Spring naar inhoud

- - - - -

Zumba!

• Log in om te reageren
52 reacties op dit onderwerp
Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#46 Geplaatst 23 september 2010 - 20:59

Nog steeds mensen die aan Zumba doen? Een vriendin van me zou samen mt mij willen gaan en ik ben zelf ook wel nieuwsgierig natuurlijk!

Auryn
Auryn
  • 1.230 berichten
  • 3 katten

#47 Geplaatst 23 september 2010 - 21:30

Ik doe het nu al af en aan een jaar. Heel leuk maar fysiek vrij zwaar als je het niet gewoon bent. Vooral de eerste lessen zijn vermoeiend en ik heb nog nooit zoveel gezweet. Na een uur kan ik zowel ver doodvallen als staan springen voor een uur extra.

De reden waarom ik het niet regelmatig doe: ik heb een heel zwakke achillespees in mijn rechter enkel die bij de minste overbelasting ontstoken geraakt.

"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 24 september 2010 - 12:13

Ik zou dat wel willen doen, want ik dans erg graag!!
Maar mijn slechte rug verpest het weeral eens........... géén zumba voor mij dus :cry:

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#49 Geplaatst 24 september 2010 - 12:36

Ik ben er helaas mee moeten stoppen. :cry: Ik deed het ontzettend graag, maar mijn knieën hebben het laten afweten... Ik had vroeger al op dansschool gezeten en ben er toen mee gestopt omwille van knieproblemen, en dat is dus teruggekomen door de zumba. Ik ga nu in de plaats daarvan gemiddeld 2 keer per week zwemmen. Mijn gewrichten kunnen daar blijkbaar toch nog altijd het beste mee om...
Geplaatste afbeelding

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#50 Geplaatst 24 september 2010 - 12:45

Karolientje zei: