Spring naar inhoud

- - - - -

pootje onder de deur

• Log in om te reageren
23 reacties op dit onderwerp
Lies
Lies
  • 6.855 berichten

#1 Geplaatst 19 augustus 2010 - 08:30

Wat een gedoe juist. Thuis is het 's morgens altijd een hele drukte omdat ik teveel op te korte tijd wil doen.
Dus juist bijna alles gedaan wat ik wou doen. Ik spring de trap af om te gaan werken, doe mijn schoenen aan en doe de voordeur open. Een gekrijs!!! :o :o Baziel met een pootje onder de deur. Hij was ook druk en was tot bij de voordeur gevlogen zonder dat ik het zag :s
Hij vloog naar boven en verstopte zich. Toen ik hem vond heb ik zijn pootjes allemaal nagekeken. Zijn linkerachterpoot was gevoelig, maar er was niets aan te zien en hij mankt niet.

Hopelijk blijft het alleen bij het verschieten. En hopelijk heeft hij zijn lesje nu geleerd :s

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#2 Geplaatst 19 augustus 2010 - 08:31

Maar Bazieltje toch! En jij super hard verschoten :hug: en zo 's ochtends.

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#3 Geplaatst 19 augustus 2010 - 08:35

ocharme, mama toch een beetje uitkijken he :)
Wellicht zal het niets zijn een poes kan veel verdragen he.

Jess
Jess
  • 4.842 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 augustus 2010 - 08:41

Pff, spreek me er niet over. Ze kunnen soms echt letterlijk onder voeten lopen, die poezels. Vorige week heb ik een stukje pluche van Lily haar staart afgelopen, trapte op haar staart (maar niet op het stuk met vlees erin) en madam schiet weg: gevolg: pluk staart op de grond O:) .

Hij zal er straks wel geen last meer van hebben en idd, hij zal het nu wel afgeleerd zijn!
Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#5 Geplaatst 19 augustus 2010 - 08:58

:hug: :hug:
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#6 Geplaatst 19 augustus 2010 - 09:10

:hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding

Solotje
Solotje
  • 51.552 berichten
  • 9 katten

#7 Geplaatst 19 augustus 2010 - 09:40

Jess zei:

Pff, spreek me er niet over. Ze kunnen soms echt letterlijk onder voeten lopen, die poezels. Vorige week heb ik een stukje pluche van Lily haar staart afgelopen, trapte op haar staart (maar niet op het stuk met vlees erin) en madam schiet weg: gevolg: pluk staart op de grond O:) .

Hij zal er straks wel geen last meer van hebben en idd, hij zal het nu wel afgeleerd zijn!

:lachen: Dat ken ik, hier hebben we dat ook soms voor, je voelt dat er iets is je gaat verder, je ziet dan een kat weg rennen, kijkt naar je voet en er ligt een pluk haar. :lachen:

*Knufjes voor Baziel! :rub:

Guest_Sarah en Erik_*
Guest_Sarah en Erik_*

#8 Geplaatst 19 augustus 2010 - 09:46

oohh arme baziel!

Elmo doet ook al eens van die stoten :louche:

Marjananas
Marjananas
  • 2.897 berichten
  • 4 katten

#9 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:01

Ben al blij te lezen dat dat niet alleen bij mij gebeurt...
En da's toch altijd zo verschieten !!  En er dan rap rap d'r achter en zo van 'sorry poessie...'  :(  maar ja, die steken zich ferm weg dan.  Ik ga dan ook altijd checken of ze niets mankeren...
Ze lopen ook zo voor de voeten letterlijk !! O:)
Groetjes van Marjan en pootje van Lies, Bas, Minne en  Pixie.
  Duizenden jaren geleden werden katten aanbeden als goden. Katten zijn dit nooit vergeten...

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#10 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:55

:hug: :hug: :hug: Voor Bazieltje geef hem een dikke knuffel Lies
Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag

Brenda...
Brenda...
  • 8.663 berichten
  • 4 katten

#11 Geplaatst 19 augustus 2010 - 10:56

:hug: :hug: :hug:
Geplaatste afbeelding
Mijn kat is mijn Engel,mijn Liefste Troeteldier met een Hart vol Liefde en een Tong van Schuurpapier.

catherine
catherine
  • 40.161 berichten

#12 Geplaatst 19 augustus 2010 - 11:57

Hier gebeurt dat ook af en toe, je denkt dan wel nu zullen ze het geleerd hebben, nee dus! Ze springen soms letterlijk voor je voeten door, en denk je zij gaan naar links doorschieten ik stap wel naar rechts ha nee poef en ze lopen ook aan de rechtse kant. :o :s
Geef Bazieltje maar een dikke knuffel en straks loopt hij je wel weer hotteldebottel ondersteboven. :)

Spanishke
Spanishke
  • 9.598 berichten
  • 2 katten

#13 Geplaatst 19 augustus 2010 - 12:09

Wij hebben het ook al een aantal keren voorgehad, vooral als Simon zijn bureaustoel naar achteren wil schuiven... Heel vaak ligt er dan eentje te slapen met een dikke pluimstaart achter hem. Ik zeg hem dat hij altijd eerst moet kijken, maar ze zijn er wel heel goed in om telkens in de weg te liggen, lopen :louche: en als dat Fearke is, geeft die dus geen kick he! Echt een zotte beest op dat vlak, heb dan toch liever dat ze eens goed krijsen..
Geplaatste afbeelding
:hart: Not a single catlover's heart can resist a simple "meow" :hart:

Kathleen
Kathleen
  • 7.941 berichten
  • 2 katten

#14 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:59

Arm Bazieltje :( ben gisteren ook op Chopin zen staart gaan staan :(
Geplaatste afbeelding
Wanneer je verdrietig bent, kijk dan in je hart en je zal zien dat je weent om wat je vreugde schonk

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#15 Geplaatst 19 augustus 2010 - 14:15

Arme Bazieltje, volgende keer een beetje beter uitkijken hé. Ze kunnen soms toch zo enthousiast zijn, dat het af en toe eens verkeerd gaat. :catwalk2 :catwalk2 :catwalk2