Spring naar inhoud

- - - - -

Sterrebeeld en chinees sterrebeeld

• Log in om te reageren
105 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#76 Geplaatst 01 augustus 2010 - 21:52

Marina zei:

ik ben een leeuw en een haan ;)

Zowel Leeuw als Haan staan heel graag in het middelpunt en hebben grote behoefte aan aandacht, beiden zijn LEIDERS. Heel waarschijnlijk heb jij een leidinggevende functie en zul je het moeilijk vinden orders van anderen te krijgen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#77 Geplaatst 01 augustus 2010 - 21:53

sandra25 zei:

Ik ben stier/geit/aarde zoals Haemoglobine :)

Dan kun je bij Haemoglobine al lezen wat de combi van deze twee tekens aangeeft :d

Stier is Aarde en Geit ook. Beiden hebben tijd nodig om op gang te komen maar hebben dan wel een uithoudingsvermogen om U tegen te zeggen. Zowel Stier als Geit kunnen traag en/of lui overkomen en zullen inspanningen graag aan anderen overlaten maar als ze op gang komen kunnen de anderen zich beter bergen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#78 Geplaatst 01 augustus 2010 - 21:54

Niemand vergeten??? ik ben een beetje erg B.L.O.N.TTTT :d

Guest_*mikkeke*_*
Guest_*mikkeke*_*

#79 Geplaatst 01 augustus 2010 - 22:04

Sihirci zei:

Een galopperende stier :LOL:
De stier houdt je met de voeten op aarde terwijl het paard je helpt de dingen lichter te zien.

De vissen/hond is super trouw en erg gevoelig.

Leeuw/varken (zwijn) Het zwijn maakt dat de Leeuw minder ijdel zal zijn en minder om aandacht verlegen zit.

De vissen/hond klopt echt helemaal, ze is echt super gevoelig en heel erg trouw.

Bij het leeuwtje/varken had ik eerder in gedachten vecht als een leeuw maar zo vies is als een varken :x dat zou beter kloppen denk ik :wi

en bij mezelf.... vind ik het moeilijk :lachen:

Guest_moira irina_*
Guest_moira irina_*

#80 Geplaatst 01 augustus 2010 - 22:07

Sihirci zei:

Als kreeft ben je erg gevoelig, maar de rat maakt dat je altijd een mogelijkheid zult vinden te overleven ook als je daarvoor gevoeligheden aan de kant moet zetten.

De maagd ascendant geeft aan hoe de buitenwereld jou ziet.

Dat is heel herkenbaar: maar voor de buitenwereld lijk ik dus meer te reageren als maagd - dankje wel voor de uitleg.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#81 Geplaatst 01 augustus 2010 - 22:10

Sihirci zei:

Dan kun je bij Haemoglobine al lezen wat de combi van deze twee tekens aangeeft :d

Stier is Aarde en Geit ook. Beiden hebben tijd nodig om op gang te komen maar hebben dan wel een uithoudingsvermogen om U tegen te zeggen. Zowel Stier als Geit kunnen traag en/of lui overkomen en zullen inspanningen graag aan anderen overlaten maar als ze op gang komen kunnen de anderen zich beter bergen.

Wilde ik ook al vragen toen ik zag dat we dezelfde tekens hebben, of mijn uitleg ook op Sandra25 van toepassing is ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#82 Geplaatst 01 augustus 2010 - 22:11

Mijn ventje is schorpioen / zwijn, ik denk niet dat ik die combi al zien staan heb?
Kun je me daar wat wijzer in maken?
:flower:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#83 Geplaatst 01 augustus 2010 - 22:28

haemoglobine zei:

Mijn ventje is schorpioen / zwijn, ik denk niet dat ik die combi al zien staan heb?
Kun je me daar wat wijzer in maken?
:flower:

Schorpioen is introvert erg op privacy met een geheugen als een dijk en het zwijn extrovert zal er bijna alles voor over hebben om anderen blij te zien en gaat vaak gebukt onder schuldgevoelens over alles wat maar mis kan gaan, zelfs als het niet zijn schuld is. Deze combi geeft gecompliceerde tegenstrijdige gevoelens die ook voor de persoon zelf moeilijk te begrijpen zijn.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#84 Geplaatst 01 augustus 2010 - 23:28

Sihirci zei:

De Ascendant laat zien hoe je op de buitenwereld overkomt. Bijvoorbeeld kreeft met ascendant Ram laat aan de buitenkant meer van de van de ram zien terwijl het innerlijk meer kreeft zal zijn, aan de buiten kant koppig met maling aan en van binnen heel erg gevoelig en kwetsbaar.

Jij bent dus een erg gevoelig mens dat tegelijk de wereld voor Aap houdt doordat de Aap erg zelfverzekerd overkomt en anderen alleen laat zien wat ie wil laten zien.

Ik weet mijn precieze geboorteuur: dat is om 01u20 op 21 juli 1956
Wie is nu mijn ascendant? Ik ben dus al een kreeft/aap (geen ram he)

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#85 Geplaatst 01 augustus 2010 - 23:36

Sihirci zei:

Zowel Leeuw als Haan staan heel graag in het middelpunt en hebben grote behoefte aan aandacht, beiden zijn LEIDERS. Heel waarschijnlijk heb jij een leidinggevende functie en zul je het moeilijk vinden orders van anderen te krijgen.

was het maar waar, ik ben nogal mensenschuw en heb een laag zelfbeeld :oops:

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#86 Geplaatst 01 augustus 2010 - 23:55

Oorspronkelijk geplaatst door Sihirci  
De Ascendant laat zien hoe je op de buitenwereld overkomt. Bijvoorbeeld kreeft met ascendant Ram laat aan de buitenkant meer van de van de ram zien terwijl het innerlijk meer kreeft zal zijn, aan de buiten kant koppig met maling aan en van binnen heel erg gevoelig en kwetsbaar.

Jij bent dus een erg gevoelig mens dat tegelijk de wereld voor Aap houdt doordat de Aap erg zelfverzekerd overkomt en anderen alleen laat zien wat ie wil laten zien.
Ik weet mijn precieze geboorteuur: dat is om 01u20 op 21 juli 1956
Wie is nu mijn ascendant? Ik ben dus al een kreeft/aap (geen ram he)

Om een het een beetje duidelijk te maken heb ik kreeft acsendant ram als voorbeeld genomen omdat deze erg veel van elkaar verschillen.
Wanneer Ram/Aap zou zijn beschreven dan was er een super koppig eigenwijs beschreven en geen erg gevoelig. Kreeft heeft als hoofdeigenschap gevoelig en terug getrokken zijn terwijl bij ram koppigheid als eerste zal worden omschreven.

21 juli 1956 o1.20 uur geboren in België
Dan heb je acsendant Tweelingen.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#87 Geplaatst 01 augustus 2010 - 23:59

Marina zei:

was het maar waar, ik ben nogal mensenschuw en heb een laag zelfbeeld :oops:

Wat vreemd, dat past helemaal niet bij een Leeuw.

Mag ik jouw geboortedatum en tijd en plaats vragen?

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#88 Geplaatst 02 augustus 2010 - 00:25

Heeft ook vooral te maken met harde pesterijen op school, heb zo het vertrouwen in anderen en in mezelf verloren.  Anders had het misschien wel geklopt ;)   Ik sta wel graag in de belangstelling, maar wil me bv. niet opdringen of vindt het niet goed genoeg.  

Mijn geboortedatum  is 15 augustus 1981 om 10.45 uur :) te Schoten (België)

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#89 Geplaatst 02 augustus 2010 - 00:38

Marina zei:

Heeft ook vooral te maken met harde pesterijen op school, heb zo het vertrouwen in anderen en in mezelf verloren.  Anders had het misschien wel geklopt ;)   Ik sta wel graag in de belangstelling, maar wil me bv. niet opdringen of vindt het niet goed genoeg.  

Mijn geboortedatum  is 15 augustus 1981 om 10.45 uur :) te Schoten (België)

Die pesterijen zijn voor een deel oorzaak.
Je hebt pb.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#90 Geplaatst 02 augustus 2010 - 00:44

thnxxx, de tekst in de pb kloppen idd veel meer bij mij ;)

Geplaatste afbeelding