Spring naar inhoud

- - - - -

eten van tafel

• Log in om te reageren
24 reacties op dit onderwerp
tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#1 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:23

mogen jullie poesjes soms eten van tafel hebben, de katten van mijn schoonzus krijgen soms soep en zo, en petatjes,

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:27

Onze jongens krijgen nooit iets van tafel.. Hebben dat van int begin zo gewoon gemaakt

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#3 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:28

euh, ja ! we moeten soms ons best doen of ze komen het gewoon uit ons bord pikken ! Niet dat ze geen eten hebben hoor. Vooral Lotse wil blijkbaar alles wat food is uitproberen. Food, food, food, ... In de keuken kan je beter ook uitkijken als er etenswaren op het aanrecht staan. Zo eens proeven en likken, mmmm, een gestolen beet smaakt nu eenmaal beter  ... :heart:

erikavandenbroele
erikavandenbroele
  • 758 berichten
  • 6 katten

#4 Geplaatst 17 augustus 2010 - 22:29

De mijne krijgen alleen droogvoer en als ontbijt en avondsnoepje een beetje natvoer. :p

Guest_Carooke_*
Guest_Carooke_*

#5 Geplaatst 18 augustus 2010 - 08:46

Bij ons mogen ze niet van tafel eten, maar o wee, als we effe weg zijn, zitten ze er allemaal op, dan verschieten we dat we zo'n bende katten hebben.... :oops:

ramses
ramses
  • 4.460 berichten

#6 Geplaatst 18 augustus 2010 - 08:48

Onze Ramses krijgt niets van tafel hij pikt het als je durft je rug tedraaien :o :o :o

Karolientje
Karolientje
  • 18.393 berichten
  • 5 katten

#7 Geplaatst 18 augustus 2010 - 09:09

Bij ons krijgen ze niks van tafel. Ze krijgen enkel hun brokjes en rauwvoer.
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#8 Geplaatst 18 augustus 2010 - 09:11

Hier ook niet , brok en carnibest!!! ,
ik moet alleen oppassen dat mijn leeg bord ni blijft staan want er zitten er tussen die het maar al graag wil proper likken......
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#9 Geplaatst 18 augustus 2010 - 09:15

Hier ook niet zunne.
Gabriël is eigenlijk de enige die eens durft bedelen aan tafel als er hesp of kaas of kip is.
Maar... draai je om en Bebbel en Gabriël zijn er mee weg :x

Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#10 Geplaatst 18 augustus 2010 - 09:16

:catscratchhead :catscratchhead Hier in principe ook niet hoor! :p Het is wel zo dat Pluche en Lotse in het vizier komen liggen en als je even opstaat of zo , of je laat idd je bord staan , dan zijn ze er als de kippen bij om iets mee te pikken!!  Kan hun mss eens maiskorrels geven ???? :dancer: :dancer: :dancer:

poesie
poesie
  • 2.119 berichten
  • 6 katten

#11 Geplaatst 18 augustus 2010 - 09:17

hier krijgen ze ook enkele korrels en natvoer :)
Geplaatste afbeelding

Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#12 Geplaatst 18 augustus 2010 - 10:32

Het enige wat ze hier doen is de geitenmelk uit de kom likken als ik cornflakes heb gegeten. Bix zit 's morgens meestal naast mij te wachten op zijn portie melk.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 18 augustus 2010 - 10:39

Hier krijgen ze alleen droogvoer en snoepjes. Maar we moeten ook erg opletten van niets op het aanrecht of de tafel te laten staan... er is rap een tong over het bord gezwiept :)

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#14 Geplaatst 18 augustus 2010 - 10:53

Hier krijgen ze ook niets van tafel :)
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#15 Geplaatst 18 augustus 2010 - 11:13

Bij mij krijgen ze niks van tafelrestjes. Ze mogen ook niet op de tafel zitten als ik eet. En ze kennen dat verschil goed hoor, als de tafel niet gedekt is mogen ze van mij wel es over de tafel rennen en springen enz. :d Maar eens dat de tafel gedekt is en ik eet, dan komen ze er niet meer op.

Ze krijgen wel af en toe een beetje van mijn activia. :oops: :)