Spring naar inhoud

- - - - -

kat met 4 oren

• Log in om te reageren
32 reacties op dit onderwerp
Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#16 Geplaatst 13 augustus 2010 - 16:19

Ik vind het nogal grof dat ze het kittentje Quasi Modo noemen :evil: :evil: :evil:
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#17 Geplaatst 13 augustus 2010 - 16:23

Cilia zei:

Ik vind het nogal grof dat ze het kittentje Quasi Modo noemen :evil: :evil: :evil:

Ik :evil: vind het grof dat het als kermisattractie wordt vertoond en niet dierwaardig dat ze dit en de andere diertjes met twee gezichtjes niet zacht laten inslapen

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#18 Geplaatst 13 augustus 2010 - 17:10

ik vind dit niet normaal dat ze zo iets laten leven. maar goed ik kan er niks aan doen. ik ga niet naar filmpje kijken vind het zielig :(
Geplaatste afbeelding

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#19 Geplaatst 13 augustus 2010 - 17:38

britjes zei:

ik vind dit niet normaal dat ze zo iets laten leven. maar goed ik kan er niks aan doen. ik ga niet naar filmpje kijken vind het zielig :(

Helemaal mee eens!

akiray
akiray
  • 341 berichten

#20 Geplaatst 13 augustus 2010 - 20:11

Sihirci zei:

Helemaal mee eens!

ik ben het hier niet 100% mee eens.
Als het diertje wel vannalles kan?

Waarom blinde poesjes helpen? Waarom diertjes met geamputeerde ledematen helpen?

Er zijn toch ook mensen met zware misvormingen? Moeten ze die bij de geboorte ook laten inslapen.  Hebben die geen recht op leven?

Hier wordt het idd als kermpisatratie gehouden maar als je op youtube di volwassen 2faced kat ziet, die wordt toch normaal behandelt en heeft het blijkbaar niet slecht.
Wie zijn wij om als buitenstaander te oordelen?

Met deze commentaren maak ik me hier waarschijnlijk niet populair.
Maar als het dier een misvorming heeft, en het toch een dierwaardig leven kan leiden, geeft het dan toch die kans.

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#21 Geplaatst 13 augustus 2010 - 20:51

wat een vergelijking katten met mensen :s
Geplaatste afbeelding

akiray
akiray
  • 341 berichten

#22 Geplaatst 13 augustus 2010 - 21:10

tja een kat is toch ook een levend wezen?

Als het geen dierenswaardig leven kan lijden dan kan je het laten inslapen, maar indien wel, waarom dan inslapen?

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#23 Geplaatst 13 augustus 2010 - 23:45

akiray zei:

tja een kat is toch ook een levend wezen?

Als het geen dierenswaardig leven kan lijden dan kan je het laten inslapen, maar indien wel, waarom dan inslapen?

ja tuurlijk is het een levend wezen daar ben ik het wel mee eens maar vind het geen juiste vergelijking een mens en een kat.

en nu zal ik misschien mensen tegen het hoofd stoten maar als ik een kind zou krijgen met 2 hoofden? denk ik echt niet dat ik het hou. :oops:
Geplaatste afbeelding

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#24 Geplaatst 14 augustus 2010 - 10:06

britjes zei:

en nu zal ik misschien mensen tegen het hoofd stoten maar als ik een kind zou krijgen met 2 hoofden? denk ik echt niet dat ik het hou. :oops:
En als je daar bij de geboorte dus pas achter komt, wat doe je dan?

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#25 Geplaatst 14 augustus 2010 - 10:13

:s raar....

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 14 augustus 2010 - 12:05

:s :s

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#27 Geplaatst 14 augustus 2010 - 12:13

Zazu zei:

En als je daar bij de geboorte dus pas achter komt, wat doe je dan?

daar kom je echt wel eerder achter hoor als je kind 2 hoofden heb. kan sowieso volgens mij al niet op de natuurlijke manier geboren worden... maar nee ik wil het niet... en aangezien bij mij in de familie dit soort dingen wel voor komt. nee niet 2 hoofden maar wel 6 vingers aan 1 hand of zo. nee dank je. het heeft nu wel al wat generaties over geslagen maar ik kijk wel uit
Geplaatste afbeelding

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#28 Geplaatst 14 augustus 2010 - 12:24

britjes zei:

daar kom je echt wel eerder achter hoor als je kind 2 hoofden heb. kan sowieso volgens mij al niet op de natuurlijke manier geboren worden... maar nee ik wil het niet... en aangezien bij mij in de familie dit soort dingen wel voor komt. nee niet 2 hoofden maar wel 6 vingers aan 1 hand of zo. nee dank je. het heeft nu wel al wat generaties over geslagen maar ik kijk wel uit

Ligt er maar net aan, als het net verkeerd ligt hoef je het niet te kunnen zien. Hell, een vriendin van mij beviel ineens van een tweeling waarbij ze het tweede kind nooit op echo's hebben gezien.

Zou je een kind met 6 vingers ook niet houden dan?

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#29 Geplaatst 14 augustus 2010 - 15:49

Zazu zei:

Ligt er maar net aan, als het net verkeerd ligt hoef je het niet te kunnen zien. Hell, een vriendin van mij beviel ineens van een tweeling waarbij ze het tweede kind nooit op echo's hebben gezien.

Zou je een kind met 6 vingers ook niet houden dan?

ik vind op zich dit ook helemaal niet van belang daar ging dit topic niet over. gaat over een kat met 4 oren en later een kitten met 2 kopjes.
Geplaatste afbeelding

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#30 Geplaatst 15 augustus 2010 - 22:31

britjes zei:

ik vind op zich dit ook helemaal niet van belang daar ging dit topic niet over. gaat over een kat met 4 oren en later een kitten met 2 kopjes.

Jij begint met die vergelijking hoor, niet ik.