Spring naar inhoud

- - - - -

Franse lessen

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Nasa
Nasa
  • 5.382 berichten
  • 3 katten

#16 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:53

lizke zei:

Gaan we samen Nathalie? ;)

In Diest dan? Oranjerie? Ik denk er nog eens over... maar ik weet dat studeren er meestal niet van komt daarvoor, omdat ik al genoeg voor school moet doen dat er ook nooit van komt :LOL:
Maar als we een groep van een lager niveau kiezen, dan kunnen we Frans kletsen tegen elkaar en toch niet moeten studeren :mrgreen:
Het lijkt me heel leuk hoor, maar het moet dan al goed uitkomen met school enzo. We praten er nog wel eens over ;)

Guest_chriske_*
Guest_chriske_*

#17 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:12

Ik wil wel met jullie praten in het frans vb op msn , ik spreek het zeer vlot , ook per telefoon als ik jullie tot een gesprekje kan verleiden?

A vous de savoir chers dames ,

Cordialement ,

Chris et les quatre pattes :catwalk2

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#18 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:16

haemoglobine zei:

Doe zoals ik, neem een franstalige vriend :LOL:
Dan kun je dagelijks oefenen, en uit ondervinding sprekend is dit echt dé beste manier om het aan te leren en te onderhouden :x

Iemand nood aan een taalbad?
Kom hier een weekje logeren :lachen:

Langs de andere kant heb ik nu wel problemen met mijn engels, ik vertaal het nederlands nu via het frans naar het engels... :s

Ik heb dat probleem met Spaans en Frans. Als ik vast zit in het Frans schakel ik altijd over op Spaans :ha Soms begin ik gewoon Spaans te praten zonder ik het direct door heb, soms begin ik dan Spaanse woorden een beetje verfranst uit te spreken :ha :ha

Lut
Lut
  • 11.643 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 17 augustus 2010 - 23:09

Adsagsona zei:

Ik ga een Syntra opleiding volgen, te beginnen in oktober. Echt niet met mijn goesting, maar ik word gestuurd door mijn werk. Is bij mij wel in Genk, maar ik geloof dat er ook wel een Syntra Antwerpen bestaat.

Er is een Syntra centrum in Sint Niklaas! Mijn dochter volgt er dit schooljaar de opleiding voor "kelner-kok"

Bewerkt door Lut, 17 augustus 2010 - 23:11.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#20 Geplaatst 17 augustus 2010 - 23:14

Smitten Kitten zei:

Ik heb dat probleem met Spaans en Frans. Als ik vast zit in het Frans schakel ik altijd over op Spaans :ha Soms begin ik gewoon Spaans te praten zonder ik het direct door heb, soms begin ik dan Spaanse woorden een beetje verfranst uit te spreken :ha :ha

:ha zo herkenbaar!
We ontdekken hier hoe langer hoe meer dingen en gedachten die we gemeen hebben :d

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo