Spring naar inhoud

- - - - -

hello kitty strik...

• Log in om te reageren
93 reacties op dit onderwerp
English Rose
English Rose
  • 2.906 berichten
  • 3 katten

#46 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:12

Oh my god! :trance: Emotionele schade? Die katten zijn gewoon slaperig. Ik ben ook absoluut tegen dieren verkleden en behandelen als kinderen, maar dit is gewoon 5 sec voor een foto :o Ja, daar hebben ze echt een trauma aan over.

DIT is kattenleed!
Bijgevoegd bestand  KAT.bmp   174,04K   118 downloads
Je mag je eigen mening hebben en zeggen dat jij dat niet oké vindt, alle respect daarvoor. Maar je gebruikt wel erg groffe woorden vind ik... Er zijn véél en véél ergere dingen in de wereld.

Geplaatste afbeelding

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#47 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:13

Hihi, Brenda :)

@Sihirci: ik vind je reactie nu toch ook wel "lichtjes" overdreven hoor... Brenda zorgt heel goed voor haar katjes, het is niet dat die beestjes dag in, dag uit zo rondlopen he... Djeezes seg... :o

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:14

Sihirci zei:

Kan er niets leuks aan vinden.

Haha zal ik maar niet vertellen wat ik mijn konijn en onze hond vroeger heb aangedaan :ha Efkes lachen héé

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#49 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:15

dankjewel allemaal :hug:

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#50 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:15

Frances zei:

Haha zal ik maar niet vertellen wat ik mijn konijn en onze hond vroeger heb aangedaan :ha Efkes lachen héé

Die waren emotioneel ook wel zwaar toegetakeld zeker O:)

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#51 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:16

Gaat dit over de katten of over de mens die de katten emo beschadigd?

Als ik moet kiezen tussen beschermen van de mens of de kat dan zal ik de kat beschermen ook als de mens het hier moeilijk mee heeft.

Ben ik nu slecht?

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#52 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:18

Sihirci zei:

Als ik moet kiezen tussen beschermen van de mens of de kat dan zal ik de kat beschermen ook als de mens het hier moeilijk mee heeft.

Ben ik nu slecht?

Slecht?Overdreven.Dat ben je wel.

Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#53 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:20

Brenda... zei:

Slecht?Overdreven.Dat ben je wel.

dat zie ik anders ik vind jou foto's van katten met een strikje overdreven en dwaas.

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#54 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:20

lizke zei:

Die waren emotioneel ook wel zwaar toegetakeld zeker O:)

Uiteraard. Die hond wou mij nooit meer zien [-( Daarom is ie 15 geworden (en het konijn is gestorven aan zo één of andere konijnziekte :( )

Sihirci zei:

Ben ik nu slecht?

Kijk, ons gaat het er gewoon om dat je wat overdrijft hé. Kan goed zijn dat die katten dat niet zo leuk vonden, maar er zijn zoveel dingen die wij als mens ook niet leuk vinden, en daar hebben wij achteraf toch ook geen emotionele schade aan? Die strik was voor nog geen 2 minuten. Anaïs doet haar eigen soms meer aan dan ik haar een strik zou aan doen ze. Als ze bv in een zak kruipt van de delhaize en achter dat handvat blijft steken en zo heel het huis rondloopt, ja die is daar dus echt twee dagen van in shock geweest. :roll: niet dus.

Nashota
Nashota
  • 17.974 berichten
  • 3 katten

#55 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:22

:ha :ha :ha Leuke foto`s
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Groetjes. Ina :hoi:

Guest_crazy_catlady_*
Guest_crazy_catlady_*

#56 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:24

Dus als je een kind van 2 jaar kleren aandoet, en die vind dat niet leuk is dat kindermishandeling? of je maakt een staartje bij een kind dat nog niet kan zeggen of ie dat wel wil is dat kindermishandeling?

Guest_lizke_*
Guest_lizke_*

#57 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:26

En dan te denken dat het de bedoeling was dat dit een leuk, luchtig topic was O:)

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#58 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:27

ocharme Brenda die katten. :ha

Guest_clyde_*
Guest_clyde_*

#59 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:27

crazy_catlady zei:

Dus als je een kind van 2 jaar kleren aandoet, en die vind dat niet leuk is dat kindermishandeling? of je maakt een staartje bij een kind dat nog niet kan zeggen of ie dat wel wil is dat kindermishandeling?

je weet toch , elk kind met een staartje int haar dat verdrietig kijkt heeft emotionele schade , is mishandeld :ha :ha we kunnen beter on topic gaan ;)

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#60 Geplaatst 17 augustus 2010 - 19:29

:ha :ha :ha

Geplaatste afbeelding