Spring naar inhoud

- - - - -

Probleempjes met Elmo... ZIVA!!! twee vechtersbaasjes!!! iemand tips?

• Log in om te reageren
182 reacties op dit onderwerp
Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#31 Geplaatst 30 juli 2010 - 14:06

Hey Sarah, ik herken het een beetje.
Ons Froets was hier in het begin ook alleen.  En op een gegeven moment begon ze ook mij aan te vallen. Wel niet zo erg als Elmo doet.  Bij ons Froets was het steeds mijn benen en voeten aanvallen en willen bijten.
En het gekke was: ze deed dat vooral bij mij, heel zelden bij David.

David wou in eerste instantie ook geen tweede katje ... maar na een tijdje had hij wel iets van ... ja een speelkameraadje voor Froets zou misschien wel leuk zijn. Als we dan werken zijn: zit ze niet alleen en hebben ze elkaar.
En ik moet zeggen: sinds Bjorre hier is, doet Froets het niet meer.

Anders moet je vriend is met David babbelen :d . Die wou eerst ook geen tweede ..

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#32 Geplaatst 30 juli 2010 - 14:06

Sarah en Erik zei:

die dog tornado vond ik ook super tof :)
maar ik vind ze ook wel duur ja :oops:

Zeg maar eens aan je vriend ;) Voor 3 (of 2 van de duurdere) nina ottossons heb je 1 speelkameraadje waar Elmo voor de rest van zijn leven mee kan spelen en heel veel vriendschap van zou krijgen ;) :ha

(in de veronderstelling dat je zou gaan voor een katje van een goede opvang, dan zou dat ongeveer de prijs zijn die je moet betalen)

Bewerkt door Smitten Kitten, 30 juli 2010 - 14:08.

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#33 Geplaatst 30 juli 2010 - 14:09

Froetske zei:

Hey Sarah, ik herken het een beetje.
Ons Froets was hier in het begin ook alleen. En op een gegeven moment begon ze ook mij aan te vallen. Wel niet zo erg als Elmo doet. Bij ons Froets was het steeds mijn benen en voeten aanvallen en willen bijten.
En het gekke was: ze deed dat vooral bij mij, heel zelden bij David.

David wou in eerste instantie ook geen tweede katje ... maar na een tijdje had hij wel iets van ... ja een speelkameraadje voor Froets zou misschien wel leuk zijn. Als we dan werken zijn: zit ze niet alleen en hebben ze elkaar.
En ik moet zeggen: sinds Bjorre hier is, doet Froets het niet meer.

Anders moet je vriend is met David babbelen :d . Die wou eerst ook geen tweede ..

ik vrees dat niemand mijn koppigaardje overtuigd krijgt :oops:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#34 Geplaatst 30 juli 2010 - 14:10

Smitten Kitten zei:

Zeg maar eens aan je vriend ;) Voor 3 (of 2 van de duurdere) nina ottossons heb je 1 speelkameraadje waar Elmo voor de rest van zijn leven mee kan spelen en heel veel vriendschap van zou krijgen ;) :ha

(in de veronderstelling dat je zou gaan voor een katje van een goede opvang, dan zou dat ongeveer de prijs zijn die je moet betalen)

ja das een feit :)

Froetske
Froetske
  • 7.965 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 30 juli 2010 - 14:20

Sarah en Erik zei:

zeg nooit nooit he ;)

Geplaatste afbeelding
:paw :paw

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#36 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:34

Sarah en Erik zei:

:wall: Spijtig voor jou Sarah ,maar hoop doet leven en verder veel succes met Elmo :) ;)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#37 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:37

babetatilla zei:

:wall: Spijtig voor jou Sarah ,maar hoop doet leven en verder veel succes met Elmo :) ;)

dankuwel :)
misschien krijg ik hem wel overtuigd rond de feestdagen :oops:
Ik verjaar namelijk ook in januari, dus misschien dat ik aan hem een lieve poezel uit het asiel kan vragen :)
Wat denken jullie wat het beste zou zijn voor elmo, een kitten of een volwassen kat erbij?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#38 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:42

Een kitten is het gemakkelijkste wat betreft acceptatie he. Er staat trouwens een ragdoll poesje van zijn leeftijd op kittentekoop herplaatsing zag ik ;)

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#39 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:43

Smitten Kitten zei:

Een kitten is het gemakkelijkste wat betreft acceptatie he. Er staat trouwens een ragdoll poesje van zijn leeftijd op kittentekoop herplaatsing zag ik ;)

oohhh echt :heart: ik zal eens gaan piepen :)

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#40 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:46

Oooh we zitten in hetzelfde scheutje... :hug: Ik wil ook dolgraag een vriendje voor Anaïs, hoeft geen raskatje te zijn. Maar hij wil een hond. Maar dat wil ik (nog) niet want dat vraagt veel meer aandacht enz dan een kat. En ik wil eenv riendje voor Anaïs. En dan klaagt hij daarstraks dat Anaïs aandacht zoekt bij hem (in zijn ogen hem dus lastig vallen :oops: , overal bij willen zijn is dat dus hé, Hij sluit waterleiding aan, madam komt zich moeien. Hij is aan het chappen, madam komt erop lopen etc...) En dan zeg ik van ja die heeft een vriendje nodig, dan doet die niet zo. Dan houden die elkaar bezig ipv u lastig te vallen. Nee ni nog een kat zegt ie dan. Zeker geen HTK want die vindt hij niet zo mooi. En ik wil niet nog is 500 euro aan een raskat geven, want er zitten er zoveel even lievekes te wachten in een asiel op een goede thuis. Pfff... :(

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#41 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:47

Mijn man wilde nooit een hond in huis :louche: , nu zit onze mops Ibse ganse dagen als ze kan bij hem op schoot :x
mijn man vond 1 poes genoeg (en een hond) maar ik wilde zo graag een tweede. Hele discussies zijn er hier thuis geweest, raad gevraagd hier op het forum, foto's laten zien van lieve schatjes, maar het bleef neen; Tot ik op een dag vertelde dat het echt wel belangrijk voor me was  en waarom. En ik liet hem de discussie die hier op het KS over was ontstaan lezen. En na enkele dagen zei hij eindelijk ja. Een 2e vriendje zal voor Elmo heel leuk zijn. Als ik zie hoe Ibse (de mops) en Chopin met elkaar omgaan, echte boezemvrienden. :love4: :love4:
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#42 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:48

Frances zei:

Oooh we zitten in hetzelfde scheutje... :hug: Ik wil ook dolgraag een vriendje voor Anaïs, hoeft geen raskatje te zijn. Maar hij wil een hond. Maar dat wil ik (nog) niet want dat vraagt veel meer aandacht enz dan een kat. En ik wil eenv riendje voor Anaïs. En dan klaagt hij daarstraks dat Anaïs aandacht zoekt bij hem (in zijn ogen hem dus lastig vallen :oops: , overal bij willen zijn is dat dus hé, Hij sluit waterleiding aan, madam komt zich moeien. Hij is aan het chappen, madam komt erop lopen etc...) En dan zeg ik van ja die heeft een vriendje nodig, dan doet die niet zo. Dan houden die elkaar bezig ipv u lastig te vallen. Nee ni nog een kat zegt ie dan. Zeker geen HTK want die vindt hij niet zo mooi. En ik wil niet nog is 500 euro aan een raskat geven, want er zitten er zoveel even lievekes te wachten in een asiel op een goede thuis. Pfff... :(
En een herplaatser?

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#43 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:48

Frances zei:

Het antwoord voor u, Frances: Slipnestjes ;) Slipnesten aangeboden kittens

Of eens vragen bij Joke ;) , die heeft denk ik nog een kitten en dat mag voor een lagere prijs weg. Een crème katertje. Ouders volledig getest, niets raars aan, maar ze vraagt maar 400 euro.

Bewerkt door Smitten Kitten, 30 juli 2010 - 15:58.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#44 Geplaatst 30 juli 2010 - 15:51

Smitten Kitten zei:

Het antwoord voor u, Frances: Slipnestjes ;) Slipnesten aangeboden kittens

Of eens vragen bij Joke ;) , die heeft denk ik nog een kitten en dat mag voor een lagere prijs weg. Een crème katertje. Ouders volledig getest, niets raars aan, maar ze vraagt geloof ik maar 350 ofzo.

Bedankt Hanne! Hmm ik zal is polsen bij men ventje. Maar nu niet. Hij zit tot over zen oren in de problemen :( Maar ik houd jullie zeker op de hoogte.
Ik had iets opgevangen van de fokster van Anaïs dat Joke er nog eentje heeft. Zal er is achter horen!

Sarah, ik hoop echt dat je een oplossing vindt. Ik weet wat het is een puberke in huis te hebben ;) En hier op het forum hebben ze me al een tijd geleden de raad gegeven een vriendje bij te nemen. Maar ja, wij vrouwen willen wel he maar we hebben ook nog een andere kant hé :)

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 30 juli 2010 - 17:51

Ik opende een paar dagen geleden een topic over James zijn "aanvallen" op musti.  Er bovenop gaan zitten en bijten.  De "kenners" van dit forum waren het unaniem eens dat het zijn hormonen waren en dat castratie misschien wel best zou zijn.  Hij is sinds gisteren 6 maanden en weegt 4,5 kilo.
Waar ik wil toe komen is dat hij dit bijtgedrag nu ook begint door te zetten op mijn dochters.  Hij kruipt helemaal in de nek (via de rugleuning van de zetel) en wilt hen dan ook in de nek bijten.
Volgens mij hoort dit bij zijn "rare manieren".  Zou het dat ook niet kunnen zijn bij Elmo of is die nog een beetje te jong? :s :oops: