Spring naar inhoud

- - - - -

planten houden !!!

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
Guest_trio_*
Guest_trio_*

#1 Geplaatst 30 juli 2010 - 21:06

Ik zie soms op foto's van poezen dat er mooie planten staan maar hoe hou je ze er vanaf ?

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 30 juli 2010 - 21:12

Hier niet, dus hebben helaas maar heel weinig planten.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#3 Geplaatst 30 juli 2010 - 21:16

hier ook niet.....
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Lorwen
Lorwen
  • 411 berichten
  • 3 katten

#4 Geplaatst 30 juli 2010 - 21:17

idem... zelfs de namaakplanten eten ze op... Allez, ze trekken ze kapot...

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#5 Geplaatst 30 juli 2010 - 21:18

Hier wel, in het begin had ik er potten met kattengras tussen staan, knabbelen ze aan hun gras maar niet aan de plant enzo gewoon afgebouwd, hier komen ze dus niet aan de planten

Der in gaan liggen is nog een andere zaak, maar ja.........

Bewerkt door Flashemieke, 30 juli 2010 - 21:18.

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#6 Geplaatst 30 juli 2010 - 21:23

ik heb ook al eens gehoord dat je kleine kruidenplantjes tussen de planten zet ze er ook niet aankomen omdat die niet lekker ruiken voor poezen.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 30 juli 2010 - 21:26

Hier binnen staan ook geen planten. Maar in de ren staan er plantjes waar ze mogen aankomen (en dat merk ik ook :d ).

Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#8 Geplaatst 31 juli 2010 - 00:00

:) Hier binnen geen planten alleen een orchidee hoog op de kast waar de poezels niet aan kunnen.
Vroeger had ik wel planten in huis maar ze zaten constant in de grond, heb er zelfs hope tandenstokers ingestoken, aarde afgedekt met steentjes, net overgelegd... het hielp allemaal niet. Dus planten buiten op het terras en in de tuin en daar blijven ze af. :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#9 Geplaatst 31 juli 2010 - 00:06

Hier ook geen planten in huis, het tuig sloopt alles vakkundig en vond het heerlijk de grote planten die ik ooit had als kattenbak in gebruik te nemen.

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#10 Geplaatst 31 juli 2010 - 02:04

Hier planten in huis die het allemaal overleven. Het zijn catproof planten! Alleen de naam weet ik niet meer, ik heb ze gekregen voor m'n verjaardag ;)

Guest_Rakhan_*
Guest_Rakhan_*

#11 Geplaatst 31 juli 2010 - 07:16

Ik kon ook geen planten houden en nu had ik om te proberen een orchidee gekocht en daar blijven ze wel van af

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#12 Geplaatst 31 juli 2010 - 07:43

bij mij staan er een paar cactussen en gaat gaat onze sloeber zeker niet opliggen :louche: :louche:

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#13 Geplaatst 31 juli 2010 - 08:05

Hier komen ze ook niet aan de planten. in het begin legden we stukjes van appelsienschil er rond, dat deden we met de kerst boom ook. Sinds dien komen ze niet meer aan de planten.

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#14 Geplaatst 31 juli 2010 - 08:11

Nu is het alleen Baziel die ik nog moet leren dat hij er af moet blijven en dat gaat wel lukken. Ze hebben hun kattengras en daar mogen ze mee doen wat ze willen.
Geen probleem met planten en bloemen hier dus.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#15 Geplaatst 31 juli 2010 - 08:35

geen probleem mee, hier blijven ze er gewoon af, behalve van eentje, die lijkt top gras en daar verdwijnen af en toe wel stukjes van :p