Spring naar inhoud

- - - - -

Opgepast: Didi Pension Te Herent

• Log in om te reageren
50 reacties op dit onderwerp
Guest_MissKitty_*
Guest_MissKitty_*

#46 Geplaatst 15 augustus 2010 - 15:22

:censored: :censored:

PS: Ik heb je 2 topics hierover samengevoegd

Bewerkt door MissKitty, 15 augustus 2010 - 15:30.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#47 Geplaatst 15 augustus 2010 - 15:25

cara en grisou zei:

idd, onze Pers klaarde elke dag meer en meer op vertelde de dochter ons. Volgens de uitbater kon het een week duren eer hij zou gewend en was er niks aan de hand zei hij tegen de dochter. Ze zou van honger wel afkomen om te eten. Maar als eigenaar ken je je beestje als geen ander en met een poes van 12 jaar oud moet je al wat voorzichtiger omgaan. In de toekomst gaan wij toch onze poesjes toevertrouwen aan de dochter tijdens ons verlof. Trouwens, zij gaat met haar vriend in oktober op verlof en dan nemen wij de zorg voor haar 2 poesjes op ons. Echte dierenvrienden bestaan toch nog :d

Oh en dan mogen ze in die week leververvetting ontwikkelen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Guest_cara en grisou_*
Guest_cara en grisou_*

#48 Geplaatst 15 augustus 2010 - 15:35

volgens hem waarschijnlijk wel, beperkte kennis en eigen visie op dierenverzorging :evil:

Eleonora
Eleonora
  • 390 berichten
  • 2 katten

#49 Geplaatst 23 september 2010 - 18:02

Ik ben gisteren bij mijn DA geweest voor Oliver zijn castratie en blijkbaar werkt zij samen met dit pension. Volgens haar is er al vooruitgang geboekt en waren het vooral beginners foutjes die werden gemaakt maar geeft ze zelf tips en bijsturingen om het pension te verbeteren.

Ik denk er het mijne van maar moet toegeven dat ik mijn schatten niet naar en pension zou doen, ik ken mensen genoeg die voor enkele dagen op men schatten willen passen ;)

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#50 Geplaatst 23 september 2010 - 18:13

Wat een verhaal zeg.

Geplaatste afbeelding

Gorecki
Gorecki
  • 2.064 berichten
  • 2 katten

#51 Geplaatst 25 september 2010 - 02:41

Ik lees hier van sommige de reactie dat ze hun dieren nooit naar een pension zouden brengen maar thuislaten, maar ik vind het dan ook erg eng om mijn poes alleen thuis te laten... Ik vind het nu al zo ontzettend moeilijk om naar de les te gaan wetende dat ze alleen thuis zit.

Hier gaan de poes altijd naar mijn schoonouders, ze  is dit al gewoon van in het begin en ze komt er erg graag en mijn schoonouders verzorgen haar zeer goed. Dat is echt een enorme geruststelling voor ons!

Ik hoop dat alles nu prima gaat met je poezen!