Spring naar inhoud

- - - - -

Bedreiging door buurman

• Dit onderwerp is gesloten Dit onderwerp is gesloten
37 reacties op dit onderwerp
Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#16 Geplaatst 13 augustus 2010 - 22:00

Spanishke zei:

Pff waar zijn die mee bezig zeg. Dat zijn bedreingen, kun je mee naar de politie gaan, maar ja die zullen hun kennende wel weer niets doen...
Wij gingen ook bijna in Temse gewoond hebben omdat het daar goed meevalt van prijs, we wisten dan ook meteen waarom het zo goed meeviel... Hier is het ondertussen ook niet veel beter, straks zitten er evenveel Polen dan Belgen hier in onze blokken en dat zijn ook geen lieverdjes :louche:

Zo goedkoop is het hier helemaal niet hoor, integendeel..

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#17 Geplaatst 13 augustus 2010 - 22:11

super rottig! :hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#18 Geplaatst 13 augustus 2010 - 22:18

En als jullie tegen zijn zak hadden gestampt dan werden jullie direkt uitgemaakt voor rascist. Het is toch niet normaal, en het zal zo zijn als je zegt hij zal wel met louche affairkes bezig geweest zijn. Hopelijk vinden jullie snel een ander appartement of huis en een toffe leuke baan. Het is jullie gegund. :hug: :hug:

Guest_Safira_*
Guest_Safira_*

#19 Geplaatst 13 augustus 2010 - 22:26

Pfff, dat ze hier komen wonen, al goed&wel, zoals je zelf zei, met anderen lukte het wel.. Maar dan moeten ze respect hebben voor onze cultuur!
Loop toch hand en hand en laat ze oprotten seg, wat is me dat nu! Zorg maar dat jullie vlug verhuizen.. Ik dacht dat zulke dingen enkel 20 jaar geleden gebeurden :(

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 13 augustus 2010 - 23:04

Amelie zei:

Zo goedkoop is het hier helemaal niet hoor, integendeel..

De appartementjes waar wij naar op zoek waren, waren dat echt wel tov andere regio's toch, maar het zal ook afhangen van de buurt.
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Magic Coonie
Magic Coonie
  • 6.039 berichten
  • 6 katten

#21 Geplaatst 14 augustus 2010 - 00:27

:hug: :hug: :hug:

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#22 Geplaatst 14 augustus 2010 - 00:40

Is toch erg dat jullie geneigd zijn om te gaan lopen door zo een bullebak!
(Dan moeten jullie zeker nie in Antwerpen Noord gaan wonen...)
Achja, kop op schouders recht en de enige weg is rechtdoor, sterkte! :hug:

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#23 Geplaatst 14 augustus 2010 - 00:52

:hug: :hug: :hug: :hug:

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#24 Geplaatst 14 augustus 2010 - 02:37

Ja beterdat jullie dan gaan verhuizen idd, zo is het ook niks, dat het in deze tijd toch nog zo kan zijn hee..

Leven en laten leven is mij moto , hier bij ons in de buurt is het geen probleem gelukkie, wij hebben hier ook twee homo stellen wonen en die worden gelukkig gewoon normaal behandeld,logisch toch lijk mij..

Moet altijd lachen gaan wij met de hond wandelen en lopen peter en ik hand in hand en gaan hun ook mee met hun hond en zeggen ze nu dan kunnen wij niet achterblijven hee haha..

Nee meis ga maar vlug verhuizen zodat je lekker gelukkig kan zijn..(huis naast ons komt leeg :LOL: :LOL: )
Geplaatste afbeelding

Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#25 Geplaatst 14 augustus 2010 - 03:53

Zij doen :censored: , en wij verhuizen. Normale reactie, maar binnenkort hebben we niets meer dat van ons is.
Mr dit verhaal typeert die mannen weer.
Veel succes in elk geval.

Nashota
Nashota
  • 17.976 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 14 augustus 2010 - 08:46

Dit is heel erg, dat jullie willen verhuizen omdat je in je eigen omgeving niet mag zijn wie je bent, ik kan me heel goed voorstellen dat je zegt "laten we hier weg gaan" maar eigenlijk is dat is dat te gek voor woorden natuurlijk, dat je alles opgeeft voor zo`n stelletje :censored: :censored: :censored: buitenlanders. Ik ben geen racist, maar ik moet eerlijk zeggen dat met alles wat je hoort en leest, ik steeds vaker denk "ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt zoals wij leven en denken" En het bevalt me helemaal niet dat ik deze gedachten heb, want zo ben ik niet.
Sterkte meiden, en laat je niet klein krijgen :hug: :hug: :hug:

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#27 Geplaatst 14 augustus 2010 - 09:36

oei wat een onbeschofterikken!
hopelijk vinden jullie een fijn plekje om te wonen!

SUCCES! :)

Guest_turbojeng_*
Guest_turbojeng_*

#28 Geplaatst 14 augustus 2010 - 09:38

volgens mij gaan ze alle buren buiten pesten zodat ze heel de familie in die blok kunnen laten wonen se

Guest_VeganCatgirl_*
Guest_VeganCatgirl_*

#29 Geplaatst 14 augustus 2010 - 09:42

Verdraagzaamheid komt van twee kanten hé en duidelijk niet van hun kant!!

Veel succes met de zoektocht naar iets nieuws en veel gezelliger!

Guest_sneeuwwitje_*
Guest_sneeuwwitje_*

#30 Geplaatst 14 augustus 2010 - 10:11

Nashota zei:

Dit is heel erg, dat jullie willen verhuizen omdat je in je eigen omgeving niet mag zijn wie je bent, ik kan me heel goed voorstellen dat je zegt "laten we hier weg gaan" maar eigenlijk is dat is dat te gek voor woorden natuurlijk, dat je alles opgeeft voor zo`n stelletje :censored: :censored: :censored: buitenlanders. Ik ben geen racist, maar ik moet eerlijk zeggen dat met alles wat je hoort en leest, ik steeds vaker denk "ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt zoals wij leven en denken" En het bevalt me helemaal niet dat ik deze gedachten heb, want zo ben ik niet.
Sterkte meiden, en laat je niet klein krijgen :hug: :hug: :hug:

Wel das precies of ik deze tekst zelf zou hebben geschreven, maar als je een tijdje in Antwerpen Noord woont dan betrap je er jezelf op dat je ook zo gaat denken.
Met de kleur heb ik geen probleem (al verschillende gekleurde vrienden/vriendjes gehad)
Maar sommige moslims die ik hier op straat tegenkom die hebben vaak gewoon geen respect, en das het minste wat je kan hebben als je naar een land verhuisd, respect voor de plaatselijke cultuur!
Maarja...er zijn goeie en slechte zoals overal zeker?

Bewerkt door sneeuwwitje, 14 augustus 2010 - 10:12.