Spring naar inhoud

- - - - -

Chopin 5 maanden "fotoshoot"

• Log in om te reageren
30 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 16 augustus 2010 - 16:58

:LOL: :LOL: :heart: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ines
Ines
  • 13.375 berichten
  • 3 katten

#17 Geplaatst 16 augustus 2010 - 18:16

:LOL: :LOL: :LOL:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#18 Geplaatst 16 augustus 2010 - 18:24

Awel Hanne ik vind die oogkleur ook heel mooi :love: , voor de rest doet hij het toch al goed zo'n fotoshoot O:) , mooie foto's! :love3: :heart:

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#19 Geplaatst 16 augustus 2010 - 18:37

*gniffel* tot zover de shoot. :ha :ha

maar de foto's zijn wel lollig. :oops:

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 16 augustus 2010 - 18:52

Haha, zotteke die Chopin ;) :lachen:
Die laastste foto zegt het allemaal: "is 't hier nu gedaan zg??? Ikke ben moe!!!!!!!!!!!!"

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#21 Geplaatst 16 augustus 2010 - 18:55

Vind de foto's toch leuk, goed gedaan Kathleen

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#22 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:54

:LOL: :LOL: :LOL:
Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#23 Geplaatst 17 augustus 2010 - 23:00

Ik heb vandaag kennis gemaakt met de da van Chopin en die vertelde ook dat hij Chopin zo'n stevig bazeke vindt :ha

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 17 augustus 2010 - 23:05

Smitten Kitten zei:

Waaah :LOL: Wat een klein spits kopje heeft hij nog, terwijl dat lijf maar blijft groeien he :ha Zo'n grote oren en toch zo slecht luisteren :catscratchhead
Nog een beetje uit proportie dus, hopelijk trekt dat nog bij :ha
Zsazsa heeft er ook een tijd uitgezien alsof ze Dumbo oren had, nu vind ik dat ze mooie oortjes heeft.

Geplaatste afbeelding

Ooh, Smitten Kitten, hier vind ik Zsazsa nochtans PRACHTIG :) (nu nog trouwens ;) )
Ik hoop dat je dit geen belediging vindt, maar ze lijkt op die foto een beetje op een ragdoll :goofy: :LOL: Of ja, op Caya :LOL:

Geplaatste afbeelding

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#25 Geplaatst 17 augustus 2010 - 23:07

Louise zei:

Ooh, Smitten Kitten, hier vind ik Zsazsa nochtans PRACHTIG :) (nu nog trouwens ;) )
Ik hoop dat je dit geen belediging vindt, maar ze lijkt op die foto een beetje op een ragdoll :goofy: :LOL: Of ja, op Caya :LOL:

Nee ik vind het geen belediging hoor ;)
Zsazsa is mijn schatje hoor, net zoals mijn andere katten. Maar ja, 't is fokkereigen (of zou dat moeten zijn ;) ) om kritisch te zijn op je katten, ook al vind je ze stiekem de mooiste en de liefste van de wereld ;)
Slechte en goede punten kunnen inschatten dus 8)

Ik weet dat er heel veel mensen Zsazsa een heel mooie poes vinden hoor, maar heel eerlijk zijn er gewoon nog een heel aantal dingen waar we aan moeten sleutelen met haar. (Bij onze andere katten ook hoor, fokken is een werk van jarenlang selecties en wij komen tenslotte nog maar pas kijken ) Maar ja, dat maakt het fokken ook interessant hoor :LOL:

Bewerkt door Smitten Kitten, 17 augustus 2010 - 23:08.

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#26 Geplaatst 17 augustus 2010 - 23:21

Smitten Kitten zei:

Nee ik vind het geen belediging hoor ;)
Zsazsa is mijn schatje hoor, net zoals mijn andere katten. Maar ja, 't is fokkereigen (of zou dat moeten zijn ;) ) om kritisch te zijn op je katten, ook al vind je ze stiekem de mooiste en de liefste van de wereld ;)
Slechte en goede punten kunnen inschatten dus 8)

Ik weet dat er heel veel mensen Zsazsa een heel mooie poes vinden hoor, maar heel eerlijk zijn er gewoon nog een heel aantal dingen waar we aan moeten sleutelen met haar. (Bij onze andere katten ook hoor, fokken is een werk van jarenlang selecties en wij komen tenslotte nog maar pas kijken ) Maar ja, dat maakt het fokken ook interessant hoor :LOL:

De meeste 'leken' zien een wollig, kleurig poesje met een schattig snoetje en denken: "oooooh zo mooi!" Maar als je dan naar Britstandaarden gaat kijken ziet ze er (als kitten) misschien wat te spits uit, vandaar de vergelijking met mijn raggie :LOL: Maar nu als volwassen poes ziet ze er toch heerlijk vol en Brits uit, vind ik :goofy:

Maar ik snap je kritisch zijn hoor, zelfs als niet-fokker kijk ik kritisch naar raskatjes (ook naar mijn eigen kleine) sinds ik me ermee bezig hou :)

On topic: Chopin is ook supercute!

Geplaatste afbeelding

Guest_bb1986_*
Guest_bb1986_*

#27 Geplaatst 18 augustus 2010 - 09:23

Chopin en Zsazsa zijn echt beiden superschattig! :heart:

Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#28 Geplaatst 18 augustus 2010 - 10:51

Hij is superschattig! :love3: :love3: :love3:

tiny
tiny