Spring naar inhoud

- - - - -

keramische voerbakjes met naam? Of voerbakje van zooplus?

• Log in om te reageren
18 reacties op dit onderwerp
Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#1 Geplaatst 04 augustus 2010 - 08:25

Ik ben op zoek naar keramische voerbakjes die je kan bestellen met de naam van je katje op :) maar tot nu toe heb ik er enkel gevonden in inox ofwel in plastic. Weet er iemand waar ik er keramische kan vinden?

Nu had ik deze bakjes zien staan op zooplus, en vind ze wel ongelooflijk schattig :) en het is handig, want ik zou de ene kant kunnen gebruiken voor carnibest, en de andere voor de brokjes :)
ik zou er dan eventueel zo twee bestellen, 1 voor Elmo en 1 voor Ziva :)

Voerbak en kattenaccessoires goedkoop bij zooplus: Bernina dubbele voerbak voor katten

Wat denken jullie?

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#2 Geplaatst 04 augustus 2010 - 09:08

Och, die zijn mooi :thumb:

Geplaatste afbeelding

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 04 augustus 2010 - 11:29

Oooh schattig bakje die van Zooplus!
Geplaatste afbeelding

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#4 Geplaatst 04 augustus 2010 - 11:30

Ik vind dubbele voerbakjes persoonlijk niet zo handig, maar das mijn mening ^^

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#5 Geplaatst 04 augustus 2010 - 11:31

Aldhissla zei:

Ik vind dubbele voerbakjes persoonlijk niet zo handig, maar das mijn mening ^^

waarom niet? :)

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#6 Geplaatst 04 augustus 2010 - 11:49

met enkele bakjes kan je er gewoon eentje wegnemen en kuisen, met die dubbele moet je steeds de twee tegelijk doen en als er dan brokjes inzitten enzo... ik heb met die dubbele enkel miserie gehad :p

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#7 Geplaatst 04 augustus 2010 - 11:51

maar deze bakjes hangen niet aan elkaar é ;) kijk maar eens goed op de foto :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#8 Geplaatst 04 augustus 2010 - 12:09

*Inderdaad, heel handig dat je ze uit elkaar kunt schuiven ook ipv enkel in elkaar.Vind ze er wel niet echt diep uitzien, als ik zie hoeveel ze hier soms eten, denk ik dat zo'n bakje misschien wat te klein zou zijn..., maar het ziet er wel erg leuk uit
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#9 Geplaatst 04 augustus 2010 - 12:11

Ah, oh, heb idd niet goed gekeken :/ :oops:
Ze zijn best leuk ^^ maar ondiep idd

Geplaatste afbeelding

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#10 Geplaatst 04 augustus 2010 - 12:15

Aldhissla zei:

Ah, oh, heb idd niet goed gekeken :/ :oops:
Ze zijn best leuk ^^ maar ondiep idd

;)
het rechter bakje is dieper dan het linke :)
ik was aan het denken voor in het diepe stuk brokjes te leggen en in het andere carnibest :)

denken jullie dat het dan wel zou gaan?

Guest_Isjuh_*
Guest_Isjuh_*

#11 Geplaatst 04 augustus 2010 - 13:18

Ooh die zijn leuk! En nu is het -20% dus ik zou er van profiteren als ik jou was :LOL:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#12 Geplaatst 04 augustus 2010 - 15:08

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

WhiteWitch
WhiteWitch
  • 1.340 berichten
  • 6 katten

#13 Geplaatst 04 augustus 2010 - 21:42

Ik heb dat onderste bakje gehad en die moet je echt niet kopen. Daar gaat niks in die zijn superklein.
Je kan eigenlijk best zelf een bak met een naam beschilderen. Koop een porseleinen of keramieke bak en koop een potje keramiek verf.Je beschilderd dan het kommetje, bakt het 35 minuten in de oven op 15O graden en klaar is kees. Houd heel goed, kan zelfs in de afwasmachine maar doe het wel aan de buitenkant en niet aan de binnenkant van de kom.
Vroeger kon je bij Emma Bridgewater aardewerk kommen met de naam van je kat of hond laten beschilderen en die waren supermooi, ook duur maar onverslijtbaar want de naam was onder het glazuur echt ingebrand.
Nicky en de Maine Coontjes doen jullie groetjes :hart: www.freewebs.com/catteryofthewhitewitch/

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#14 Geplaatst 05 augustus 2010 - 11:05

WhiteWitch zei:

Ik heb dat onderste bakje gehad en die moet je echt niet kopen. Daar gaat niks in die zijn superklein.
Je kan eigenlijk best zelf een bak met een naam beschilderen. Koop een porseleinen of keramieke bak en koop een potje keramiek verf.Je beschilderd dan het kommetje, bakt het 35 minuten in de oven op 15O graden en klaar is kees. Houd heel goed, kan zelfs in de afwasmachine maar doe het wel aan de buitenkant en niet aan de binnenkant van de kom.
Vroeger kon je bij Emma Bridgewater aardewerk kommen met de naam van je kat of hond laten beschilderen en die waren supermooi, ook duur maar onverslijtbaar want de naam was onder het glazuur echt ingebrand.

Ik had het te laat gezien, heb ze al besteld :) we zullen wel zien, ik moet zeggen dat er nu ook niet zo héél veel in moet kunnen, ik vul de bakjes nu ook constant bij :)
Ik was eens gaan kijken op de site van Emma Bridgewater, en ja kan dat daar idd laten doen, maar vind zo om eerlijk te zijn echt wel duur.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#15 Geplaatst 05 augustus 2010 - 11:16

de keramieke drinkfontein bestaat met een naam sticker ;) bij ingrid zijn ze te kopen