Spring naar inhoud

- - - - -

Opgepast: Didi Pension Te Herent

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Guest_cara en grisou_*
Guest_cara en grisou_*

#16 Geplaatst 14 augustus 2010 - 15:19

tuurlijk, gelukkig zijn het niet allemaal zo'n personen. Maar bij inschrijving dan echt de schijn wekken bij de eigenaars dat niks teveel is en dan zo in de praktijk uitvoeren, dat kan er bij ons echt niet in. En hoe hij telkens de telefoon afgooit en roept en tiert, dat zegt wel iets over de persoon. Ik durf eerlijk zeggen dat dit pension werd geopend puur uit financiële baat (hij vertelde ons zelfs dat hij zonder werk zat en en dierenpension een gat in de markt is) !!  Zijn eigen woorden ...

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#17 Geplaatst 14 augustus 2010 - 16:19

cara en grisou zei:

tuurlijk, gelukkig zijn het niet allemaal zo'n personen. Maar bij inschrijving dan echt de schijn wekken bij de eigenaars dat niks teveel is en dan zo in de praktijk uitvoeren, dat kan er bij ons echt niet in. En hoe hij telkens de telefoon afgooit en roept en tiert, dat zegt wel iets over de persoon. Ik durf eerlijk zeggen dat dit pension werd geopend puur uit financiële baat (hij vertelde ons zelfs dat hij zonder werk zat en en dierenpension een gat in de markt is) !!  Zijn eigen woorden ...

Vind ik echt niet kunnen. Djeezes seg :trance: Maar ik wou gewoon zeggen dat het (gelukkig) ook anders kan :)

En denkt die man zo vlug geld te verdienen??? Dan had hij toch beter eens een paar keer nagedacht. Zoiets moet je volgens mij wel echt uit dierenliefde en overtuiging doen en niet uit winstbejag want ja... dan krijg je dit natuurlijk :evil:

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#18 Geplaatst 14 augustus 2010 - 16:28

Bah, vreselijk om mee te maken.
Was jullie reis hierdoor niet een beetje verpest?

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#19 Geplaatst 14 augustus 2010 - 16:32

Hoe vreselijk, ik zou mijn poezels geloof ik nooit naar een pension brengen, dan blijven ze beter thuis en komt er elke dag iemand ze eten geven en verzorgen. Ik zou veel geruster zijn.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#20 Geplaatst 14 augustus 2010 - 16:33

pfff dan denk je dat je katten ook een beetje vakantie krijgen :evil:

wea
wea
  • 6.036 berichten
  • 5 katten

#21 Geplaatst 14 augustus 2010 - 16:42

duidelijk iemand die dat totaal heeft onderschat. een pension is meer dan katten wat eten geven en wat schoonmaken. Dat is gewoon keihard werken.

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#22 Geplaatst 14 augustus 2010 - 16:43

laat dit topic maar staan ;) via google kom je direct hier uit waar dan staat opgepast didi pension , altijd goed voor toekomstige klanten
op de site staat zo
Wat betreft de katten:
  • De kat dient gecastreerd of gesteriliseerd te zijn.Maar als ze apart zitten kan dit toch geen kwaad ? wat dan met de poezen van fokkers ?
  • De kat dient gevaccineerd te zijn tegen panleucopenie, rhinotracheitis en leucose.
  • De kat dient ontwormd te zijn.
  • Doordat we niet kunnen controleren of uw kat behandeld is tegen vlooien en teken wordt de kat preventief behandeld bij het binnenbrengen. De kosten hieraan verbonden worden aan de eigenaar doorgerekend. Ik vind dat wel raar en zou daar niet zo blij mee zijn , ... of ben ik mis

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#23 Geplaatst 14 augustus 2010 - 17:12

Daar gaat mijn bloed van koken hoor! :censored: Je vertrouwt je poezels toe aan iemand die bekwaam zou moeten zijn om voor ze te zorgen, iemand met veel dierenliefde en zorgzaamheid en dan gebeurt er dit... Ik vind het echt heel erg voor jullie! Hopelijk zijn de poezels er van bekomen en stellen ze het nu goed.

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#24 Geplaatst 14 augustus 2010 - 17:25

Allé seg, das nu is vlak bij mij, maar ik wist niet dat er hier een dierenpension was.
Maar het is goed om te weten dat ik er dus nooit moet gaan met mijn schatje.
"Gelukkig" ken ik de eigenaars niet :censored:

Geplaatste afbeelding

Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 14 augustus 2010 - 17:30

lizke zei:

Héél erg. Ik zou ook razend zijn! :evil:

Maar ik wil toch ook even zeggen dat het ook anders kan hoor... Ons wollemie gaat in september voor de derde keer op hotel en wordt daar heel goed in de watten gelegd. Ik denk dat Lies dit wel kan beamen. Dus nu niet alle pensions over dezelfde kam scheren he! Goed, dat is een andere discussie natuurlijk...

In ieder geval, heel erg voor jullie en de poezels, gelukkig gaat het beter met ze!

Pfff gelukkig zeg je dit er nog even bij om me eraan te helpen denken.
Ik mag geen horror verhalen meer lezen over kattenhotels :scared: Nu onze schatten op hotel gaan :8

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#26 Geplaatst 14 augustus 2010 - 17:32

Nathalie zei:

Pfff gelukkig zeg je dit er nog even bij om me eraan te helpen denken.
Ik mag geen horror verhalen meer lezen over kattenhotels :scared: Nu onze schatten op hotel gaan :8

Nathalie... Ge weet toch dat als ik niet zeker zou zijn dat ze daar goed verzorgd zou worden, gewoon niet zou vertrekken ;) ... Dat komt allemaal goed en Zulma zal die van jou wel welkom heten daar ;) ...
Gewoon spijtig dat zulke zaken ook kunnen gebeuren zoals in dit topic omschreven wordt... Bah! :(

Guest_San_*
Guest_San_*

#27 Geplaatst 14 augustus 2010 - 17:51

Ik denk dat het probleem een beetje in het hoogseizoen ligt. Een vriendin van mij en mijn ouders doen hun katten ook naar het kattenhotel waar wij geweest zijn, en zij waren daar heel tevreden over, hun katten hebben dan ook altijd apart kunnen zitten omdat het toen buiten het vakantieseizoen was. :)

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 14 augustus 2010 - 18:49

:( :( :(
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#29 Geplaatst 14 augustus 2010 - 18:59

Dan zou ik liever iemand thuis laten komen voor mijn poezels en die dan betalen  . :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Guest_cara en grisou_*
Guest_cara en grisou_*

#30 Geplaatst 14 augustus 2010 - 19:10

het was idd een beetje een domper op onze vakantie maar 't feit dat ons dochter en mijn vader ervoor zorgden stelde ons toch gerust. Ik kon ook elke sms-je sturen of bellen en zo wist ik ook hoe ze het stelden.