Spring naar inhoud

- - - - -

Yumi is bevallen, ze vertrekken bijna

• Log in om te reageren
316 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#136 Geplaatst 21 oktober 2010 - 16:43

GElukkig :)

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#137 Geplaatst 21 oktober 2010 - 17:08

:cheer:

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#138 Geplaatst 21 oktober 2010 - 17:52

:dancer: :dancer: :dancer:

We kijken uit naar die update! ;)

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#139 Geplaatst 21 oktober 2010 - 18:33

haemoglobine zei:

:dancer: :dancer: :dancer:

We kijken uit naar die update! ;)
idd, wat een spanning, ik hoop dat alles OK is met Yumi en kindje(s) :flower:

Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#140 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:19

en en en????

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#141 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:36

Hier de update, moet volledig opnieuw beginnen, had daarstraks al een stukje geschreven, maar met op refresh te klikken is dat nu allemaal weg :blont: .
Dus het eerste kitten is gisteren om 22u30 in stuitlig geboren, gezond black golden shaded (katertje?) van 72gr.
Om 01u50 is dan het tweede kitten, ook in stuitlig geboren, helaas, een niet volledig ontwikkeld kitten van 52gr, dat niet leefde (silver poes)
Dan besloot ons Yumi om enkele uurtjes te slapen (in tegenstelling tot de mammi), en om 6u kwam kitten drie, opnieuw een black golden shaded kater/poes? van 84gr.
Intussen kwam de da nog eens langs en gaf Yumi wat glucose, calcium en nog iets (dacht ab om infectie te vermijden doordat de vulva al zolang openstond).
Hoop dat ik het juist formuleer, anders 'don't shoot at me'.
En weer besloot ons Yumi te slapen tot ze om 10u kitten vier op de wereld zette, een silver shaded kater/poes van 84gr.
Rond 14u dacht ik dat kitten vijf zich aanmelde, maar dit is terug stilgevallen.
Ondertussen da teruggeweest en inspuiting gegeven met wee opwekker, maar ..., het is er nog niet. Heb terug da gebeld en moet haar eten proberen geven, maar ze wil niets (typisch Yumi).
Dus weeral wachten.
Ben toch wel blij dat ik blijven vertrouwen ben in mijn da (die niet zo vlug op keizersnede wil overstappen, tenzij bij problemen).
Op dit moment is ze weer rustig aan het slapen, zal straks nog eens voedsel proberen.
Ah ja, geen enkel kitten is geboren in de werpkist, Yumi heeft geen enkel kitten afgenaveld en geen placenta opgegeten (speciaal madammeke)

Bewerkt door tiny, 21 oktober 2010 - 19:50.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#142 Geplaatst 21 oktober 2010 - 19:39

Heel veel geluk voor en met de kittens en hun mamma!

Guest_Elfonia_*
Guest_Elfonia_*

#143 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:00

ooooooh dat zullen zo'n mooie schatjes zijn :loveshower:

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#144 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:03

tiny zei:

Hier de update, moet volledig opnieuw beginnen, had daarstraks al een stukje geschreven, maar met op refresh te klikken is dat nu allemaal weg :blont: .
Dus het eerste kitten is gisteren om 22u30 in stuitlig geboren, gezond black golden shaded (katertje?) van 72gr.
Om 01u50 is dan het tweede kitten, ook in stuitlig geboren, helaas, een niet volledig ontwikkeld kitten van 52gr, dat niet leefde (silver poes)
Dan besloot ons Yumi om enkele uurtjes te slapen (in tegenstelling tot de mammi), en om 6u kwam kitten drie, opnieuw een black golden shaded kater/poes? van 84gr.
Intussen kwam de da nog eens langs en gaf Yumi wat glucose, calcium en nog iets (dacht ab om infectie te vermijden doordat de vulva al zolang openstond).
Hoop dat ik het juist formuleer, anders 'don't shoot at me'.
En weer besloot ons Yumi te slapen tot ze om 10u kitten vier op de wereld zette, een silver shaded kater/poes van 84gr.
Rond 14u dacht ik dat kitten vijf zich aanmelde, maar dit is terug stilgevallen.
Ondertussen da teruggeweest en inspuiting gegeven met wee opwekker, maar ..., het is er nog niet. Heb terug da gebeld en moet haar eten proberen geven, maar ze wil niets (typisch Yumi).
Dus weeral wachten.
Ben toch wel blij dat ik blijven vertrouwen ben in mijn da (die niet zo vlug op keizersnede wil overstappen, tenzij bij problemen).
Op dit moment is ze weer rustig aan het slapen, zal straks nog eens voedsel proberen.
Ah ja, geen enkel kitten is geboren in de werpkist, Yumi heeft geen enkel kitten afgenaveld en geen placenta opgegeten (speciaal madammeke)

Veel succes verder he Martine :hug: :hug: :hug: . Bedankt voor het telefoontje deze middag (de dokter keek maar raar omdat ik zo geïnteresseerd was in jouw verhaal :lachen: ). En morgenavond wil ik de eerste foto's zien he :love3: .

Geplaatste afbeelding

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#145 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:04

Gefeliciteerd met de (voorlopig) 3 kittens! :flower: :flower: :flower:

Ze doet dat wel op haar gemakskes! :oops:

Hopelijk komt het laatste gauw, en kunnen jullie allemaal toch een nachtje slaap inhalen!

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Guschi
Guschi
  • 5.615 berichten

#146 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:06

Gefelicteerd, met de baby'tjes!
Ben benieuwd, naar het black golden shaded kittentje, zo'n mooie kleur! :heart:

Maranweke
Maranweke
  • 9.602 berichten
  • 2 katten

#147 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:52

Dat het laatste kittentje ook snel mag komen.

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#148 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:55

Alvast gefeliciteerd met de 3 ling :flower: , jammer van dat ene kitten !!
Hopelijk laat het laatste kitten niet meer lang op zich wachten.
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#149 Geplaatst 21 oktober 2010 - 20:59

Jammer van dat ene kleintje maar proficiat met alvast de drieling en voor straks hopelijk een gezonde vierde erbij :thumb: :hug:

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#150 Geplaatst 21 oktober 2010 - 21:31

Jammer van het ene kitten :hug: , gefeliciteerd met de 3-ling! :flower: