Spring naar inhoud

- - - - -

A divine comedy

• Log in om te reageren
31 reacties op dit onderwerp
Guest_alaantje_*
Guest_alaantje_*

#16 Geplaatst 19 augustus 2010 - 08:28

Zo schattig en lief! :love3: :love3: :love3:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#17 Geplaatst 19 augustus 2010 - 08:49

Dit vind ik één van de mooiste kittens van heel KS, echt een snoepje!! :love: :love: :love:

Smitten Kitten
Smitten Kitten
  • 11.119 berichten

#18 Geplaatst 19 augustus 2010 - 09:06

Dankjewel iedereen!

Dido (of Diedje Parkietje zoals wij haar hier ook wel eens noemen) is een ontzettend lief en snoezig poezenkind!

Ik weet nog heel goed dat ik dacht toen ze geboren werd "Oooops, wasda?!"
Die tekening... euhm??? Tot dan was ik altijd goed getekende bicolors gewend ;)
Om eerlijk te zijn is Dido niet echt getekend zoals een bicolor moet getekend zijn :LOL:

Toen ik de foto's van alle kittens die dag doorstuurde naar iemand die graag een kitten van ons wou zei die meteen dat ze Dido wou hebben.

Ik heb toen nog iets gezegd van "ja, maar ze is niet langhaar en ze is echt heel assymmetrisch getekend hoor..." ;)

Maar baasje in spe was verliefd! En toen Diedje ouder werd bleek dat zowat iedereen als eerste voor haar viel :LOL:

Haar tekening is niet alles, maar wel heel koddig en schattig en haar karakter is subliem!
Ze is lief, grappig, aanhankelijk, pittig,... eigenlijk alles dat je kan wensen in een kat.
Ze heeft ook een mooie kopvorm vind ik en echt mooie oogjes. De deugenieterij springt ervan af :ha

Frances kan ervan getuigen, Dido is echt "een geval" hoor :LOL:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#19 Geplaatst 19 augustus 2010 - 09:09

oohh wat een schoon poemelke sech :love3: en het is zoals je zegt, de deugnieterij stroomt eraf :heart:

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#20 Geplaatst 19 augustus 2010 - 09:26

Smitten Kitten zei:

Dankjewel iedereen!

Dido (of Diedje Parkietje zoals wij haar hier ook wel eens noemen) is een ontzettend lief en snoezig poezenkind!

Ik weet nog heel goed dat ik dacht toen ze geboren werd "Oooops, wasda?!"
Die tekening... euhm??? Tot dan was ik altijd goed getekende bicolors gewend ;)
Om eerlijk te zijn is Dido niet echt getekend zoals een bicolor moet getekend zijn :LOL:

Toen ik de foto's van alle kittens die dag doorstuurde naar iemand die graag een kitten van ons wou zei die meteen dat ze Dido wou hebben.

Ik heb toen nog iets gezegd van "ja, maar ze is niet langhaar en ze is echt heel assymmetrisch getekend hoor..." ;)

Maar baasje in spe was verliefd! En toen Diedje ouder werd bleek dat zowat iedereen als eerste voor haar viel :LOL:

Haar tekening is niet alles, maar wel heel koddig en schattig en haar karakter is subliem!
Ze is lief, grappig, aanhankelijk, pittig,... eigenlijk alles dat je kan wensen in een kat.
Ze heeft ook een mooie kopvorm vind ik en echt mooie oogjes. De deugenieterij springt ervan af :ha

Frances kan ervan getuigen, Dido is echt "een geval" hoor :LOL:

Klopt helemaal. Zo zot als een achterdeur! Personeel in spe zal zich geen seconde vervelen, evenals het poezenvriendje. Echt een zot poezeke, maar ook keeei lief en heel nieuwsgierig! Ze wil echt overal bij zijn.

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#21 Geplaatst 19 augustus 2010 - 09:36

Zo ziet ze er ook uit! :love: :love2: :love:

Sakuradrops
Sakuradrops
  • 3.497 berichten
  • 3 katten

#22 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:01

Dido is supermooi! :love: :love: Isis hier is ook niet afgetekend zoals een tricolorke hoort te zijn, maar dat maakt haar voor mij nog extra bijzonder. Ik vind dat al die puzzelstukjes door elkaar Dido heel knap maken.

En super dat ze zo'n leuk, deugnietenkaraktertje heeft.  :) :heart:

Guest_cato11_*
Guest_cato11_*

#23 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:21

:love3: :love3: :love3:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#24 Geplaatst 19 augustus 2010 - 14:08

:LOL: :heart: :heart: :heart: , leuke fotootjes  
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Elfje
Elfje
  • 2.738 berichten
  • 1 katten

#25 Geplaatst 19 augustus 2010 - 14:15

:katnap: O:)

Guest_San_*
Guest_San_*

#26 Geplaatst 19 augustus 2010 - 14:22

Whaaaa!! Echt té schattig!!!! :heart: :heart: :heart:

elixeryen
elixeryen
  • 14.834 berichten
  • 6 katten

#27 Geplaatst 19 augustus 2010 - 14:32

Wat een prachtig poezeltje! :love4:
Geplaatste afbeelding

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#28 Geplaatst 20 augustus 2010 - 20:46

Mooie foto's :thumb: :love:
Geplaatste afbeelding

Louise
Louise
  • 1.483 berichten
  • 4 katten

#29 Geplaatst 20 augustus 2010 - 21:12

Schattig poezeke!
Foto's van deeltjes van een kat apart zijn heel mooi vind, ik heb ook zoiets gemaakt van Caya onlangs :)

Geplaatste afbeelding

Guest_Jokari_*
Guest_Jokari_*

#30 Geplaatst 21 augustus 2010 - 08:52

prachtig poezeltje Hanne, en schitterende foto's. Klein beetje jammer van de reflectie van de tafel (of het witte doek) waardoor haar oogjes als het ware in twee gedeeld worden, maar dan ben ik aan het muggeziften hoor. Jouw foto's zijn het uitvergroten waard !