Spring naar inhoud

- - - - -

kitten terug nemen?

• Log in om te reageren
159 reacties op dit onderwerp
Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#106 Geplaatst 11 augustus 2010 - 15:36

Staat er niks in het contract vermeld dat ze het kitten nooit mogen doorverkopen.....dacht wel dat dat in mijn contracten stond.... :s

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#107 Geplaatst 11 augustus 2010 - 15:38

Tja vrees ik toch ook wel voor hoor....

eve zei:

Ik hoop dat dat oudere kinderen zijn, want 5 kleine kinderen op een kitten? Ouch!

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#108 Geplaatst 11 augustus 2010 - 15:50

Sihirci zei:

Als ik het zo lees lijkt mij dat jij niet de aangewezen persoon bent om haar dat te leren, je vind die € 50.-- blijkbaar belangrijker dan het welzijn van het levend wezen dat je zelf gefokt hebt :(

Ben het hier volledig mee eens....en ik word hier gewoon hoe langer hoe misselijker van !!!!!! Sorry hoor maar als dit liefde voor poezen is..... :catcurs Walgelijk (sorry is de eerste keer dat ik zo erg op iets reageer, maar heb het hier echt wel moeilijk mee) het gaat gewoon om een levend wezen he of 50 euro !!!! :r

Bewerkt door poezenmoeder, 11 augustus 2010 - 16:18.

enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#109 Geplaatst 11 augustus 2010 - 15:54

idd voor die 50 euro!!!
wel raar dat er geen reactie van haar (temptation) meer komt!

Bewerkt door enza, 11 augustus 2010 - 15:59.

Karwendel
Karwendel
  • 1.576 berichten

#110 Geplaatst 11 augustus 2010 - 15:58

En zo iemand noemt zich fokker??? :o

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#111 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:05

Sukkeltje :(
Heb een nestje gehad van ons Summertje vorig jaar en elke kitten die verkocht geweest is (1tje is gratis naar men broer gegaan zodat we het zien opgroeien) zit diep in mijn hart!
We hebben (ik en mijn vriend die ook zot staat van alle poezen) selectief mensen gezocht, niet eerste de beste. 3 ervan sturen geregeld foto's en bij één van hen zijn we onlangs nog op bezoek mogen komen om hem nog eens te zien. Ze zijn toch je verantwoordelijkheid??? Ik slaap met een gerust hart!! Mijn nestje kwam goed terecht!! En moest er iemand zelfs nu een jaar later bellen naar mij dat ze hem/haar niet meer kunnen houden om welke reden dan ook, dan neem ik die in huis!!! Het is wel de dochter/zoon van mijn schatje! Kan je deze niet zelf houden zoek er dan zelf iemand voor waar je een goed gevoel bij hebt...
Oh ik mag er niet aan denken!
Lesje leren vind ik hier wel een ongepaste opmerking!!
Mijn vriend zou nooit zoiets tegenhouden, in tegendeel die zou nog opleggen zodat het zeker veilig is!

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#112 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:15

enza zei:

idd voor die 50 euro!!!
wel raar dat er geen reactie van haar (temptation) meer komt!

omdat ze na al die reacties ook nog niet online is geweest dus we moeten geduld hebben voor reactie
Geplaatste afbeelding

Elena
Elena
  • 1.401 berichten

#113 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:18

En toch vind ik het 'not done' dat iemand, zonder toestemming van Temptation,  mails begint te sturen naar die mevrouw en de antwoorden hier zomaar voor iedereen open en bloot neerzet... Ik vind dat niet geoorloofd! En als fokker weet je toch nooit echt hoe je kitten zal terechtkomen? Denk je dat je kittenkopers echt kent door ze een paar keer te ontmoeten??

Toch ben ik er van overtuigd dat de meesten een kitten kopen met de allerbeste bedoellingen, en er ook goed voor zullen zorgen. En stel dat ze er in het ergste geval een nestje mee fokken, dan is dat nog geen halsdaad... Uiteindelijk fokken jullie toch ook? En je gaat me nu niet wijsmaken dat alle fokkers alleen maar de zuiverste bedoelingen hebben.

En zo'n contractje is niet rechtsgeldig. Van zodra iemand een kat koopt, is het zijn eigendom, alsof het om een ding gaat. Ik kom uit een advocatenfamilie, en heb eens navraag gedaan.

Guest_poezenmoeder_*
Guest_poezenmoeder_*

#114 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:20

Elena zei:

En toch vind ik het 'not done' dat iemand, zonder toestemming van Temptation, mails begint te sturen naar die mevrouw en de antwoorden hier zomaar voor iedereen open en bloot neerzet... Ik vind dat niet geoorloofd! En als fokker weet je toch nooit echt hoe je kitten zal terechtkomen? Denk je dat je kittenkopers echt kent door ze een paar keer te ontmoeten??

Toch ben ik er van overtuigd dat de meesten een kitten kopen met de allerbeste bedoellingen, en er ook goed voor zullen zorgen. En stel dat ze er in het ergste geval een nestje mee fokken, dan is dat nog geen halsdaad... Uiteindelijk fokken jullie toch ook? En je gaat me nu niet wijsmaken dat alle fokkers alleen maar de zuiverste bedoelingen hebben.

En zo'n contractje is niet rechtsgeldig. Van zodra iemand een kat koopt, is het zijn eigendom, alsof het om een ding gaat. Ik kom uit een advocatenfamilie, en heb eens navraag gedaan.

Even terloops, ik ben geen fokker hoor en heb ook nog nooit gefokt....ze zijn hier allemaal geholpen.... ;)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#115 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:51

Elena zei:

En toch vind ik het 'not done' dat iemand, zonder toestemming van Temptation,  mails begint te sturen naar die mevrouw en de antwoorden hier zomaar voor iedereen open en bloot neerzet... Ik vind dat niet geoorloofd! En als fokker weet je toch nooit echt hoe je kitten zal terechtkomen? Denk je dat je kittenkopers echt kent door ze een paar keer te ontmoeten??

Maar ieder deelt zen mening omdat ze deze ook zelf gevraagd heeft, niet?
En de mensen die reageren op de persoon die nu de kitten in handen heeft zijn als je het mij vraagt bezorgd.

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#116 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:53

weet er iemand hoe ik temptation kan bereiken is eigenlijk dringend

enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#117 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:53

hey britjes dat is waar wat je zegt! moet ik rekening mee houden

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#118 Geplaatst 11 augustus 2010 - 16:57

yvette zei:

weet er iemand hoe ik temptation kan bereiken is eigenlijk dringend

mailen? geen idee of die bekend is.pben?
Geplaatste afbeelding

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#119 Geplaatst 11 augustus 2010 - 17:01

tja maar zie dat ze hier offline staat en heb eigenlijk nogal haar antwoord nodig

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#120 Geplaatst 11 augustus 2010 - 17:04

yvette zei:

tja maar zie dat ze hier offline staat en heb eigenlijk nogal haar antwoord nodig

een pb sturen en als haar mailadres bekend is haar mailen meer kan je niet doen
Geplaatste afbeelding