Spring naar inhoud

- - - - -

kaakbeenontsteking auw auw auw

• Log in om te reageren
25 reacties op dit onderwerp
enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 10 augustus 2010 - 07:26

ben gister met veel pijn naar de dokter geweest en nu blijkt dat ik een kaakbeenontsteking heb aaaauw!!!
heeft er nog iemand dit ooit al gehad en duurt het lang eer de pijn weg is?
ik heb wel pilletjes maar die helpen nog niet.... :s

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 10 augustus 2010 - 07:26

Heel veel beterschap!

Guest_Ashley_*
Guest_Ashley_*

#3 Geplaatst 10 augustus 2010 - 07:35

Oei dat lijkt me inderdaad erg pijnlijk...veel beterschap!

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#4 Geplaatst 10 augustus 2010 - 07:50

zeer pijnlijk ik heb eens een ontsteking laagrug gewrichten gehad en met veel geduld en antibiotica ging het na een tijd beter .

verzorg je goed :hug: :hug:

Nashota
Nashota
  • 17.977 berichten
  • 3 katten

#5 Geplaatst 10 augustus 2010 - 08:04

Beterschap :hug:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#6 Geplaatst 10 augustus 2010 - 08:21

Heb vroeger heel wat aan mijn kaken moeten laten werken, mijn mond is vol winkelhaken terug aaneengenaaid geweest! Ik begrijp heel goed wat je voelt :cry: :cry: . Wat helpt is ijs, ijs en nog eens ijs tegen houden. Ik weet niet welke pilletjes je dokter heeft voorgeschreven maar ik heb toen wel dozen dafalgan codeïne verslonden :trance: Moest van de stomatoloog zelfs geen 4 uur wachten tussendoor. En spoelen dat het een lieve lust was, want dat verdoofd ook :) Al raden sommigen bij gewone tandpijn een goed glas wiskey aan :twisted: (Maar dit helpt zeer zeker niet bij een ontsteking) Er bestaat ook een soort gel die je bij de apotheek kan halen(sorry ken de naam niet meer) die ook soms helpt om de pijn te verzachten. Dus zo min mogelijk warmte, ijsjes eten :dancer: ..... Zou zeer zeker voor de eerste 2 dagen een zwaardere pijnstiller vragen, normaal doet tegen dan de ontstekingsremmer of antibiotica zijn werk en gaat de pijn wel zienderogen achteruit hoor ;) Word maar vlug weer beter :thumb:

Francine
Francine
  • 8.090 berichten
  • 15 katten

#7 Geplaatst 10 augustus 2010 - 08:39

Veel beterschap.
De Perzengroetjes.
www.sienjamosas.tk

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#8 Geplaatst 10 augustus 2010 - 09:46

oei! veel beterschap!! voor te spoelen kan je hextril gaan halen!
het verdoofd een beetje en ontsmet. zeker een aanrader!

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#9 Geplaatst 10 augustus 2010 - 10:14

ik heb 2 weken geleden een kies laten trekken en heb daar 2 weken een ontsteking op gehad, deed ook mega veel pijn, ik mocht afwisselen met dafalgan met codeine dan 2 uu later spidifen 600 gr,( kun je krijgen zonder vooschrift) en ik had dan ook nog druppeltjes waar ik er 40 van mocht verdelen over de hele dag, maar ik werd er wel heel groggy van, dus als ik geen pijn had dan sliep ik en anders was ik niet te genieten, en ijspack langs buiten tegen leggen hielp ook een beetje, maar ik ben op een week tijd 5 keer naar de dokter en tandarts geweest omdat de pijn niet te doen was
dus heel veel sterkte ermee

enza
enza
  • 158 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 10 augustus 2010 - 10:39

ik heb niks aan mijn tanden laten doen hoor en daar is ook niks mis mee...
had gewoon oorpijn en dacht dat het een oorontsteking was maar s'avonds deed het zo hard pijn dat ik even naar de dokter ging. want het trok van mijn oor helemaal door naar mijn keel.
hij zei dat het een onsteking was en heb dus ontstekingsremmer gekregen. heb gister idd ook een codeine ingenomen maar die hielp niet echt :evil:
op dit moment is de pijn draaglijk maar ben benieuwd wat het straks geeft want ik mag maar 1 onstekingremmer per dag :s
dafalgan mocht ik wel bijnemen. gelukkig maar!
merci voor jullie medeleven, dat is wel fijn :love3:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 10 augustus 2010 - 15:43

Ai dat klinkt inderdaad pijnlijk.
Veel beterschap

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#12 Geplaatst 10 augustus 2010 - 15:56

Oei, veel beterschap en vooral pijnverlichting gewenst!

Pijnstillers zijn moeilijk te vinden voor dit soort ontstekingen, het gelijkt waarschijnlijk een beetje op gewrichtsontstekingspijn...
Waarbij ik ook niets kan vinden wat ook maar een beetje helpt...

En van die druppeltjes heb ik er ook al een paar merken uitgeprobeerd, je wordt er zoals je zegt groggy, slaperig en ongenietbaar van, ik moest er op de koop toe nog van overgeven :misselijk:

Probeer de pijn zo goed als mogelijk "weg te slapen", dan zullen de pijnlijke uren / dagen sneller voorbij zijn...
:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#13 Geplaatst 10 augustus 2010 - 16:33

Ik heb verleden jaar ook een kaakbeenontsteking gehad. Ik moest antibiotica nemen en daarbij apranax en tss door mocht ik dafalgan of spidifen nemen.
Het is dagen pijnlijk geweest en maar dankzij de medicatie toch goed genezen.
Ik vond dat apranax 550 mij het best verlichting van pijn gaf. Je kan dat zo krijgen bij de apotheek. Veel beterschap. :hug:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#14 Geplaatst 10 augustus 2010 - 16:37

Oei wat naar! Sterkte en beterschap hoor!
"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#15 Geplaatst 10 augustus 2010 - 17:11

beterschap :hug:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.