Spring naar inhoud

- - - - -

Lenzen en kattenharen

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 18 augustus 2010 - 11:44

Geen last van, hoewel ik ook zachte lenzen draag.
Maar mijn katten komen dan ook niet op de badkamer...

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 18 augustus 2010 - 11:44

Dank je Nele voor de tips!! Ik ga is horen achter andere, betere vloeistof! Zo zie je maar hé, hoeveel verschil dat kan doen. Steven hangt normaal vanavond het badkamerkastje omhoog, dan kan ik daar een toiletrol ofzo in zetten! Dank je!!

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#18 Geplaatst 18 augustus 2010 - 11:50

Ik draag dag- en nachtlenzen. Deze mag je een maand dag en nacht dragen en dan vervangen. 's morgens doe ik wat druppeltjes kunsttranen in mijn ogen en hop, we zijn klaar. Super vind ik het. Ik draag 23 jaar lenzen, waarvan 15 jaar deze dag- en nacht lenzen en heb geen problemen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de meeste oogartsen en opticiens deze lenzen afraden, maar voor mij werken ze prima.

Nele
Nele
  • 4.789 berichten
  • 8 katten

#19 Geplaatst 18 augustus 2010 - 12:03

Frances zei:

Dank je Nele voor de tips!! Ik ga is horen achter andere, betere vloeistof! Zo zie je maar hé, hoeveel verschil dat kan doen. Steven hangt normaal vanavond het badkamerkastje omhoog, dan kan ik daar een toiletrol ofzo in zetten! Dank je!!

is graag gedaan, hoor! :) hier hangt er ook altijd haar aan de handdoeken, maar aan het toiletpapier dan niet. hopelijk gaat het beter met die andere vloeistof! succes!
Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 18 augustus 2010 - 12:05

Poekietoe zei:

Ik draag dag- en nachtlenzen. Deze mag je een maand dag en nacht dragen en dan vervangen. 's morgens doe ik wat druppeltjes kunsttranen in mijn ogen en hop, we zijn klaar. Super vind ik het. Ik draag 23 jaar lenzen, waarvan 15 jaar deze dag- en nacht lenzen en heb geen problemen. Ik moet wel eerlijk zeggen dat de meeste oogartsen en opticiens deze lenzen afraden, maar voor mij werken ze prima.

Oh dat zou ik niet kunnen. Ik geniet er van 's avonds is goed in mijn ogen te wrijven als men lenzen uit zijn :oops: Wel leuk als je het wel verdraagt :)