Spring naar inhoud

- - - - -

Veggie of niet?

• Log in om te reageren
663 reacties op dit onderwerp

Poll: wat eet jij? (226 leden hebben gestemd)

wat eet jij?

1. Omnivoor (129 stemmen [57.08%])

Percentage van stemmen: 57.08%

2. Pescotariër (ik eet nog vis, maar geen vlees of kip) (13 stemmen [5.75%])

Percentage van stemmen: 5.75%

3. Vegetariër (ik eet geen dieren, maar wel eieren en melk) (24 stemmen [10.62%])

Percentage van stemmen: 10.62%

4. Veganist (ik eet niks van dierlijke oorsprong) (5 stemmen [2.21%])

Percentage van stemmen: 2.21%

5. Partime Vegetariër (ik eet af en toe nog vlees, vis of kip) (55 stemmen [24.34%])

Percentage van stemmen: 24.34%

Stem Gasten kunnen niet stemmen
Audrey57
Audrey57
  • 789 berichten
  • 1 katten

#661 Geplaatst 25 augustus 2016 - 23:05

De Vegetarische Slager levert nu ook in Vlaanderen! Wel mits een toeslag van 9,25 euro. Met verzendkosten er nog bij wordt dat een dure zaak. Maar ik had een oproepje gelanceerd op een regionale Facebookpagina en nu bestellen we met 3 samen, waardoor we de leveringstoeslag in 3 delen en er geen verzendkosten zijn want we komen ruim boven de 100 euro.

Ik ben zo benieuwd! :-D Hier in Delhaize enkel kipstuckjes en pita (vroeger ook bacon, maar die is alweer weg) en in AH de braadworsten en MC2 burgers. Maar daar moeten we alweer een stukje voor rijden.
Dit ga ik al zeker bestellen: gehacktbal, gerookte speckjes, rul gehackt, rauw gehackt, visvrije tonyn, roomboter saucijzenbroodjes, frikandelbroodjes, bio bitterballen, bio kroketten, bio bamischijf en bio saucijzenbroodje.

Ik kon niet kiezen tussen de 3 soorten worstenbroodjes, dus bestel ik ze maar alle drie. :d  Misschien komt er nog wel wat bij, mocht iemand suggesties hebben, laat maar weten.

Of mocht iemand willen mee bestellen, dat kan eventueel ook nog, maar wel vlug laten weten. Eigenlijk had ik op Facebook gezet dat ze tot vandaag konden laten weten wat ze willen, betalen tegen 4 september en dan ga ik op 8 september bestellen zodat alles op 10 september hier toekomt. Maar ik kan wel nog wachten tot zondag. Het is af te halen in Torhout (West-Vlaanderen) liefst op 10 of 11 september dus.

Mocht er iemand interesse hebben, stuur me tegen zondag een bericht met wat je wil. Ik heb er eigenlijk te laat aan gedacht om het hier ook te vragen... :oops:  Bij een volgende bestelronde ga ik wat eerder zijn!
Happiness can be found
even in the darkest of times
if one only remembers to turn on the light.

lilymaya
lilymaya
  • 7.325 berichten

#662 Geplaatst 25 augustus 2016 - 23:21

Bekijk berichtAudrey57, op 25 augustus 2016 - 23:05, zei:

De Vegetarische Slager levert nu ook in Vlaanderen! Wel mits een toeslag van 9,25 euro. Met verzendkosten er nog bij wordt dat een dure zaak. Maar ik had een oproepje gelanceerd op een regionale Facebookpagina en nu bestellen we met 3 samen, waardoor we de leveringstoeslag in 3 delen en er geen verzendkosten zijn want we komen ruim boven de 100 euro.

Ik ben zo benieuwd! :-D Hier in Delhaize enkel kipstuckjes en pita (vroeger ook bacon, maar die is alweer weg) en in AH de braadworsten en MC2 burgers. Maar daar moeten we alweer een stukje voor rijden.
Dit ga ik al zeker bestellen: gehacktbal, gerookte speckjes, rul gehackt, rauw gehackt, visvrije tonyn, roomboter saucijzenbroodjes, frikandelbroodjes, bio bitterballen, bio kroketten, bio bamischijf en bio saucijzenbroodje.

Ik kon niet kiezen tussen de 3 soorten worstenbroodjes, dus bestel ik ze maar alle drie. :d  Misschien komt er nog wel wat bij, mocht iemand suggesties hebben, laat maar weten.

Of mocht iemand willen mee bestellen, dat kan eventueel ook nog, maar wel vlug laten weten. Eigenlijk had ik op Facebook gezet dat ze tot vandaag konden laten weten wat ze willen, betalen tegen 4 september en dan ga ik op 8 september bestellen zodat alles op 10 september hier toekomt. Maar ik kan wel nog wachten tot zondag. Het is af te halen in Torhout (West-Vlaanderen) liefst op 10 of 11 september dus.

Mocht er iemand interesse hebben, stuur me tegen zondag een bericht met wat je wil. Ik heb er eigenlijk te laat aan gedacht om het hier ook te vragen... :oops:  Bij een volgende bestelronde ga ik wat eerder zijn!
die hebben idd heel lekkere dingen.
Ik koop ze ook bij Albert Heijn.

lathyrus
lathyrus
  • 3 katten

#663 Geplaatst 26 augustus 2016 - 11:26

Bekijk berichtAudrey57, op 25 augustus 2016 - 23:05, zei:

West vlaanderen is jammer genoeg wat ver voor ons, anders deed ik zeker mee
Klinkt allemaal heel lekker, als er terug plaats is in onze vriezer ga ik zeker bestellen
Bedankt om het te laten weten

Bewerkt door lathyrus, 26 augustus 2016 - 11:28.

Geplaatste afbeelding

BlackScorpion
BlackScorpion
  • 9.010 berichten
  • 1 katten

#664 Geplaatst 26 augustus 2016 - 11:44

Awel, ik vind de kipstukjes van Greenways eigenlijk beter dan die van de Veg. Slager. Hun braadworst ben ik wel fan van!
Geplaatste afbeelding