Spring naar inhoud

- - - - -

de eerste perikelen tussen Minneke en Moby

• Log in om te reageren
19 reacties op dit onderwerp
dolfjeweerwolfje
dolfjeweerwolfje
  • 13.875 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 18 augustus 2010 - 23:37

Zich dik maken, is absoluut niet vechten :) .
Ik heb mijn hart hier ook al wel eens vastgehouden toen Tijger zich keerde tegen Sloeber (met de kleintjes was hij toch voorzichtiger :catscratchhead ).
Maar zolang er geen gewonden vallen, laat ik ze doen. Als het te hevig wordt (nog maar 2x gebeurd), stap ik erlangs en zeg kordaat 'stop' . Raar maar waar gaan ze dan uit elkaar :catscratchhead :catscratchhead .
Vrees dat als ze ECHT zouden vechten, dit niet werkt :) .

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#17 Geplaatst 21 augustus 2010 - 17:02

Mijn hart krimpt ook altijd een beetje samen als ze hier eens vechten hoor. Vooral tussen Nette en Daisy gaat het er wel eens hevig aan toe, ze willen allebei baas zijn. Daisy kan dan echt heel hard krijsen, maar Nette reageert hier niet op want ze is doof. Enkel als ze boven op de ballustrade ruzie hebben grijp ik in, want Nette heeft 1 keer Daisy naar beneden geduwt, en dat is toch wel 2.5-3 meter hoog. Gelukkig kwam ze op haar pootjes terecht.
Zolang er geen gewonden vallen moet je proberen om je er niet tussen te mengen, is vaak tanden bijten hoor, ik weet het, maar dan is de kans ook groter dat ze vlugger overeen gaan komen. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#18 Geplaatst 21 augustus 2010 - 17:12

Nashota zei:

:ha :ha :ha :ha Ik heb beeld, wat zul je raar gekeken hebben, dat ze lief bijelkaar lagen te slapen

Ja ik keek heel raar met open mond en kon mijn ogen nauwelijks geloven :o Ik dacht de katten te kennen en ben gewoon heel goed voor de gek gehouden :x

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#19 Geplaatst 23 augustus 2010 - 16:33

Minneke zei:

Minneke was terug buiten deze voormiddag omdat het zonnetje er zit. Het begon net hevig te regenen en ze wou terug niet binnen. Heb ze met natvoer moeten binnen lokken. blijkbaar voelde Moby aan dat ze terug wa onzeker is en toen ze op de stoel naast me kwam zitten sprong hij en een meter voor haar bleeft hij staan. ze sprong eraf naar trap toe lopen en dan terug op de tafel en hij ging er terug naartoe en maakte hem dik.

Heb ze toch nu terug appart gezet want hij zit toch al van deze morgen beneden.
Hij is morgen een week bij ons zonder dat hij iets heeft gedaan. Hij zal zich beginnen thuis voelen. Hij was vanmorgen bij het spelen ook enorm hevig aan het worden want bij het spelen krabte hij aan de salon wat ik niet toelaat.

de machtstrijd zal gn beginnen vrees ik. Schrok toch even!! :)
Minneke zit te janken voor buiten te gn ze zou het terug ontvluchten maar denk dat het beter is dat ze even binnehou da ze nie altijd het huis ontvlucht. ze zitten nu appart en denk dat ik nu best de feliway zijn werk laat doen :d

Wij zijn echt softy's mijn hart sloeg al driect volle toeren :oops:

vandaag kreeg Moby zijn zotte kuren terug en wou met Minneke spelen.
Hij liep achter haar maar minneke wil niet spelen en ze haalde uit. Het was grappig de eerste kattenpootjes waren al flink naar elkaar aan het gooien; Toen Moby merkte dat ze niet wou spelen was het onmiddelijk gedaan. Moby wil niet vechten die wil enkel spelen. :d :)

eve
eve
  • 1.368 berichten
  • 2 katten

#20 Geplaatst 23 augustus 2010 - 16:47

Minneke zei:

vandaag kreeg Moby zijn zotte kuren terug en wou met Minneke spelen.
Hij liep achter haar maar minneke wil niet spelen en ze haalde uit. Het was grappig de eerste kattenpootjes waren al flink naar elkaar aan het gooien; Toen Moby merkte dat ze niet wou spelen was het onmiddelijk gedaan. Moby wil niet vechten die wil enkel spelen. :d :)

:)

Ah dat klinkt toch prima, hoor! Ze hebben toch de beste intentie, geen vechten, gewoon kattencommunicatie. De een wil nog altijd spelen, dus je kan wel zeggen dat er geen afkeer is ;) En de ander geeft gewoon dat ze geen zin hebt.
Zo gaat het hier ook, hoor! :)
Voor volwassen katten die elkaar niet zo lang kennen, klinkt dat toch prima in mijn ogen hoor!

:geluk: :rub:
Geplaatste afbeelding