Spring naar inhoud

- - - - -

verkooppunten extreme classic

• Log in om te reageren
10 reacties op dit onderwerp
Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 04 augustus 2010 - 19:21

Weet er iemand of je het kattengrit van extreme classic ook gewoon in een winkel kan kopen à la maxi zoo ofzo? Of kan je het echt alleen maar op de online-shops krijgen?

Guest_mightycats_*
Guest_mightycats_*

#2 Geplaatst 04 augustus 2010 - 19:23

bij Rommel in oostende kun je die nog steeds krijgen ! :)

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#3 Geplaatst 04 augustus 2010 - 19:24

Nee, dit kan ook in winkels gevonden worden, vroeger hadden ze die bij Tom & Co, werd vervangen door Pet Plus met babypoeder (die ik wel beter vind), maar ik heb de Extreme Classic hier al te koop gezien in de Euro Shop!

In sommige doe-het-zelf zaken is er ook een dierenafdeling, waar ze die soms ook verkopen, het is een beetje zoeken soms...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guest_trio_*
Guest_trio_*

#4 Geplaatst 06 augustus 2010 - 06:33

Hier bij tom en co pet blus babypoeder EN extrema classic, is wel in Schoten bij Antwerpen maar zal in andere tom en co's ook wel te vinden zijn zeker ?

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#5 Geplaatst 06 augustus 2010 - 06:55

Je kan hier je dichtsbijzijnde verkooppunten aanvragen

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#6 Geplaatst 06 augustus 2010 - 07:21

Geloof  wel dat je dat bij Maxi Zoo kan verkrijgen

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#7 Geplaatst 06 augustus 2010 - 11:22

garnet zei:

Je kan hier je dichtsbijzijnde verkooppunten aanvragen

Ja had die site ookal gevonden, maar die link werkt niet bij mij omdat ik geen outlook heb ofzo.
Ik ga vandaag de dierenwinkels in de buurt eens afgaan. Zal me moeten inhouden want zal dan waarschijnlijk weer nog een hele hoop andere dingen willen kopen :x

Guest_garnet_*
Guest_garnet_*

#8 Geplaatst 06 augustus 2010 - 11:25

Hier heb je het emailadres dat dan verschijnt info@nagelspetproducts.be, daar gewoon een mailtje naartoe sturen met je woonplaats dan krijg je van hun de adressen waar ze het in jou buurt verkopen :)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#9 Geplaatst 12 augustus 2010 - 16:12

Bedankt voor de tip! Dat is handig want ik ben ook nog op zoek naar een verkooppunt in de buurt. Heb net een mailtje gestuurd via de link. Ben benieuwd want in de Maxizoo of Tom & Co hebben ze hem hier niet?

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 12 augustus 2010 - 16:17

Heb nog altijd geen mailtje teruggekregen.
Maar ben ondertussen al naar tom&co geweest en heb de pet plus gekocht. Ze hadden de extreme classic ook, maar pet plus is goedkoper en ik had hier op het forum toch wel goede reacties gelezen.
Ben er tot hier toe tevreden van :) (wel nog maar 2 dagen in gebruik)

Guest_papaver_*
Guest_papaver_*

#11 Geplaatst 12 augustus 2010 - 16:27

Ik heb nu al een antwoord gekregen, na nog geen 5 minuten! Ken de winkel niet, ziet er geen keten uit. Ik ga er binnenkort eens kijken en dan hun prijzen vergelijken met die van Zooplus :louche: .