!

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#29 Geplaatst 15 oktober 2009 - 09:07

Ik ga 1x in de week (voorlopig toch), binnenkort zullen ze het ook op het werk geven dan zal het 2x in de week zijn.
Hou het idd langer vol dan BBB en dergelijke.
Vooral die muziek is echt top! :)

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#30 Geplaatst 15 oktober 2009 - 17:04

ik ga sinds september ook één keer in de week,
supertof