Spring naar inhoud

- - - - -

Wat vinden jullie hiervan?

• Log in om te reageren
38 reacties op dit onderwerp
Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 12 augustus 2010 - 18:07

Oh, dit zien we de laatste tijd bijna elke dag hier genoemd. T zijn oplichters, er is geen kitten, je betaald voor de verzendkosten en je hoort niks meer.

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#32 Geplaatst 12 augustus 2010 - 18:11

ja of tot daar rijden en aan iemand anders huis aanbellen...

Bewerkt door Wenneke, 12 augustus 2010 - 18:12.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#33 Geplaatst 12 augustus 2010 - 18:52

Wat te mooi is om waar te zijn,is ook gewoon niet waar.Die frauduleuze advertenties vind je toch met hopen op het net.Geven waarschijnlijk een adres omdat ze vermoeden dat iemand hen test.Staan dan altijd fotootjes bij die ze gepikt hebben van iemand.Triest dat naieve mensen hen zo laten bedriegen :(

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#34 Geplaatst 17 augustus 2010 - 12:23

:s

Cilia
Cilia
  • 3.784 berichten

#35 Geplaatst 17 augustus 2010 - 12:45

Ik zou nu gewoon doen alsof de afspraak doorgaat, maar verder niets doen;
Het kan goed zijn dat ze een vals adres hebben opgegeven, of van iemand anders.
Als je niet komt opdagen en ze reageren niet meer dan weet je zeker dat het vals was.
Geplaatste afbeelding
Groetjes van Cilia en pootje van Zazou*=^x^=

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#36 Geplaatst 17 augustus 2010 - 12:47

PS Stamboom ook beschikbaar??? HMZ een kat heeft een stamboom of niet, beslis jij niet over. En de vragen over jullie financiele capaciteiten vind ik eigenlijk erover.
Het zint mij ook niet dat de prijs zo goeie koop is (en dan nog eens met vervoer vanuit berlijn). Wie weet in welke staat die kittens zover worden vervoert,
Ik heb zelfs mijn twijfels of het wel een fokker is eerlijk gezegd.... en een kitten kies je toch niet door naam en kleurbeschrijving...
HMZ ik vertrouw het niet hoor. Dan zou ik liever meer betalen en de fokker persoonlijk ontmoeten. Ik zou ook zeker nooit een kitten kopen bij iemand als er geen vertrouwen is bij de fokker. Mits je nu al je twijfels hebt , zou ik het je afraden... Er zijn zoveel goede fokkers...Waarom handelen met iemand, zover, die je nu al niet vertrouwd, ...?

Groetjes marleen :d

Guest_DAmbiorix_*
Guest_DAmbiorix_*

#37 Geplaatst 17 augustus 2010 - 12:47

Ginger-en-Noortje zei:

Oh, dit zien we de laatste tijd bijna elke dag hier genoemd. T zijn oplichters, er is geen kitten, je betaald voor de verzendkosten en je hoort niks meer.

Dat vermoed ik ook !

feroesti
feroesti
  • 7.453 berichten

#38 Geplaatst 17 augustus 2010 - 12:50

Als je er natuurlijk zelf heen kunt kan je niet spreken van oplichterij.
Zolang je geen voorschot betaald heb je ook geen risico het kwijt te geraken.
Eigenlijk kun je er zelf heen gaan en gaan kijken.
Dan kan je daar meteen betalen. Maar voor die prijs...ik geloof er niet echt in.
Ik ben benieuwd of het zou lukken zonder iets te storten er heen te gaan op bezoek...

Guest_Wenneke_*
Guest_Wenneke_*

#39 Geplaatst 17 augustus 2010 - 13:02

Het was echt mijn bedoeling niet om daar op in te gaan. Maar ik vond het ook "raar".
Ik heb toen toch nog een mailtje gestuurd dat ik reeds een andere fokker had gevonden en dat mijn man niet meer langskwam en ze stuurde mij: Geen probleem, alvast bedankt om me iets te laten weten.