Spring naar inhoud

- - - - -

nieuw speelgoed, drinkbakjes, mandje,...;-)

• Log in om te reageren
36 reacties op dit onderwerp
Guest_Animal_lover_*
Guest_Animal_lover_*

#31 Geplaatst 03 augustus 2010 - 21:42

mooie speelgoedjes zeg!!!!! die poezels gaan blij zijn :)

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#32 Geplaatst 06 augustus 2010 - 16:49

dolfjeweerwolfje zei:

Oh, da's zo ver he :s .
Die 'platte kat' heb ik ook. Ik had dat hier gekocht toen ik Angel en Pruts gevonden had. Maar dat stinkt verschrikkelijk! Misschien heb ik het te warm laten worden :catscratchhead .
Vind dit kom met muis zeer leuk!

als je iets wil om de poezel warm te houden dat niet stinkt dan koop je beter een snuggle pad (wij hebben ze bij zooplus gekocht)
Dat is zo een ronde schijf die je afhankelijk van het vermogen van je microgolfoven in de microgolf steekt gedurende x aantal minuten en t blijft lekker warm gedurende 10 uur daarna.
Er zit een overtrekje bij als je het koopt maar je kan bij het witte huis zo van die knuffelovertrekken in de vorm van een poes of een hond kopen
Ons kinders zijn er dol op, ah ja, die hebben geen haar en vinden alles dat warm aanvoelt leuk

ine41
ine41
  • 149 berichten
  • 1 katten

#33 Geplaatst 01 september 2010 - 11:32

mooie spulletjes

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#34 Geplaatst 17 september 2010 - 11:32

dolfjeweerwolfje zei:

Oh, da's zo ver he :s .

ze leveren ook aan huis. Ik heb net wat speelgoed besteld.
Ik zal laten weten hoe de levering verlopen is.

Bijgevoegde thumbnails

• catnip-chew-ring-322.jpg
  • chat_cachette_friandise.jpg
  • dental-health-chews-326.jpg

Geplaatste afbeelding

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#35 Geplaatst 17 september 2010 - 21:16

lathyrus zei:

als je iets wil om de poezel warm te houden dat niet stinkt dan koop je beter een snuggle pad (wij hebben ze bij zooplus gekocht)
Dat is zo een ronde schijf die je afhankelijk van het vermogen van je microgolfoven in de microgolf steekt gedurende x aantal minuten en t blijft lekker warm gedurende 10 uur daarna.
Er zit een overtrekje bij als je het koopt maar je kan bij het witte huis zo van die knuffelovertrekken in de vorm van een poes of een hond kopen
Ons kinders zijn er dol op, ah ja, die hebben geen haar en vinden alles dat warm aanvoelt leuk

Heb een 'mensen' warmwaterzak (kan vandaag niet op de benamengen komen). Ik heb er dan zo'n zachte knuffelomtrek bijgekocht.
Hier lag Prutske graag tegen....

cabezablanca
cabezablanca
  • 521 berichten
  • 2 katten

#36 Geplaatst 20 september 2010 - 22:05

donderdag betaald en vandaag gearriveerd! dus een super snelle levering :) Er zaten ook nog wat snoepjes bij voor de poezels, vind ik wel lief zoiets extra.

Als er mensen zijn die er over denken om ook een 'scratchpad' aan te kopen van Cat it senses, bij ons begonnen ze na 30sec in het karton te bijten en kwamen er stukken af... dat is om te krabben, niet om in te bijten! ;) We hadden er wat snoepjes in gelegd en die moesten ze koste wat kost te pakken krijgen. :)
Geplaatste afbeelding

my_Minoes
my_Minoes
  • 640 berichten
  • 1 katten

#37 Geplaatst 22 september 2010 - 15:33

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding