Spring naar inhoud

- - - - -

Een nieuw thuis, een nieuw begin : foto's pg 6 update

• Log in om te reageren
90 reacties op dit onderwerp
Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#61 Geplaatst 06 augustus 2010 - 11:09

nog wat foto's van gisteren :)

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding  

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#62 Geplaatst 06 augustus 2010 - 18:24

Er is iets met de venster in de living , plekken en vegen , verfspatten na het poetsen is het niet vuil maar gewoon zo de venster jammer ...
ik wil toch eerlijk zijn en dus gaat mama de huisbaas uitnodigen om te komen kijken naar de venster en de katten ... ik hoop dat ze het niet erg vind

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#63 Geplaatst 06 augustus 2010 - 18:46

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#64 Geplaatst 06 augustus 2010 - 18:49

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#65 Geplaatst 06 augustus 2010 - 19:03

clyde zei:

Er is iets met de venster in de living , plekken en vegen , verfspatten na het poetsen is het niet vuil maar gewoon zo de venster jammer ...
ik wil toch eerlijk zijn en dus gaat mama de huisbaas uitnodigen om te komen kijken naar de venster en de katten ... ik hoop dat ze het niet erg vind

Het kan kalkaanslag zijn of cementaanslag. We hebben dat hier ook in onze erker en we krijgen het er ook niet af :cry:

Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#66 Geplaatst 07 augustus 2010 - 15:06

:thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#67 Geplaatst 07 augustus 2010 - 16:27

Ze voelen zich al goed thuis zo te zien :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#68 Geplaatst 08 augustus 2010 - 01:19

IS ZOOOOO GELUKKIG !!!
mama heeft de huisbaas uitgenodigd om het te vertellen , want we waren er toch niet gerust in
ze kwam binnen en mama zei ik moet iets opbiechten en ja de katjes en zei oohhh schattig , ze vond het helemaal niet erg , was blij dat we eerlijk waren en dat alles zo proper en mooi was
de venster gaat ze vervangen , wat lief he
ooohhh nu ben ik gerust , kben echt blij
de katjes sliepen heel lief , charlie in zen mandje en casper onder het dekbed :)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#69 Geplaatst 08 augustus 2010 - 02:19

Als je een stoomreiniger hebt of kunt lenen dan lukt het wel de ramen schoon te krijgen al zal je er wel tijd in moeten steken.

Vuile film kun je wegkrijgen met cif...... let op geen goedkoop namaak product nemen omdat die meestal grover van structuur zijn en krassen kunnen geven. Broertje heeft een glaszetters bedrijf en vuil dat niet met gewoon wassen weg gaat doen zijn medewerkers altijd met cif op een spons zonder schuurkant.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#70 Geplaatst 08 augustus 2010 - 08:55

geweldig nieuws!!!!!!
leuk foto s!!!
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#71 Geplaatst 08 augustus 2010 - 09:48

Sihirci zei:

Als je een stoomreiniger hebt of kunt lenen dan lukt het wel de ramen schoon te krijgen al zal je er wel tijd in moeten steken.

Vuile film kun je wegkrijgen met cif...... let op geen goedkoop namaak product nemen omdat die meestal grover van structuur zijn en krassen kunnen geven. Broertje heeft een glaszetters bedrijf en vuil dat niet met gewoon wassen weg gaat doen zijn medewerkers altijd met cif op een spons zonder schuurkant.

nee het is tussen twee ruiten in ( dubbel glas)
die venster is er ooit uit geweest .... en dus de binnenkant is gewoon zanderig , slecht gewassen , vuil

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#72 Geplaatst 08 augustus 2010 - 11:04

Wel goed nieuws dat de huisbaas er geen problemen van maakt :)

Hier weten ze maar dat we er 1 hebben... Heb ik al lang genoeg voor moeten zagen :)
En uiteindelijk is het onze buurvrouw naast ons die het meest last zou kunnen hebben...maar zij heeft twee katertjes een huis gegeven: Kamiel en Basiel :)
We hebben allebei dezelfde rolgordijntjes aan de straatkant gehangen en zo komt onze huurbaas dat niet te weten ;)

Trouwens: ze mogen dat wettelijk gezien niet weigeren...huisdieren zijn deel van het gezin en worden beschermd door wet op privacy :mrgreen:

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#73 Geplaatst 08 augustus 2010 - 11:11

Ze zien er inderdaad super gelukkig uit :love3: Prachtige omgeving, maar ja ik ben dan ook zelf eigenlijk van limburg ;) .

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#74 Geplaatst 08 augustus 2010 - 11:25

clyde zei:

nee het is tussen twee ruiten in ( dubbel glas)
die venster is er ooit uit geweest .... en dus de binnenkant is gewoon zanderig , slecht gewassen , vuil

Dubbele beglazing is als het goed is luchtdicht afgesloten en als er aanslag aan de binnenkant zit dan is de ruit lek. Er zit gewoonlijk tien jaar garantie op dubbel glas op de strip tussen de ruiten staat ergens een datum.

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#75 Geplaatst 08 augustus 2010 - 11:30

Fijn dat de huisbaas voor een nieuw raam gaat zorgen en dat ze geen probleem maakt van de poezels! Op dat gebied hebben wij ook wel een heel soepele huisbaas. Die zegt er ook niks op. En onze onderbuurvrouw is zoniet nog meer kattengek dan wij, dus die vind het ook helemaal niet erg, zelfs niet wanneer ze hier alle 5 hun dagelijkse zotte bui hebben (want dan hoort zij ze natuurlijk wel heen en weer crossen O:) )

Geplaatste afbeelding