Spring naar inhoud

- - - - -

en we stegen met een zucht tot boven in de lucht..

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#16 Geplaatst 11 augustus 2010 - 18:05

Wow mooie foto's Lut, dit is ook al jaren mijn droom om met een ballon mee te mogen varen. :duim:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 11 augustus 2010 - 18:12

haemoglobine zei:

Dat zag er leuk uit :thumb:
En dan nog in een Porsche ballon :LOL:

Ik droom daar ook al een tijdje van...
Hoe viel de landing mee?

Heel zachtjes. We kregen vooraf een heel goede uitleg over wat te doen bij de landing en hij herhaalde het nog eens juist voor de landing. We kwamen neer, stegen nog een keer licht op, kwamen nog eens neer, de mand helde iets naar voor, kwam terug recht en dat was het. Het enige wat een beetje schrikken was, was dat we op een weiland landden net voor een bosje bomen. Maar achteraf zei hij dat hij ons in no-time terug naar boven kon krijgen :oops: .

Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 11 augustus 2010 - 18:15

Wow....super! :thumb:

Dat zou ik ook eens graag doen sè.

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#19 Geplaatst 11 augustus 2010 - 18:21

kiki zei:

Wow....super! :thumb:

Dat zou ik ook eens graag doen sè.

Gewoon doen Kiki :thumb: :thumb: :thumb: . Ik heb nu al zin om het nog eens een keertje te doen (moet dan een hele andere ervaring zijn: nu waren we vooral aan het kijken waar we vlogen enzo).

Geplaatste afbeelding

Niels + Evelyn
Niels + Evelyn
  • 3.389 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 11 augustus 2010 - 19:21

Joloka zei:

:p :p :p Hier zie, ze is nog maar iets meer dan een week terug (met een beetje hulp van mij?) en ze zet al een grote mond op O:) .

:engel: :engel: :engel:

en toch wel door jou...*knuff* :oops:
Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#21 Geplaatst 11 augustus 2010 - 19:26

Joloka zei:

Heel zachtjes. We kregen vooraf een heel goede uitleg over wat te doen bij de landing en hij herhaalde het nog eens juist voor de landing. We kwamen neer, stegen nog een keer licht op, kwamen nog eens neer, de mand helde iets naar voor, kwam terug recht en dat was het. Het enige wat een beetje schrikken was, was dat we op een weiland landden net voor een bosje bomen. Maar achteraf zei hij dat hij ons in no-time terug naar boven kon krijgen :oops: .

Ik durf het niet echt, mijn vriend zegt steeds dat de landing niet goed kan zijn voor mijn slechte rug...
Dat er waarschijnlijk wel enkele schokken zijn, wat echt niet goed is :8

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#22 Geplaatst 11 augustus 2010 - 20:05

haemoglobine zei:

Ik durf het niet echt, mijn vriend zegt steeds dat de landing niet goed kan zijn voor mijn slechte rug...
Dat er waarschijnlijk wel enkele schokken zijn, wat echt niet goed is :8

Bij de landing moet je door de knieën gaan en die van ons die legde het echt heel goed uit en telde ook af.  Ik ben ook iemand met ruglast en alles is heel goed gegaan. Er waren ook mensen bij die nog meegevaren hadden met anderen en die echt horrorverhalen vertelden over de landing :ha . Dus het hangt toch voor een groot deel af van de piloot. Er zijn echt brokkenpiloten tussen blijkbaar.
Wat ik zou doen, is contact opnemen met de piloot en hem info vragen.
Onze firma: AB Ballonvaarten - Koen Audenaert - Atlantic Ballooning bvba

Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#23 Geplaatst 11 augustus 2010 - 20:05

Niels + Evelyn zei:

:engel: :engel: :engel:

en toch wel door jou...*knuff* :oops:

:h :h :h ;)

Geplaatste afbeelding

Guest_MZ_forever_*
Guest_MZ_forever_*

#24 Geplaatst 11 augustus 2010 - 20:22

:LOL: :LOL: :LOL:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#25 Geplaatst 12 augustus 2010 - 09:21

Joloka zei:

Die heeft geluk :thumb: :thumb: :thumb: . Mijn man heeft daar 50 jaar moeten op wachten (om van de grond te gaan) :a :a :a

Mega tof na 50 jaar is het hem gelukt om van de grond tegaan :ha :ha :ha

nu hou ik mijn hart vast want pubertje zegt dat een heli of zweefvliegtuig ook wel leuk moet zijn :trance: :trance: :trance: allee ik heb nog 5 jaar om mij voor te bereiden :ha :ha :ha :ha

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#26 Geplaatst 12 augustus 2010 - 09:25

ramses zei:

Mega tof na 50 jaar is het hem gelukt om van de grond tegaan :ha :ha :ha

nu hou ik mijn hart vast want pubertje zegt dat een heli of zweefvliegtuig ook wel leuk moet zijn :trance: :trance: :trance: allee ik heb nog 5 jaar om mij voor te bereiden :ha :ha :ha :ha

Of een benji-sprong mama? :ha

Ik droom ook nog eens van een heli-vlucht. :engel:

Geplaatste afbeelding

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#27 Geplaatst 12 augustus 2010 - 10:20

Wow, dat was een leuke ervaring he!! Op welke foto zie je jouw huis Lutje? Indien het jouwe erop staat, dan moet ons oude huis er OOK opstaan, want dat was maar 2 huizen verder he ;)

Het is ook altijd al een grote droom van mij geweest om eens met een luchtballon te gaan varen. Zo'n 10 jaar geleden is het er ook eens van gekomen, omdat Bernard via zijn werk uitgenodigd werd. Héél tof!! De toenmalige directeur van de VRT was toen ook mee, Bert De Graeve. Wel tof, want ik zat 3 jaar met zijn zus in de klas!
Nogal goed dat je mijn ervaring bij het landen niet wist, want die was minder leuk!! Zeker 3 keer botsen, en dan omverkieperen... . Brrrrrrrr, deed geen deugd aan mijn toen al geteisterd rugsken!! We waren ook nog eens midden in een doornatte weide geland. Het had dagen aan een stuk geregend. Dardoor kon de volgwagen niet eens tot bij ons komen, en moesten we dus zeker een half uur in de ballon blijven tot ze er te voet aankwamen! Waarom wachten? Wel, van zodra er iemand zou uitgestapt zijn, zou de ballon zo weer de hoogte ingegaan zijn :scared:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#28 Geplaatst 12 augustus 2010 - 11:02

Joloka zei:

Of een benji-sprong mama? :ha

Ik droom ook nog eens van een heli-vlucht. :engel:

benjii sprong verdorie nee dat zal pubertje mij niet moeten vragen hoor :o :o :o :o

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#29 Geplaatst 12 augustus 2010 - 14:55

Wauw mooie foto's, maar vrees dat ik dit niet zou durven. :oops:
Moet wel eens de moeite zijn.

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#30 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:35

Lut zei:

Wow, dat was een leuke ervaring he!! Op welke foto zie je jouw huis Lutje? Indien het jouwe erop staat, dan moet ons oude huis er OOK opstaan, want dat was maar 2 huizen verder he ;)

Het is ook altijd al een grote droom van mij geweest om eens met een luchtballon te gaan varen. Zo'n 10 jaar geleden is het er ook eens van gekomen, omdat Bernard via zijn werk uitgenodigd werd. Héél tof!! De toenmalige directeur van de VRT was toen ook mee, Bert De Graeve. Wel tof, want ik zat 3 jaar met zijn zus in de klas!
Nogal goed dat je mijn ervaring bij het landen niet wist, want die was minder leuk!! Zeker 3 keer botsen, en dan omverkieperen... . Brrrrrrrr, deed geen deugd aan mijn toen al geteisterd rugsken!! We waren ook nog eens midden in een doornatte weide geland. Het had dagen aan een stuk geregend. Dardoor kon de volgwagen niet eens tot bij ons komen, en moesten we dus zeker een half uur in de ballon blijven tot ze er te voet aankwamen! Waarom wachten? Wel, van zodra er iemand zou uitgestapt zijn, zou de ballon zo weer de hoogte ingegaan zijn :scared:

Hij zegt inderdaad dat je niet direct bij de landing mag uitstappen. Maar zodra de mand echt goed op de grond staat en hij de opening bovenaan in de ballon openmaakt, mochten de mannen er al uit hoor. En van zodra die opening nog groter is, mag iedereen er uit.
En onze piloot zoekt echt een veld uit waar er een auto kan bij komen.

Foto's van jullie oude huis: tweede pagina, tweede rij: 4, 7 en 8 ;)

Geplaatste afbeelding