Spring naar inhoud

- - - - -

Verjaardag vriend... Help!!

• Log in om te reageren
6 reacties op dit onderwerp
Guest_Milo&Feline_*
Guest_Milo&Feline_*

#1 Geplaatst 17 augustus 2010 - 23:14

6 September is mijn vriend jarig.

Alle cadeautjes zijn al voorzien en het is de bedoeling om als het goed weer is een picknick ergens op een rustige locatie te doen.

Eerste vraag: kent er iemand een plaatsje waar we op ons gemakje kunnen zitten, zonder dat we teveel gestoord worden? Liefst niet tever van ofwel omgeving Herentals, ofwel omgeving Mechelen, ofwel omgeving Antwerpen. (zo moeilijk ben ik nog niet he :d )

Vraag twee: Een combinatie van de wet van Murphy en het lekker weertje dat meestal door België trekt vereisen een back-upplan. Als het slecht weer is moet ik iets anders verzinnen dan een picknick. Weten jullie iets dat ik dan last-minute kan regelen en niet zo alledaags is? Mijn vriend heeft liever dat er veel liefde dan veel geld wordt tegenaangesmeten. daarom zou ik graag hebben dat het eenvoudig maar speciaal is.

Niet gemakkelijk, dus alle tips zijn welkom. Wat hebben jullie zoal georganiseerd voor jullie wederhelft? Hebben jullie ideeën voor mij?

Alvast bedankt!

Evi

Bijgevoegde thumbnails

• 23062010178.jpg

Guest_Amelie_*
Guest_Amelie_*

#2 Geplaatst 18 augustus 2010 - 07:44

:geluk:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#3 Geplaatst 18 augustus 2010 - 08:16

Géén idee. Steven verjaart 4 september. En ik heb geen flauw idee wat ik hem cadeau kan doen :(

dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.849 berichten
  • 4 katten

#4 Geplaatst 18 augustus 2010 - 08:18

Een privésauna bij slecht weer??

Guest_jyotsna_*
Guest_jyotsna_*

#5 Geplaatst 18 augustus 2010 - 09:26

prive-sauna is idd wel leuk, maar nu wel niet echt zo goedkoop natuurlijk.

goh, een picknickplek bij Herentals...misschien aan 't klein kanaal ergens? Daar gingen wij vroeger soms zwemmen, en veel volk kwam daar niet echt voorbij

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#6 Geplaatst 18 augustus 2010 - 14:08

een filmpje in de cinema met slecht weer, of op restaurant gaan??

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#7 Geplaatst 19 augustus 2010 - 11:05

:geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag