Spring naar inhoud

- - - - -

Veggie of niet?

• Log in om te reageren
663 reacties op dit onderwerp

Poll: wat eet jij? (226 leden hebben gestemd)

wat eet jij?

1. Omnivoor (129 stemmen [57.08%])

Percentage van stemmen: 57.08%

2. Pescotariër (ik eet nog vis, maar geen vlees of kip) (13 stemmen [5.75%])

Percentage van stemmen: 5.75%

3. Vegetariër (ik eet geen dieren, maar wel eieren en melk) (24 stemmen [10.62%])

Percentage van stemmen: 10.62%

4. Veganist (ik eet niks van dierlijke oorsprong) (5 stemmen [2.21%])

Percentage van stemmen: 2.21%

5. Partime Vegetariër (ik eet af en toe nog vlees, vis of kip) (55 stemmen [24.34%])

Percentage van stemmen: 24.34%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.013 berichten
  • 1 katten

#556 Geplaatst 07 februari 2016 - 08:31

Bekijk berichtAudrey57, op 06 februari 2016 - 22:39, zei:

Een lekkere veggie preparé heb ik nog niet gevonden, ze hadden al 2 verschillende hier, maar die smaakten me iets te veel naar wortel. Wortels zijn lekker, maar preparé hoort niet zo te smaken.

Ik heb hier de tip gekregenvan de veggy prepare van Simply Veggy Foods in de Carrefour en die smaakt echt goed, niet naar wortels zoals die van Delhaize ofzo.
Geplaatste afbeelding

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#557 Geplaatst 07 februari 2016 - 11:01

Bekijk berichtBlackScorpion, op 07 februari 2016 - 08:31, zei:

Ik heb hier de tip gekregenvan de veggy prepare van Simply Veggy Foods in de Carrefour en die smaakt echt goed, niet naar wortels zoals die van Delhaize ofzo.

Bedankt! Dan ga ik hier eens kijken in de Carrefour of ze die hebben. :)
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.013 berichten
  • 1 katten

#558 Geplaatst 07 februari 2016 - 12:17

Zat daarnet in kookboekjes te kijken, stond een veggy cesar salade tussen, zie ik dat ze sardientjes er ingebruiken! Hilarisch...
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.484 berichten
  • 3 katten

#559 Geplaatst 07 februari 2016 - 12:28

Bekijk berichtBlackScorpion, op 07 februari 2016 - 12:17, zei:

Zat daarnet in kookboekjes te kijken, stond een veggy cesar salade tussen, zie ik dat ze sardientjes er ingebruiken! Hilarisch...
Onlangs ook zoiets gezien. Ik weet niet meer waar of wat het was. Maar ze claimden ook een veggie aanbod te hebben en dan zonder blozen melden ze er bij dat ze vis opties hebben naast enkel groenten. Alsof dat dus ook vegetarisch is.

Bewerkt door Eibhlin, 07 februari 2016 - 12:29.

Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.047 berichten
  • 2 katten

#560 Geplaatst 07 februari 2016 - 14:58

Bij ons in de winkem heb je van die kleine receptkaartjes. Heb al eens gezien bij vis dat er idd ook vegetarisch bijstond. En veel collegas deachten in het begin dus ook dat ik dan alleen nog maar vis zou eten ...
Geplaatste afbeelding

Eibhlin
Eibhlin
  • 14.484 berichten
  • 3 katten

#561 Geplaatst 07 februari 2016 - 15:24

Als je in het ziekenhuis ligt en je vraagt vegetarisch krijg je ook de helft van de tijd vis. Wel erg dat zoiets niet gekend is in een ziekenhuis... Dus kleine tip mocht je daar ooit moeten verblijven. Vermeld dat je ook geen vis eet. :p
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.013 berichten
  • 1 katten

#562 Geplaatst 08 februari 2016 - 11:15

Heb mail gestuurd aan het tankstation, ze waren heel blij met mijn compliment. Ze gebruiken blijkbaar de Mc2 burger van de Vegetarische Slager. Yummie, die ga ik zeker eens kopen voor thuis!

Bewerkt door BlackScorpion, 08 februari 2016 - 11:15.

Geplaatste afbeelding

Murron
Murron
  • 4.654 berichten
  • 2 katten

#563 Geplaatst 08 februari 2016 - 15:53

Ah de vegetarische slager  :kwijl: verkopen ze die mc2 burger al in delhaize? Vroeger alvast niet. Ik heb 's een hele frigobox producten meegenomen uit Nederland, daar hebben ze al zo veel lekkere vleesvervangers! Mm die boulet  :d

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.013 berichten
  • 1 katten

#564 Geplaatst 08 februari 2016 - 16:25

De burger heb ik nog niet in de Delhaize gezien.  Maar ik werk in een zijstraat van de Meir en in Het Natuur huis in de Otto Veniusstraat verkopen ze bijna alles van De Vegetarische Slager. van ga hun bitterballen, kipstuckjes, bacon en dus de Mc2 burger ook zeker eens proberen.
Geplaatste afbeelding

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#565 Geplaatst 08 februari 2016 - 21:38

Bekijk berichtBlackScorpion, op 08 februari 2016 - 11:15, zei:

Heb mail gestuurd aan het tankstation, ze waren heel blij met mijn compliment. Ze gebruiken blijkbaar de Mc2 burger van de Vegetarische Slager. Yummie, die ga ik zeker eens kopen voor thuis!

Die hebben ze in Albert Heijn! Ik heb er al naar staan kijken, maar niet meegenomen.
Happiness can be found

Casper-Cartouche
Casper-Cartouche
  • 4.931 berichten
  • 6 katten

#566 Geplaatst 08 februari 2016 - 23:06

Die MC 2 burger is inderdaad heel lekker ...breng ze regelmatig mee van de AH ...
Geplaatste afbeelding

Steffie_G
Steffie_G
  • 14.047 berichten
  • 2 katten

#567 Geplaatst 09 februari 2016 - 08:31

Ik heb de burger ook al gegeten. Is idd echt lekker! Ik ga zeker eens naar die winkel bij je werk BS.
Kan ik gelijk ook naar de zero waste shop :)
Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.013 berichten
  • 1 katten

#568 Geplaatst 13 februari 2016 - 09:33

Vanmorgen even ziek geweest op de "lactose manier". Ik ben ooit 2 jaar lactose intolerant geweest door 1 kuur antibiotica. Dat is gebeterd, maar nog altijd ben ik gevoelig voor lactose. Voor mijn cornflakes gebruik ik lactose vrije melk en in onze gerechten gebruiken we ook lactose vrije melk. Voor yoghurt neem ik soya yoghurt, want gewone yoghurt moet ik er 2 eten op 2 verschillende dagen en ben ik ziek.

Nu weet ik dat ze in veggy producten vaak melk gebruiken, maar ik heb even nagekeken en buiten gisteren de visvrije tonijnsla waar melk in zit, heb ik afgelopen dagen geen melk gevonden in wat ik gegeten heb. Langer dan eergisteren geleden kan ik niet direct meer terug vinden. Maar het kan ook liggen aan het feit dat er meer soya of meer granen of meer groentennu in mijn eten zit natuurlijk.

Zal het in het oog moeten houden...
Geplaatste afbeelding

Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#569 Geplaatst 17 maart 2016 - 14:13

Vorig weekend de MC2 burger gegeten. Mmmmmm, die was lekker! We hadden ook de braadworsten meegenomen van AH, omdat ze die in Delhaize niet hebben. Ook heel lekker! Die van Garden Gourmet zijn ook lekker, maar smaken helemaal anders.
Ik ga echt eens op zoek moeten naar een verkooppunt van De Vegetarische Slager waar ze wat meer in het aanbod hebben. Ik ben vooral benieuwd naar hun gehakt, deze week ovenschotel gemaakt met seitangehakt, maar die viel tegen.
Happiness can be found

Evyke81
Evyke81

Beste poes 2016
        Mooiste kortharige HTK 2016

• Admin
  • 8.680 berichten
  • 4 katten

#570 Geplaatst 17 maart 2016 - 15:35

Bekijk berichtAudrey57, op 17 maart 2016 - 14:13, zei:

Vorig weekend de MC2 burger gegeten. Mmmmmm, die was lekker! We hadden ook de braadworsten meegenomen van AH, omdat ze die in Delhaize niet hebben. Ook heel lekker! Die van Garden Gourmet zijn ook lekker, maar smaken helemaal anders.
Ik ga echt eens op zoek moeten naar een verkooppunt van De Vegetarische Slager waar ze wat meer in het aanbod hebben. Ik ben vooral benieuwd naar hun gehakt, deze week ovenschotel gemaakt met seitangehakt, maar die viel tegen.

Bij Albert Heijn hier in Lokeren hebben ze veel.
Geplaatste afbeelding
www.kattenopvangwaasland.com