Spring naar inhoud

- - - - -

verven in huis?

• Log in om te reageren
4 reacties op dit onderwerp
Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#1 Geplaatst 09 augustus 2010 - 07:31

De plaats waar onze kat het meeste vertoeft(huis en eetkamer)moeten worden geschildert.Mijn kat is van nature géén stressbol :) maar hoe laat ik dit het best verlopen?Hoeveel dagen hou ik hem daar weg,en als ik de kattebak verplaats,brengt dit dan problemen?Hij is nog geen enkele maal onzindelijk geweest,maar ben wel bang dat hij dan naast de bak zou gaan ofzo.

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 16 augustus 2010 - 20:47

Als je verf op waterbasis neemt, hoef je hem niet uit de ruimte te houden hoor.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Fleterna's evita_*
Guest_Fleterna's evita_*

#3 Geplaatst 16 augustus 2010 - 21:09

Inderdaad, verf op waterbasis is totaal onschadelijk hoor en ik denk dat de meeste verven voortaan op waterbasis zijn. ik ben hier in de living ook volop bezig met schilderwerken en men poezen hebben nog maar amper gemerkt dat ik hier druk bezig ben met verven :)

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#4 Geplaatst 16 augustus 2010 - 21:31

:geluk:

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#5 Geplaatst 16 augustus 2010 - 21:46

Alle verven zijn op waterbasis behalve vernissoorten. Ik heb hen nooit uit de kamers gebannen wanneer er geverfd of behangen moest worden. Ze zijn bij al onze werken altijd aanwezig geweest, zelfs als we valse plafonnen aan het steken waren.
Nu is mijne man de trap aan het bekleden met laminaat speciaal voor trappen en de poezels komen af en toe eens keuren of het wel te goei wordt gedaan. :thumb: :)