Spring naar inhoud

- - - - -

Wakker 's nachts

• Log in om te reageren
29 reacties op dit onderwerp
Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 14 augustus 2010 - 23:19

Hier slapen ze mooi gelijk met ons. Wanneer ik het echter waag om gedurende de nacht even naar de keuken te gaan (ze slapen in de living, die aansluit bij de keuken en de bib), dan staan ze hééél vlug bij mij!! Je weet nooit of er iets te verdienen valt he!! :engel: :lachen:

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#17 Geplaatst 14 augustus 2010 - 23:35

Hier houden ze zich ook stil. Ze slapen alledrie bij mij en zodra het licht uit gaat ,hoor ik ze niet meer .Zelfs kleine Kunta houdt zich aan de regels. 'sMorgens komt Yoko kijken of ik wakker ben en wacht geduldig tot ik beweeg. :zz

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#18 Geplaatst 15 augustus 2010 - 00:54

Ook hier gaan ze 's nacht gewoon slapen (was wel anders toen Alfie hier net was trouwens), maar maken ze me wel 'vroeg' wakker. Meestal zo'n 1,5 tot 3 uur voor mijn wekker afgaat grrrrr... toch vind ik het best prima, hoor, want dan geef ik ze even aandacht en daarna kan ik me toch lekker nog even omdraaien.
Geplaatste afbeelding

Guest_lenalena170_*
Guest_lenalena170_*

#19 Geplaatst 15 augustus 2010 - 00:56

Mijn katten zijn aktief zolang het licht aan is op de slaapkamer en eens het licht uit gaan ze ook slapen om dan s'morgens rond 7 uur wakker gescrubt te worden door Nomi. De kater van een paar huizen verder maakt het helemaal s'nachts. Zijn personeel moet de wekker om 05.00 zetten want dan wil meneer naar buiten, doen ze dat niet dan plast hij binnen uit protest :ha .

Guest_peterwalker_*
Guest_peterwalker_*

#20 Geplaatst 15 augustus 2010 - 01:20

Eerst kwammen ze mee naar boven bij ons slapen maar bij tijgertje moet je niet veel slapen om de twee uur kwam hij me waker maken. terwijl Vanilla rustig op de vensterbank lag, naar buiten te kijken. Nu blijven ze beiden beneden en is het rustig.Tijgertje heeft z'n plaats in de zetel gevonden. M'n dochter heeft eens beneden geslapen en zie dat het rustig was. blijkbaar hebben ze hun plekje gevonden.

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#21 Geplaatst 15 augustus 2010 - 01:20

Dat varieert hier eigenlijk.  Soms blijven ze in de woonkamer, soms gaan ze mee.  Als ze dan mee in de slaapkamer zijn, slapen ze soms mee op bed, op de vensterbank voor 't vliegenraam, op de kast,...  Alleen is één van de katten een paar weken geleden van de kast echt recht op mijn buik gesprongen. Dan zijt ge wakker zenne. Volgens mij was 't Lies... :louche:  En eind juni heeft één van de katten een fotokader van het rek boven het bed gestoten, de punt van de kader recht in mijn oog, ik kon naar de spoed...  Sindsdien vond Sander dat de katten niet meer op de kamer mochten (kon hem moeilijk ongelijk geven) maar ik heb dan maar het rek leeg gehaald, kunnen de katten lekker blijven...
's Morgens komen ze soms bij mij liggen, zalig wakker worden...  daar kan geen ochtendhumeur tegen op volgens mij (niet dat ik daar last van heb)
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

catherine
catherine
  • 40.162 berichten

#22 Geplaatst 15 augustus 2010 - 01:40

Hier durven Mila, Kitty en Bébé met wel eens rond 5u wakker maken. Ze beginnen dan te spelen en denken dat mijn bed en buik een trampoline is. En Filou begint dan al aan het raam te trappelen omdat hij naar buiten wil. En Pimmeke die komt dan zagen om eten.
Lange rustige nachten.... wat was dat ook alweer????

Erika
Erika
  • 812 berichten
  • 2 katten

#23 Geplaatst 15 augustus 2010 - 01:45

Garvie slaapt lekker bij mij s'nachts of soms ook beneden in de vensterbank, maar hij heeft me nog nooit wakker gemaakt!
Geplaatste afbeelding
Vito rust zacht lieverd, je blijft in mijn hart!

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#24 Geplaatst 15 augustus 2010 - 01:50

amai rustige katten hebben jullie :ha mijn katjes worden precies wel rustiger maar ze maken toch nog lawaai s nachts... maar 1 ding ik ben er gewoon aan geworden en ik slaap verder
hier kan niemand bij mij slapen omdat ze vant lawaai niet kunne slapen :ha , kat die van de kast springt , kat die wil knuffelen en in je schoot wil liggen , kat die met muisjes afkomt om te spelen , pipolino die tegen de kast botst , drinkfontein ... ik hoor het allemaal niet :ha
ik merk wel dat ik soms wakker ben s nachts en dan moet ik men deken opheffen om charlie in men schoot te laten liggen , en dan fletst ik met hem
rond 6 uur krabben ze soms aan de deur om naar de kattenbak te gaan , die deur doe ik nu sinds de verhuis ( staat dichter bij ) half in men slaap open :ha

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#25 Geplaatst 15 augustus 2010 - 10:04

Deze morgen is Echo rond 7u30 komen knuffelen en 1 keer vroeger, maar toen was ik niet wakker genoeg om naar het uur te kijken :lachen:
Wel lastig als ze op een volle blaas staat te dansen :lachen:
En pijnlijk als ze zomaar wat over je borsten blijft rondlopen :o
Dan probeer ik me maar op mijn zijkant te draaien en komt ze tegen me liggen ;)
Haar knuffel krijgt ze zowiezo ;)

Bewerkt door haemoglobine, 15 augustus 2010 - 10:05.

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#26 Geplaatst 15 augustus 2010 - 10:53

Mijn katten blijven beneden slapen, dus ik zou echt niet weten wat ze 's nachts allemaal uitspoken...

Geplaatste afbeelding

Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#27 Geplaatst 15 augustus 2010 - 11:05

Mijn lieverds zijn vorige nacht voor de eerste keer bij mij blijven slapen, bij de ex mocht dat niet.

Het ging vrij goed, alletwee heel goed meegeslapen tot een uur of 5 vermoed ik :)  Toen moest de wasmand eraan geloven. Ben in een keer wakker geschoten van lawaai, lag de wasmand ondersteboven. Eerst leek het nog of Smi'tje eronder zat maar dat was toch ni het geval :LOL:

Veel mensen hebben zoiets van , ieuw laat je die bij u op bed liggen?  :s

Da zijn nu eens de enige 'mannen' die bij mij in bed meemogen!! :d

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#28 Geplaatst 15 augustus 2010 - 14:24

Hier slapen ze een ganse nacht gewoon door, tot ik hun kamerdeur open doe. Enkel als we de avond voordien weg zijn geweest en ze dus op een vroeger uur op hun kamer zitten dan normaal, dan zijn ze ook vroeger wakker, maar alleen Nette begint dan te spelen, en liefst met een balletje waar een belletje in zit O:) . De andere 3 kijken dan toe vanaf hun slaap-plaatske.
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#29 Geplaatst 15 augustus 2010 - 15:21

Hier maakt Calvin ons iedere nacht wakker, als we in bed kruipen kijken we altijd nog even tv in de slaapkamer en dan mogen de jongens bij ons.. Als de tv uitgaat en Calvin ligt rustig bij ons op bed laten we hem liggen, na een uur of 2 wordt hij wakker en loopt hij over ons heen, springt op tv, gooit vanalles naar beneden.. Vroeger gooide hij de wekker altijd naar beneden maar die hebben we nu vastgekleefd met dubbelzijdige tape :)
Van zodra ik het licht aansteek, of aanstalten maak om recht te staan, kruipt hij heel snel onder bed, bal in het midden waar ik niet bij kan.. Ik moet dan een laserlampje of bellenblaas nemen en me 5 minuten in mn blote uk zitten belachelijk maken tot meneer zo lomp is om de kamer uit te lopen :x Samen met hem gaat Victor ook altijd richting living want die 2 kunnen elkaar niet missen.. Ward slaapt altijd boven mijn hoofdkussen en Wannes ligt ofwel naast ons ofwel op de krabpaal.. Vanaf het 's morgen goed en wel licht wordt, zo rond een uur of 5 trekt Wannes vanop de krabpaal de gordijn open, tot het licht in mijn ogen schijnt en ik mijn ogen op een spleet opendoe, springt hij op bed, stompt met zijn hoofd tegen het mijne enkele keren, stoot dan tegen mijn schouder tot mijn arm omhoog gaat, laat zich vallen en begint luidkeels te spinnen :) Vervolgens maakt hij zijn andere mama ook wakker :LOL:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#30 Geplaatst 15 augustus 2010 - 16:53

mijn eigen katten hoor ik niet, de kittens daarentegen die vinden 02.00 u het ideale uur om te beginnen rondrennen in de bench en met de rinkelballetjes te spelen :lachen: :lachen: