Spring naar inhoud

- - - - -

10% nederlanders: homo's moeten naar de gevangenis

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#31 Geplaatst 30 juli 2010 - 23:27

Mijn kapper is ook homo, en die weet perfect hoe hij met vrouwen moet omgaan.
Ik weet niet waar mensen een probleem zien bij homo's of lesbiennes, ieder zijn ding zeg ik altijd. Dat ze de echte boeven eens opsluiten dat zou veel beter zijn. :evil:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#32 Geplaatst 31 juli 2010 - 08:49

Zou mij toch ook sterk verwonderen dat 1/10 tégen homo's zijn,laat staan dat ze de gevangenis inmoeten O:) Je bent homo of je bent het niet,t'is niet alsof je een keuze hebt,he.Aan mij stoort het toch niks.

nikitaaake
nikitaaake
  • 291 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 31 juli 2010 - 08:51

Mijn allereerste vriendje waar ik een jaar of 5 mee samen was is nu homo. Behalve een serieuze deuk in mijn ego heb ik er toch niks aan overgehouden :ha Ik ken persoonlijk ook niemand eigenlijk die zo denkt over homoseksualiteit. Ik had altijd de indruk dat het meer en meer aanvaard wordt en dat mensen gemakkelijker 'uit de kast komen' nu. Vind het dan ook een beetje een vreemde uitslag. Je zal natuurlijk wel altijd mensen hebben die met vanalles en nog wat niet kunnen omgaan. Die zouden wss heel eenzaam zijn als iedereen die niet is zoals zijzelf in de gevangenis zou moeten gaan zitten.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#34 Geplaatst 31 juli 2010 - 15:15

:trance: :trance: :trance: , die mensen hebben toch helemaal niets of niemand iets misdaan :catnoknow , waarom moeten ze dan naar een gevangenis, er is nu al geen plaats om criminelen in het gevang te steken en dan zouden ze ze nog gaan gebruiken voor onschuldigen in te steken :wall: :wall: :wall:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#35 Geplaatst 31 juli 2010 - 15:21

Ik vind deze uitslag blijkbaar als een van de weinige niet verbazend.

We denken altijd dat dergelijke onverdaagzaamheid al lang verdwenen is. Maar hoeveel % stemt er hier in Vlaanderen niet voor het blok bijvoorbeeld? Discriminatie, of het nu is vanwege je huidskleur, je geaardheid of weet ik veel wat komt nog héél erg veel voor in België. En Nederland kan dan licht afwijkende resulaten hebben, ze zullen wel in de buurt liggen.

Nahs
Nahs
  • 2.719 berichten
  • 8 katten

#36 Geplaatst 31 juli 2010 - 16:55

pfff lekkere mensen heb je

nee ik heb liever een vriend/vriendin kennis/ die homo/lesbisch zijn dan het soort mens dat deze gedachten heeft.

maar goed rotte appels heb je er altijd tussen zitten

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#37 Geplaatst 31 juli 2010 - 17:48

desorayo zei:

ik denk dat ik hier als homo de enigste ben op het forum.maar van die leuke lesbische meiden zitten er hier verschillende hoor :d
mischien moeten we eens een holebi dag organiseren :lachen:

Sorry maar ben nog een ingewikkelder geval voor sommige denk ik, ben bi.....zoals dikwijls dan de opmerking wordt gemaakt AAAAA jij eet van twee wallekes....was het maar zo gemakkelijk ... :(
Een holebi dag ! Goed idee, ga al beginnen met straks naar den draak te gaan sè :LOL:

Guest_desorayo_*
Guest_desorayo_*

#38 Geplaatst 31 juli 2010 - 18:06

poezenmoeder zei:

Sorry maar ben nog een ingewikkelder geval voor sommige denk ik, ben bi.....zoals dikwijls dan de opmerking wordt gemaakt AAAAA jij eet van twee wallekes....was het maar zo gemakkelijk ... :(
Een holebi dag ! Goed idee, ga al beginnen met straks naar den draak te gaan sè :LOL:

als je je maar zelf goed in je vel voelt he,want een ander er van denkt niet wakker liggen :d

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#39 Geplaatst 31 juli 2010 - 18:06

ga ik wel iets politiek incorrects zeggen nu: Ik zag dat topic op t nieuws gisteren en mensen die ze t vroegen op straat waren vooral allochtone jongeren (turkse/marokkaanse jongens van een jaar of 18 ) en die hadden idd zo'n mening. Gingen ze dan vragen naar een onderbouwing van die mening, dan kwam er vaak een antwoord uit waarvan je meteen in de gaten had dat deze jongeren weinig echte kennis hadden over homo's.

Bewerkt door Ginger-en-Noortje, 31 juli 2010 - 18:07.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#40 Geplaatst 31 juli 2010 - 18:40

Ginger-en-Noortje zei:

ga ik wel iets politiek incorrects zeggen nu: Ik zag dat topic op t nieuws gisteren en mensen die ze t vroegen op straat waren vooral allochtone jongeren (turkse/marokkaanse jongens van een jaar of 18 ) en die hadden idd zo'n mening. Gingen ze dan vragen naar een onderbouwing van die mening, dan kwam er vaak een antwoord uit waarvan je meteen in de gaten had dat deze jongeren weinig echte kennis hadden over homo's.

Precies!!!

Het zal een grote rotzorg zijn met wie iemand het bed deelt, als hij/zij mij maar *normaal* behandeld.

Guest_Kattenpoot_*
Guest_Kattenpoot_*

#41 Geplaatst 31 juli 2010 - 20:04

Ginger-en-Noortje zei:

Ik herrinner me dat ook nog van een school waar ik 2 jaar les heb gehad jaren geleden.
Daar zaten veel marokkaanse jongeren op, en tijdens een les ging het over homo's in de maatschappij.

Er werd echt doodleuk gezegd: 'homo's zijn geen mensen'
Die opmerking zal ik ook nooit vergeten, echt vreselijk vond ik het!

Nu wil ik het probleem niet bij de marokkaanse groepering leggen, maar het is me daar wel opgevallen dat er weinig informatie vertrekt wordt vanuit huis in deze gevallen.

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#42 Geplaatst 01 augustus 2010 - 00:30

Pff bekrompen mensen :evil: Wat is er nu mis met homo zijn? Ik heb er alvast geen problemen mee. Ik heb ook kennissen die homo zijn en heb daar nooit raar over gedaan. Het zijn mensen, net als ik.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#43 Geplaatst 01 augustus 2010 - 01:47

Ja maar bij veel allochtonen heerst gewoon dezelfde opvatting als bij ons 50 jaar geleden was. Qua verdraagzaamheid naar verschillen toe, zie je dat zij vaak nog veel meer afhangen van de wetten van een religie ipv naar een meer liberale vorm van waarden en normen. Geef ze wat tijd en ze gaan daar ook naar evolueren hoor.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#44 Geplaatst 02 augustus 2010 - 00:10

Vosse zei:

Ja maar bij veel allochtonen heerst gewoon dezelfde opvatting als bij ons 50 jaar geleden was. Qua verdraagzaamheid naar verschillen toe, zie je dat zij vaak nog veel meer afhangen van de wetten van een religie ipv naar een meer liberale vorm van waarden en normen. Geef ze wat tijd en ze gaan daar ook naar evolueren hoor.

Goed gezegd :d

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#45 Geplaatst 02 augustus 2010 - 01:01

:gek: wat is dat nu weer voor nonsens , laat iedereen toch zijn wie hij is .
Mijn nicht is lesbisch, mijn buurmannen zijn homo, enkele vrienden, enz...  
Ik wist eigenlijk niet dat er blijkbaar nog mensen zijn die er nog zo hard tegen zijn.
Ze doen toch niemand iets verkeerd, zijn meestal zelfs erg sympathieke mensen.

Geplaatste afbeelding