Spring naar inhoud

- - - - -

asielbezoek met onverwachte afloop p2 #30 Athis niet mee naar huis

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#1 Geplaatst 10 augustus 2010 - 18:51

het was even hectisch hier: dus we gingen naar het asiel om voor een klein hondje te kijken, maar ik ben verliefd geworden op een american stafford. Ze is heel lief, alle andere honden zaten te blaffen en zij zat er heel stil bij, we zijn ermee gaan wandelen, en het is een schatje. Dus morgen ga ik er mijn eerste vrijwilligersshift doen en dan komt mama me halen met Sanka en dan kijken we of het klikt tussen die 2.

Terwijl we op het bureau zaten kwam er een telefoon binnen: mensen hadden kittens van 2 weken gevonden ofzoiets, de moeder is weg of dood. Het asiel zag het niet echt zitten om ervoor te zorgen, en die mensen ook niet, dus nu zitten ze natuurlijk hier. De arme prutskes hadden al 2 dagen geen eten gekregen :(
Ik hoop dat ze er goed doorgeraken!

Bewerkt door crazy_catlady, 11 augustus 2010 - 16:19.

English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#2 Geplaatst 10 augustus 2010 - 18:55

Ik duim voor de kleintjes :thumb: prachtig dat jij ze wil opvangen. Die Stafford heeft een gouden mandje gevonden :flower:

Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#3 Geplaatst 10 augustus 2010 - 18:58

Ook ik duim voor de ukjes en vind het FANTASTISCH dat jullie de kitjes opvangen!
:geluk: :flower: :geluk: :flower: :geluk: :flower:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#4 Geplaatst 10 augustus 2010 - 18:59

Tja dat zijn inderdaad wel onverwachte omstandigheden.
Veel succes met de kleintjes hoor! Tof van jou. :thumb:
En ik hoop natuurlijk dat het lukt met de nieuwe woef.

Geplaatste afbeelding

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#5 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:00

Dat is eventjes anders gelopen dan je verwacht had. Hopelijk klikt het goed met Sanka, zodat de stafford bij jullie mag komen wonen :) .
En super dat jullie die kittens willen opvangen, hopelijk komen ze er goed door! :thumb:

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#6 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:00

Proficiat met je grote hart voor dieren! Dat word een hele leuke bende daar bij jullie, veel plezier en succes ermee.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#7 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:01

ps

Overbuur heeft een amstaf en alleen mijn overleden Inca (rottweiler) was liever.

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#8 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:05

Heb daarnet even gegoogled om te weten hoe zo'n american stafford eruitziet! Wow, Silke, dat is helemaal géén klein hondje hoor, dat zocht je toch he een kleintje?
Maar eh.... ik snap het helemaal hoor, dat hondje koos jou, en hoe kan je dat negeren he ;) Ik hoop van ganser harte dat Sanka hem aanvaardt!! :thumb:

Wat lief dat jullie die kittens gaan opvangen!! Hopelijk hebben ze niet geleden onder dat 2 dagen vasten............ :hug:

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:05

Geweldig dat jij dit doet!

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#10 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:07

Lut zei:

Heb daarnet even gegoogled om te weten hoe zo'n american stafford eruitziet! Wow, Silke, dat is helemaal géén klein hondje hoor, dat zocht je toch he een kleintje?
Maar eh.... ik snap het helemaal hoor, dat hondje koos jou, en hoe kan je dat negeren he ;) Ik hoop van ganser harte dat Sanka hem aanvaardt!! :thumb:

Wat lief dat jullie die kittens gaan opvangen!! Hopelijk hebben ze niet geleden onder dat 2 dagen vasten............ :hug:

maar gigantisch groot zijn ze ook niet hoor, iets kleiner dan 50cm worden ze ;)
Ja, groter dan verwacht, maar sssttt.... details :engel: Ik zal gewoon moeten zien dat ik er echt veel mee ga bewegen enzo want in principe is het hier toch wat klein, maar we gaan dat doen goedkomen, dan heb ik ook nog wat beweging ;)

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#11 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:09

aahja, één van de kittens heeft al enkele keren geblazen en ze hebben al goed van hun laten horen, dus ze lijken me wel goed sterk ;)

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#12 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:10

:geluk: :geluk: :geluk:  met de kittens

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#13 Geplaatst 10 augustus 2010 - 19:15

Inca (rottweiler) en Zina (Amstaf)

Bijgevoegde thumbnails

• Inca en Zina 005.jpg