Spring naar inhoud

- - - - -

Probleempjes met Elmo... ZIVA!!! twee vechtersbaasjes!!! iemand tips?

• Log in om te reageren
182 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#136 Geplaatst 03 augustus 2010 - 09:26

Frances zei:

Haha dat is waar! :LOL: Goed gedaan Sarah :flower: :LOL: Maar als ik het zo lees, dan merk ik precies al wel dat Elmo zijn achtervolgingen bij haar wil uitoefenen, maar dat zij nu nog wel even afstand neemt, wat wel normaal is denk ik. Maar dat klinkt wel al goed hé? ;)

ja inderdaad, hij achtervolgt haar heel de tijd, en soms springt hij naar haar langs achter, dus wanneer zij het niet ziet aankomen. Dan slaat en blaast ze natuurlijk. Elke keer als ze dat doet, kijkt elmo héél verschrikt, en gaat hij plat op de grond liggen, wat zij vervolgens ook doet.
Hij kijkt dan zo naar ons van, mammie dat zwart ding vind mij niet leuk :ha
Heb ze daarjuist beide een goede borstelbeurt gegeven :)
Ziva verloor echt volledige plukken haar en volgens mij was het de allereerste keer dat ze ooit geborsteld werd.
Maar ze vond het zalig :heart: ze heeft heel de buurt bij elkaar geknort :)
Elmo strubbelde wat tegen, omdat hij natuurlijk achter Ziva aan moest en géén tijd had om geborsteld te worden :ha
Moet zeggen dat Ziva haar vacht er ineens stukken beter uit ziet! echt een glanzend pelsje :)

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#137 Geplaatst 03 augustus 2010 - 09:38

Een hele dikke proficiat en Ziva is een mooie naam  (fan van NCIS?) :LOL: :geluk:
maar ik zie geen fotootjes
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#138 Geplaatst 03 augustus 2010 - 09:49

Kathleen zei:

Een hele dikke proficiat en Ziva is een mooie naam (fan van NCIS?) :LOL: :geluk:
maar ik zie geen fotootjes

hihi ja het is idd van NCIS :)
mijn vriend vind Ziva een héél schone vrouw en omdat ze ook zo een donkere is vonden we het wel goed passen bij ons poezeltje :)
En ze zijn beide geen katjes om zonder handschoenen aan te pakken :) Ons Ziva laat zich zeker niet doen :)

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#139 Geplaatst 03 augustus 2010 - 09:55

oooh sarah ik lees dit nu pas gefeliciteerd :thumb:
je hebt er geen gras over laten groeien hahahaha groot gelijk :d
ik heb gisteren ook weer zitten zagen en hij komt al ietsjes over de brug maar we zitten nu midden in een verbouwing en hij zei dat misschien volgend jaar een katje bij mag komen :jump:
dus ben al een stapje verder hihihi

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#140 Geplaatst 03 augustus 2010 - 09:57

Gefeliciteerd met Ziva! Ik vind het echt een toffe naam & vind Ziva uit NCIS ook een coole madam. 8) :thumb: :d

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#141 Geplaatst 03 augustus 2010 - 12:59

gefeliciteerd ! Ik kan op mijn werk helaas geen foto's zien, maar zo te lezen is het een prachtig poesje.

Geweldig dat je vriend toch van idee veranderd is.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#142 Geplaatst 03 augustus 2010 - 13:47

hier nog eventjes een bewijsje van hoe gestressed Elmo wel niet is :ha

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#143 Geplaatst 03 augustus 2010 - 13:56

Sarah en Erik zei:

hier nog eventjes een bewijsje van hoe gestressed Elmo wel niet is :ha

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding
Zalige foto van Elmo  :ha :loveshower: :loveshower:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#144 Geplaatst 03 augustus 2010 - 13:58

Ooooh die Elmo!!! I love him!!! :loveshower: :loveshower: :loveshower:

Guest_Catzke_*
Guest_Catzke_*

#145 Geplaatst 03 augustus 2010 - 14:07

Mijn vriend was vroeger ook wat anti-kat. Bij mij is het begonnen met eentje die kittens kreeg, je houd ervan en hou er twee van het nest, je kent dat. Deze zijn jammergenoeg allemaal gestorven Toen begon het hier met een zwerver in huis, en nog eentje,... tot ik op 5 katten zat en moest stoppen van hem. De laatste waren er drie, broer en 2 zusjes. Nu houd hij ook ontzettend van mijn katten en praat hij er tegen alsof het ook deels zijn kinderen zijn. Nu hebben we een afspraak dat we het bij die 8 poezen houden en als er sterven we het op 5 houden.
Ik weet wel, onze figaro in zijn jonge jaren viel mij ook altijd aan. Is gebeterd toen hij houder werd en is helemaal gestopt toen we Elian in huis haalden. Hij had zijn pootjes vol met haar op te voeden. Mss toch blijven zagen aan uw vriend.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#146 Geplaatst 03 augustus 2010 - 14:14

Catzke zei:

Mijn vriend was vroeger ook wat anti-kat. Bij mij is het begonnen met eentje die kittens kreeg, je houd ervan en hou er twee van het nest, je kent dat. Deze zijn jammergenoeg allemaal gestorven Toen begon het hier met een zwerver in huis, en nog eentje,... tot ik op 5 katten zat en moest stoppen van hem. De laatste waren er drie, broer en 2 zusjes. Nu houd hij ook ontzettend van mijn katten en praat hij er tegen alsof het ook deels zijn kinderen zijn. Nu hebben we een afspraak dat we het bij die 8 poezen houden en als er sterven we het op 5 houden.
Ik weet wel, onze figaro in zijn jonge jaren viel mij ook altijd aan. Is gebeterd toen hij houder werd en is helemaal gestopt toen we Elian in huis haalden. Hij had zijn pootjes vol met haar op te voeden. Mss toch blijven zagen aan uw vriend.

ik denk dat je een groot deel van het topic gemist hebt ;)

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 03 augustus 2010 - 16:42

Die Elmo ziet er echt een deugeniet uit O:)
Ik vind Ziva een supertoffe naam. :goofy:

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#148 Geplaatst 03 augustus 2010 - 18:30

Mooie foto`s van Elmo :heart: :heart: :heart:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#149 Geplaatst 03 augustus 2010 - 18:46

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#150 Geplaatst 03 augustus 2010 - 20:42

Gefeliciteerd met Ziva Sarah :thumb:

Geplaatste afbeelding