Spring naar inhoud

- - - - -

Werpkist

• Log in om te reageren
35 reacties op dit onderwerp
Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#16 Geplaatst 12 augustus 2010 - 16:55

britjes zei:

zelf 1 maken is altijd goedkoper maar licht eraan wat voor produkten je gebruikt. ik heb een handige vader ik hoef alleen deze foto te laten zien en hij maakt het voor minder :)

Wat is dat nu voor zever? 8) Zelf maken hoeft echt niet altijd goedkoper te zijn. Niet alleen om de materialen die gebruikt worden, maar ook omdat iemand die materiaal voor een hele reeks werpkisten in het groot kan aankopen een veel lagere prijs moet betalen voor materialen.

Bewerkt door Smitten Kitten, 12 augustus 2010 - 16:56.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#17 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:21

Ja daar heb je een goed punt ;) !
We hadden hetzelfde voor met de kattenren. Zelf maken of kopen...
We hebben bij kattenrennen prijs laten maken en nadien in de winkel gaan zien hoeveel het ons zou kosten om zelf één te maken en al HEEL snel hebben we beslist om er ze bij kattenrennen te bestellen (Ik kan ni wachten tot we ze mogen gaan halen!!)

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#18 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:23

Fairness zei:

Ja daar heb je een goed punt ;) !
We hadden hetzelfde voor met de kattenren. Zelf maken of kopen...
We hebben bij kattenrennen prijs laten maken en nadien in de winkel gaan zien hoeveel het ons zou kosten om zelf één te maken en al HEEL snel hebben we beslist om er ze bij kattenrennen te bestellen (Ik kan ni wachten tot we ze mogen gaan halen!!)

Idd en die mensen weten met wat ze bezig zijn. Jij zit daar te sukkelen en te doen. En vergeet ook de tijd niet dat je erin steekt. Eigenlijk moet je dat ook tellen.

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:25

Als ik zie hoe'n lelijke littekens Simon ervan heeft om de kittenren te maken... hij had wel niet het materiaal en heeft alles met een handzaag gedaan :gek:

Uiteindelijk heeft die ren ook iets van een 70 euro gekost in totaal en eigenlijk is ze ook nog niet volledig af, er moesten nog scharnieren enz aan vastgemaakt worden..

Bewerkt door Spanishke, 12 augustus 2010 - 17:26.

Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

britjes
britjes
  • 3.729 berichten

#20 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:25

Smitten Kitten zei:

Wat is dat nu voor zever? 8) Zelf maken hoeft echt niet altijd goedkoper te zijn. Niet alleen om de materialen die gebruikt worden, maar ook omdat iemand die materiaal voor een hele reeks werpkisten in het groot kan aankopen een veel lagere prijs moet betalen voor materialen.

dat is geen gesever (weet niet eens wat dat woord is) maar als je handig bent kan je zelf 1 maken en tot op heden ben ik altijd goedkoper uit geweest. dus voor mij is het dus wel ALTIJD goedkoper. heb ook die rennen laten maken die panelen kosten een rib uit je rug laten maken en ben ruim de helft goedkoper uit.
Geplaatste afbeelding

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#21 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:31

Ieder heeft natuurlijk zen eigen persoonlijke mening hé :)
Maar zoals magic coonie zegt de tijd die het in beslag neemt en waar ik ookal aan denk wanneer ik spanishke haar reactie lees het werkgerief (de juiste zaag, verfborstels,...) en het materiaal zoals de verf, vijzen, hout,... waar je altijd overschot van hebt...

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#22 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:36

De mensen boven je zijn het er duidelijk niet mee eens. Nuchtere vlamingen mss, niet vatbaar voor gezever :LOL: ;) (mopje hoor 8) )

Tja, werkuren die tel ik er overigens niet bij, maar daar heb je een punt, Spanishke ;)

Hier zijn we wat de katten betreft zelden goedkoper uit in de vergelijking zelf maken of laten maken. Ik ben dan ook een perfectionist en bovendien wel fan van een beetje luxe. Dus afwerking moet mooi zijn en wat materialen betreft kies ik liever voor mooi hout ipv samengeperste houtpulp. Dat heeft een prijs, maar als het dan toch zo lang in je huis moet staan dan liever iets dat er een beetje mooi uit ziet en dat naar mijn smaak is en aangepast is aan wat ik ermee wil kunnen doen. Als ik kijk naar de werpkist die TS wilt kopen vind ik wel dat het er voor die prijs mooi afgewerkt en netjes uit ziet. Niet geheel mijn smaak, maar als je zelf niets wilt maken en dit mooi vindt dan zou ik er niet voor sukkelen eerlijk gezegd :)

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:45

Ik ben ook wel het type die het graag perfect af heeft :LOL: .
Ik heb op 't forum al liggen zoeken maar vond er niet echt men ding bij en deze leek me prijs kwaliteit wel dik inorde!
't enige dat ik graag geweten had was of ze functioneel ook voldoet maar helaas is er niemand die ze reeds gebruikte...
Magic coonie wat denk jij? Jij hebt ze ginder staan, lijkt ze jou praktisch?
Als er mensen zijn die andere werpkisten weten mag je deze steeds voorstellen!!

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#24 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:48

Mijn vriendin heeft dezelfde gekocht en die heeft ze momenteel ingebruik. Die is er super content van. Zij fokt al 6 jaar en vroeger gebruikte ze een bench. Ze had bij mij de werpkist gezien en heeft dan ook één aangeschaft.

Van waar ben je in Vlaams-Brabant?

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#25 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:49

Tielt-Winge voor?

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#26 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:52

Fairness zei:

Tielt-Winge voor?

Neen zo maar. Moest het dichterbij zijn, kon je eens gaan zien bij mijn vriendin. Die woont in Elewijt en ik in Perk.

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 12 augustus 2010 - 17:57

Da's ind een beetje ver :LOL:
Maar als je vriendin er zo tevreden over is zal ze wel goed zijn!
Ik kan toch nog niets bevestigen want ze ging laten weten of ze ze nog tijdig zouden klaar krijgen en kunnen leveren omdat ze in verlof gaan vanaf de 3de september...

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#28 Geplaatst 12 augustus 2010 - 18:05

Geen ervaring met werpkisten maar kvind ze wel heel erg mooi!

Fairness
Fairness
  • 6.049 berichten
  • 2 katten

#29 Geplaatst 12 augustus 2010 - 22:26

Ja ik heb eens verder rondgekeken maar denk wel dat ik het bij deze ga houden :LOL: .
Ik vind ze wel cute :love3:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#30 Geplaatst 12 augustus 2010 - 22:37

Wat mij over de schreef getrokken heeft, is de kattenkopopening. Die vond ik buitengewoon gaaf.