Spring naar inhoud

- - - - -

Overschakeling voeding - diarree

• Log in om te reageren
1 reactie op dit onderwerp
Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#1 Geplaatst 03 augustus 2010 - 10:24

Hey iedereen,

Ik heb hier al veel gelezen en verschillende standpunten gezien over voeding etc. Maar ik heb toch nog een heel concreet vraagje waar ik met zit. :catscratchhead

Kasper en Isis eten droogvoer van Allocat (superpremium lam en rijst). Af en toe (zo 1x per week) gaf ik ze natvoer van felix omdat ik deze nog had staan van Kasper. Geen problemen met deze combinatie. Nu wou ik wel graag overschakelen naar een betere keuze qua natvoer, namelijk almo nature.

Gisterenavond heb ik ze voor het eerst almo nature kip gegeven en vanochtend had Isis wat diarree. (half vast en plat). Maar gezien ik het natvoer niet elke dag ga geven, gaat ze er dan wel aan wennen? Of zou ze er zowiezo niet goed tegen kunnen, gezien ze geen diarree heeft bij natvoer van felix?

Alvast merci voor jullie raad! :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 03 augustus 2010 - 19:10

Ik zou het wat afwachten, na 1 keer kan je niet echt een oordeel geven hé. Almo nature is zoiezo kwalitatief beter voer dan Felix, dus ik zou het nog wat aanzien.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag