Spring naar inhoud

- - - - -

Dringend!!! Onderteken Deze Petitie. Kat Levend Verbrannt In Mexico!!!

• Log in om te reageren
3 reacties op dit onderwerp
Guest_Nudelchen_*
Guest_Nudelchen_*

#1 Geplaatst 04 augustus 2010 - 13:15

PLEASE SIGN THE PETITIONS AND CROSSPOST WIDELY , THANK YOU .

Hallo vrienden.

Dit heb ik even in mijn postfach bij Care 2 bekommen. Een katje worde levend verbrand en het video worde in Facebook gestellt. Door vele heftige reacties is het nu verwijderd worden. De moordenaar heet *Edgar Antonio Venegas Avendaño. Op deze link als je een beetje meer naar onder scrollt, kan je hem zien, ook de meedaders. Hij is getrouwd en daar moet ook een eventueel telefoonnummer van hem daar zijn.
LINK
Pages of an Insomniac Student

Het staat alles in Engels maar ik denk vele van jullie kunnen wel Engels. Jullie moet alleen de petitie onderschrijben.

( Justicia para el gato asesinado brutalmente a manos de jóvenes sinaloenses. | Change.org)

please sign here: http://www.thepetiti...cutexicojustice

The video mentioned in the petition has been removed from Facebook( or the killer has changed the setting ), but it had got about 3,000 comments ( mostly death threatenings ) before it was deleted. Now we have more information, contact addresses and know that they even stoned this poor cat to death after burning, it is all beyond description, how cruel can one be, there is no border in this.. ( Pages of an Insomniac Student )

Also, there is another petition with correct target , please sign and pass along

( Justicia para el gato asesinado brutalmente a manos de jóvenes sinaloenses. | Change.org)

Regards,
Miwa

Dear Friends,

I have just read and signed the petition: "cat burned alive in México! Justice!".

:r :r :r :r :r *

Bewerkt door Nudelchen, 04 augustus 2010 - 13:38.

Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#2 Geplaatst 04 augustus 2010 - 13:27

Nudelchen zei:

:!: :!: :!: Bevat een Trojan volgens Kaspersky. :!: :!: :!:

Guest_Nudelchen_*
Guest_Nudelchen_*

#3 Geplaatst 04 augustus 2010 - 13:31

Nico van sarahtje zei:

:!: :!: :!: Bevat een Trojan volgens Kaspersky. :!: :!: :!:

Mmmm?? Bij mij niet, anders moest ik het ook hebben. Was op die zijde daarop en is alles ok.* :catscratchhead :catscratchhead

*

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 04 augustus 2010 - 13:45

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag