Spring naar inhoud

- - - - -

moby's nieuwe luxetiolet update vraagje!!

• Log in om te reageren
44 reacties op dit onderwerp
Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#31 Geplaatst 23 augustus 2010 - 23:56

haemoglobine zei:

Bij Tom & Co verkopen ze die.
In Wevelgem heb ik die ook al zien liggen in een zelfstandige dierenwinkel.
Eventueel eens kijken welke dierenwinkels bij je in de buurt liggen en eventjes bellen vooraleer tot daar te lopen?
En als ze zeggen, nee, die heb ik niet, maar wel die of die, negeren, ik heb me ook al zo laten "vangen" :oops:

De prijs draait overal rond de 12 à 13 Euro (15 kg), bij Tom & Co staat die regelmatig in promotie rond de 10 Euro.

Ik gebruik ongeveer 1 zak van 15 kg / maand met 3 katten.
Er staat ook op: 1 zak = 90 dagen voor 1 kat, dus dat klopt ongeveer :)
Ik vul regelmatig aan, maar helemaal vervangen is zelden nodig als je regelmatig uitschept.
Je merkt het ook wel als het nodig is.
Ik was wel regelmatig de bak zelf uit.

tom en co is hier niet direct in de buurt; Ja ga alvast eens proberen om de bak zelf uit te wassen en de korrels te behouden. Morgen al eens doen vooraleer ik al echte geur terug heb.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#32 Geplaatst 24 augustus 2010 - 00:03

Minneke zei:

tom en co is hier niet direct in de buurt; Ja ga alvast eens proberen om de bak zelf uit te wassen en de korrels te behouden. Morgen al eens doen vooraleer ik al echte geur terug heb.

Hier kun je die ook online bestellen, maar ik weet niet hoeveel de transportkosten bedragen, misschien eens navragen?

Ik zie wel dat de naam ondertussen veranderd is, nu heet die Flamingo met babypoeder...
Dat zal recent zijn, want op de mijne staat nog Pet Plus, en die dateren van zo'n 6 weken geleden...

Geplaatste afbeelding
Knuffels van Ann, Roswell, Sati en Echo

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#33 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:26

haemoglobine zei:

Hier kun je die ook online bestellen, maar ik weet niet hoeveel de transportkosten bedragen, misschien eens navragen?

Ik zie wel dat de naam ondertussen veranderd is, nu heet die Flamingo met babypoeder...
Dat zal recent zijn, want op de mijne staat nog Pet Plus, en die dateren van zo'n 6 weken geleden...

zal eens neuzen op die site hoe het zit qua verzendingskosten, heb de kattebak nu proper gemaakt en de bak zelf uitgewassen, de korrels zijn er terug in die al in gebruik waren; Heb nu wel bij zoomart deodorant van multi fit gekocht met mango passievrucht en perzikspeciaal voor kattebakgeurtjes , moet zeggen gans het huis ruikt er zelfs fris naar. Het is een bus poeder van 750 g ( 7 euro). Kan maar eens proberen he hiermee.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#34 Geplaatst 25 augustus 2010 - 07:07

Moby moet misschien nog wennen aan het nieuwe eetpatroon?Onze Snow stonk in het begin ook een beetje op de bak,maar nu hij premiumvoer krijgt lijkt dit weg.Dat deopoeder gebruik ik ook.Vind het wel raar dat je zoveel last hebt met geurtjes van hem,ik ondervind dat niet meer met de onze.

patje div900
patje div900
  • 354 berichten
  • 3 katten

#35 Geplaatst 25 augustus 2010 - 07:57

haemoglobine zei:

correct nu flamingo en ik haal deze op de diestsesteenweg in dierenplezier
blijft proper elke dag uitscheppen
gebruik één zak per maand voor 2 poezels en twee kattenbakken
prijs is daar 10 euro en een sjik voor babypoeder,
de neutrale zonder babypoeder is ongeveer 8 euro en een sjik
en ze hebebnn nog een derde soort daar
is grote dierenwinkel

Geplaatste afbeelding

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#36 Geplaatst 25 augustus 2010 - 19:08

Waarom neem je geen overdekte bak?Minder last van uitloop en geurtjes.De mijne ging er zonder probleem op.Misschien eens proberen?

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#37 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:56

daar dachten we ook aan bij de aankoop maar het probleem is dat minneke niet in een reismandje wil( wij laten de DA ook naar huis komen) en ik had schrik dat Minneke niet op de kattenbak ook zou gn. zou het dan zonde vinden van de centjes ook.

Had nu een paar dagen de kattenbak boven weggedaan maar heb hem toch maar terug gezet.

Heb de indruk dat Minneke buiten vluchtte omdat ze niet op de kattenbak wil gn waar Moby is opgeweest.
en volgens jullie info is het ook beter meerder kattenbakken te hebben.

Guest_Tessa_*
Guest_Tessa_*

#38 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:08

Zag iets intressant in de streekkrant.
Zelfreinigende kattenbak :LOL:
Ge moet eens kijken op www.tuinwinkel.be staat bij de advertentie

Guest_Tessa_*
Guest_Tessa_*

#39 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:14

Zelf reinigende kattenbak eenvoudig te reinigen kattenbak

Ziet er wel heeeeeeeeel handig uit.
Kat moet natuurlijk in gesloten bak willen gaan :d

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#40 Geplaatst 26 augustus 2010 - 21:27

Minneke zei:

zal eens neuzen op die site hoe het zit qua verzendingskosten, heb de kattebak nu proper gemaakt en de bak zelf uitgewassen, de korrels zijn er terug in die al in gebruik waren; Heb nu wel bij zoomart deodorant van multi fit gekocht met mango passievrucht en perzikspeciaal voor kattebakgeurtjes , moet zeggen gans het huis ruikt er zelfs fris naar. Het is een bus poeder van 750 g ( 7 euro). Kan maar eens proberen he hiermee.

Ik zie multifit staan... Multifit extreme white is een heel kleine korrel die hier goed bevalt.

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#41 Geplaatst 27 augustus 2010 - 07:03

Ik denk niet dat de meeste katten een probleem hebben met een overdekte bak,Snow heeft 9 maanden in het asiel op open bakken moeten gaan en ik heb de onze eerst open gelaten,daarna efkens deksel erop en hij ging er onmiddellijk in.Ik denk zelfs dat de meeste het wel fijn vinden.

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#42 Geplaatst 27 augustus 2010 - 11:40

Hier heb ik er ook geen problemen mee gehad, maar elk dier is anders.
Hangt er ook van af wat ze al meegemaakt hebben als je ze niet van kleinsaf zelf hebt ken je hun verleden niet...

Echo zat bij de fokker op een open kattenbak, toen ze hier kwam stond er in het begin een kleine open kattenbak en had ik het deurtje uit de grote gehaald, en ze ging al vlug in de grote, samen met de andere twee :LOL:
Na een tijdje heb ik het deurtje er voor haar neus aangehangen, ze vond het eerst leuk om ermee te spelen, ze klom op de kattenbak en deed het heen en weer wiegen met haar pootje, en had zo ook snel door dat ze erlangs kon ;)
Mijn slimme meid :heart:

Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#43 Geplaatst 27 augustus 2010 - 15:37

Tessa zei:

Zelf reinigende kattenbak eenvoudig te reinigen kattenbak

Ziet er wel heeeeeeeeel handig uit.
Kat moet natuurlijk in gesloten bak willen gaan :d

Mss wel handig maar ga het toch zo laten :d
straks zijn de centjes hier op :goofy: :d

haemoglobine
haemoglobine
  • 9.437 berichten
  • 3 katten

#44 Geplaatst 27 augustus 2010 - 17:32

Minneke zei:

Mss wel handig maar ga het toch zo laten :d
straks zijn de centjes hier op :goofy: :d

Ja, je hebt inderdaad al wat kosten gemaakt om het die 2 zo comfortabel mogelijk te maken!
Misschien wel de volgende als deze versleten is ;)

Geplaatste afbeelding

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#45 Geplaatst 27 augustus 2010 - 17:37

haemoglobine zei:

Ja, je hebt inderdaad al wat kosten gemaakt om het die 2 zo comfortabel mogelijk te maken!
Misschien wel de volgende als deze versleten is ;)

:d moet mijn echtgenoot ook nog een beetje content houden :LOL: