Spring naar inhoud

- - - - -

Weekendje weg - Limburg?

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#1 Geplaatst 11 augustus 2010 - 08:27

Wij zouden met 3 koppels in september nog een kort tripje willen maken voor een dagje of 3 en willen daarom niet te ver rijden.
Dus dachten we aan Limburg :) !

Hebben de Limburgers onder ons tips waar we naartoe zouden kunnen gaan en wat we zeker moeten gezien hebben?!

Van b&b had ik dit al gevonden: www.hotelbasil.be, daar kan je ook vespa's huren om een tochtje mee te doen, leek me wel leuk.

Alle tips zijn welkom :) !

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#2 Geplaatst 11 augustus 2010 - 08:28

als je dan toch in maasmechelen zit, kan je evengoed eens naar maasmechelen village gaan :)

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#3 Geplaatst 11 augustus 2010 - 08:51

Wel Lisje aan te raden zijn bv.: Bokrijk , Hengelhoef & Kelchterhoef (kan je wandelen  en gaan zwemmen ), Streek van de spaanjerd (jachthaven, leuk als je die vespa's mss hebt), Ook de streek van Borgloon met kasteel van Rullingen en fruitstreekmuseum( hier wel reserveren bij toerisme borgloon),, Modemuseum Hasselt, Jenevermuseum Hasselt, en als je van chocolade houdt, zeker even langs Boon gaan in Hasselt (chocolatier= Zalig) . Voor te shoppen hasselt= modestad en idd maasmechelen village of het vernieuwde centrum Genk met oa 3shoppingcentra's en de molenvijvers om te wandelen.  Eventueel vanuit je basis kan je respectievelijk in hooguit een halfuurtje in Maastricht en Aken zijn ook . Dus mss enkele weekendjes plannen O:)

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#4 Geplaatst 11 augustus 2010 - 10:14

bokrijk! :) :)

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#5 Geplaatst 11 augustus 2010 - 10:22

Bokrijk is inderdaad erg leuk! Maar dan vooral als het mooi weer is, met regen vind ik het persoonlijk toch al meteen een stuk minder. Hengelhoef & Kelchterhoef zijn ook wel leuk (volgens wat ik me uit mijn kindertijd herinner :) ) Het modemuseum en jenevermuseum in Hasselt vind ik ook wel een bezoekje waard en shoppen doe ik het liefst in Maasmechelen Village. Maar je hebt ook nog het gewone Maasmechelen Shoppingcenter, en in Hasselt en Genk is het ook gezellig winkelen.
De streek waar de tv-reeks Katarakt is opgenomen (Haspengouw), is ook een aanrader voor natuurwandelingen of inderdaad om het per vespa te verkennen, want dat kan ook.
Geplaatste afbeelding

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#6 Geplaatst 11 augustus 2010 - 10:38

gistere was met 4 in bed ( b&b ) in hechtel eksel ook met vespa's
maar in beverlo was dan een hele mooie duurdere ,met sauna en .....

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#7 Geplaatst 11 augustus 2010 - 11:40

:geluk: