Spring naar inhoud

- - - - -

Inbraak

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#31 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:28

Brr, dat en brand is ook iets wat ik hoop nooit mee te maken. Ook vooral angst voor de huisdieren hier, de rest is maar materiaal en kan vervangen worden, maar als ze de dieren iets doen, :evil: :evil: daar zou ik echt boos en verdriet om hebben
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Ginger-en-Noortje
Ginger-en-Noortje
  • 3.961 berichten
  • 2 katten

#32 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:31

Bibie zei:

Enkele jaren geleden hebben ze bij mij op kot ingebroken, laptop, tv-tje, dvd-speler, stereo, alles was weg. Maar het gevoel dat iemand anders in je spullen heeft geneusd is idd het ergste van al! Had ik de inbrekers op die moment tegen gekomen, ik was er bovenop gesprongen. De politie doet ook echt hun best niet om de daders op te sporen. Wij hadden een vermoeden wie het was, en zelfs dan hebben ze er geen moeite ingestoken. Ach, brand is natuurlijk nog véél erger. Zeker met de poezies nu in huis. Ik mag er niet aan denken.

Dat klinkt bekend ja. Ik weet zeker wie het was, deze meneer heeft mij een poosje bespied vanuit mijn tuin, in de ochtend en        's avonds laat. Ik had er zelfs een camera hangen met infrarood, zo kon ik zien dat er iemand in de voortuin stond want ik had hem al eens eerder betrapt. Dan werd er dus ingebroken, pc weg. Een hele oude pc, geen waarde, en alles wat wel van waarde was lag nog in huis. Het ging hem dus om de pc met prive-info. Een week later was ik getuige van hoe meneer mijn PC in mijn voortuin dumpte. Ik had die beveiligd met een wachtwoord, en meneer kon er niks mee. Dus ja, wie het was dat weet ik. Maar de politie zegt, het is mijn woord tegen het zijne. Laks toch! Het enige dat ik voor mekaar kreeg was dat ze hem op een gegeven moment betrapten op heterdaad bij het gluren. Ik zag hem op de camerabeelden en waarschuwde via msn een vriend van me terwijl ik deed of ik hem niet in de gaten had. Die vriend belde de politie en toen hebben ze hem gepakt. Daarna heeft hij het nooit meer gedaan hier, maar van die inbraak dat heb ik nooit kunnen bewijzen.