Spring naar inhoud

- - - - -

Ester's katten NRV-topic - update pagina 25 *schokkend*

• Log in om te reageren
374 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#91 Geplaatst 17 november 2009 - 14:14

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#92 Geplaatst 21 november 2009 - 13:09

Lol! Ik zetten het filmpje op en Lily komt als een speer naar de pc geschoten! En maar stompen tegen het scherm!!!

Leuk te zien dat zo enthousiast zijn!
Geplaatste afbeelding

Guest_Vosse_*
Guest_Vosse_*

#93 Geplaatst 23 november 2009 - 00:40

Die zijn idd wel erg enthousiast om te eten :ha Ik vind het wel super van je dat je ze zo kunt voeden. Ik zie niet goed in hoe ik het praktisch zou doen maar vooral zou ik er de kriebels van krijgen om "echt beest" te geven. Ik ben in ontkenning dat ik beest eet denk ik :gek:

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#94 Geplaatst 24 november 2009 - 09:47

Ester zei:

Als je iets met bot erin wilt geven, en je katten zijn dat niet gewend, zou ik ze wel even platslaan.

Daar had ik nog niet aan gedacht. Volgende keer eens zien of ze plat geslagen kippennek eten, want dat lukt hier echt niet.

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#95 Geplaatst 24 november 2009 - 10:08

leuke filmpjes
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#96 Geplaatst 29 december 2009 - 18:16

Ik ging nét de katten ratten voeren, voor Sam had ik er wat anders eruit gehaald, omdat hij, zoals bekend, geen prooitjes met haar wil eten, ook niet na heel veel trucjes. De andere katten doen altijd "een moord" voor een rat maar desondanks konden de harige prooidieren Sam wel gestolen worden.
En wat gebeurd er nu? Sam pikt een rat en eet hem binnen een recordtime op!! Ik stond echt perplex! :goofy:
Snel het fototoestel gepakt en als bewijs een foto gemaakt, hij is dus niet mooi maar het gaat om het idee. Hopelijk blijft het niet bij één keer. ;)
Geplaatste afbeelding

Gekke dieren, die katten. ;)

"Wie nog nooit van mening is veranderd, heeft zelden iets geleerd".
Geplaatste afbeelding

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#97 Geplaatst 29 december 2009 - 18:45

super!!!!!
zover gaan ze hier niet in het eten van rauw.... mama moet het rauw vlees in stukjes doen :oops: en dan wordt het door 2 van de 4 wel gegeten. nu dat op zich vind ik al heel :thumb:
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#98 Geplaatst 01 januari 2010 - 11:54

:thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#99 Geplaatst 05 januari 2010 - 16:07

Amai! ik heb plots veel bijgeleerd! ik wist totaal niet dat je katten echt zo'n rauw vlees mocht geven. en ik eergisteren anaïs van de rauwe kip aan het weghouden omdat ik dacht dat dat slecht was! :s
Mss ook is proberen! :LOL:

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#100 Geplaatst 05 januari 2010 - 19:22

Leuk, ik ben benieuwd wat ze ervan vindt. Al het rauwe vlees mag, behalve varkensvlees. Lever en nier nooit veel geven, nooit meer dan 50gr per week.
Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#101 Geplaatst 18 januari 2010 - 17:41

Zeer interessante topic, ga het zeker eens bestuderen vooral omdat ik zelf ook zoveel mogelijk rauwe voeding eet. geen rauw vlees maar wel al mijn groenten en fruit rauw. ik eet zelf bijna niets dat bewerkt is of gekookt. Dus ook geen tarwe, melkproducten... Heel erg wennen in het begin maar ik voel me er wel pakken beter door en natuurlijk maak ik soms ook wel eens een slippertje en klamp ik me aan de pralines, maar iedereen heeft al wel eens een off-day he :x Ik heb Fiere overlaatst een kippenboutje gegeven, maar ze is nog erg jong en wist niet wat ze ermee moest aanvangen, ze heeft er twee uur lang mee gespeeld, maar dat vond ik ook al fantastisch om te zien. Echt knap dat je dit kan!

Ester
Ester
  • 5.914 berichten
  • 3 katten

#102 Geplaatst 11 maart 2010 - 17:51

Vandaag kregen de heren gerbils, helaas was het geheugenkaartje vol toen ik Zucchero aan het filmen was, dus geen Minstrel deze keer.
Sam eet sinds een tijd, qua harige prooidieren, dus ook al gerbils en hele ratten! :) Sam mocht als 1e eten en zoals je op de achtergrond kon horen was Zucchero het daar niet mee eens. :ha

En Zucchero, ja, die lust natuurlijk alles!

*Filmpjes verwijderd, mocht niet meer op YT*

Bewerkt door Ester, 06 maart 2012 - 17:49.

Geplaatste afbeelding

Pixel
Pixel
  • 17.046 berichten

#103 Geplaatst 11 maart 2010 - 18:28

Ik heb alleen het filmpje van Sam bekeken. Youtube is te irritant traag. Paar sec. beeld en dan weer paar sec. wachten... :roll:
Ik vind het wel knap hoe snel dat hij dat op heeft. Ik denk dat de katten hier nog niet zouden weten wat ze ermee zouden moeten doen :ha En Zucchero was erg duidelijk niet akkoord :mrgreen:

tash
tash
  • 4.071 berichten
  • 7 katten

#104 Geplaatst 11 maart 2010 - 19:46

super!!!!!!!!!!  hahaha zucchero, hilarisch!!!!
Mahalo vzw - Thuiszorg voor overleden huisdieren & herdenkingsjuweeltjes: http://mahalo.simplesite.com

Roosje
Roosje
  • 7.935 berichten
  • 2 katten

#105 Geplaatst 12 maart 2010 - 15:04

Ester zei:

Ik ging nét de katten ratten voeren, voor Sam had ik er wat anders eruit gehaald, omdat hij, zoals bekend, geen prooitjes met haar wil eten, ook niet na heel veel trucjes. De andere katten doen altijd "een moord" voor een rat maar desondanks konden de harige prooidieren Sam wel gestolen worden.
En wat gebeurd er nu? Sam pikt een rat en eet hem binnen een recordtime op!! Ik stond echt perplex! :goofy:
Snel het fototoestel gepakt en als bewijs een foto gemaakt, hij is dus niet mooi maar het gaat om het idee. Hopelijk blijft het niet bij één keer. ;)

Gekke dieren, die katten. ;)

Zijn ratten dan lekker Ester ?  Ik dacht dat katten geen ratten aten omdat dat geen lekker vlees was, net zoals spitsmuizen, die eten ze ook niet op, blijkbaar niet dus !  Hier eten ze wel zelf gevangen muizen en ze hebben ook als eens een rat naar huis gebracht maar die is blijven liggen.
Geplaatste afbeelding