Spring naar inhoud

- - - - -

moet me effe van het hart

• Log in om te reageren
16 reacties op dit onderwerp
Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#1 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:00

ben het zo moe. ik heb of beter had een vriendin. heb er heel wat voor gedaan en voor gereden maar nu stopt het echt wel.
omdat ze het niet zo breed hebben en omdat ze alles met openbaar vervoer moeten doen heb ik paar keer al voorgesteld om voor ze te rijden of om met ze naar de winkel te gaan. tja mss ook niet juist van mij maar ben dan weer zo iemand wil enkel maar goed doen.
heb ook al eens met haar afgesproken om enkel met haar weg te gaan zonder haar man, maar die man moet dan alles weten achteraf maar voor haar was het dan eens een verzetje om eens weg te zijn.
vorig jaar rond deze tijd waren ze op zoek naar een parkietje. ik wist dat mijn broer er had zitten maar wist niet of hij er had die net uit het nest kwamen om hand tam te maken. hij liet me achteraf weten dat hij er 2 had zitten die juist uit de "blok" kwamen. mijn ouders zouden dat het weekend dat volgende komen brengen. zo was afgesproken,maar mijn broer belde me en zei dat hij het speciaal zou komen brengen.
alles ging goed en parkietje was handtam door haar gemaakt en vloog van tijd los en als je daarwas kwam het bij je zitten.
paar weken geleden kwam ik na een tijdje nog eens daar en hadden ze zo ineens parkietje weggedaan want hij maakte het binnen te vuil. in de plaats waren stal ratjes gekomen. komen ze eens een middag naar hier en kreeg hij telefoon en bleek dat ze die ratjes alweer voor 25€ te koop hadden aangeboden op internet.
week later liet ze weten dat ze konijntje had gevonden via internet en of ik erom kon rijden. geen 2 min later moest het niet meer want die mensen kwamen konijntje brengen.
nu zoeken ze weer dit liet ze weten via sms  'weet jij iemand da een buitenvoliere wegdoet of voor een klein prijsje niet te groot'.

maar als je wat terug vraagt dan gaat het eerst wel maar op laatste gaat het dan weer niet door.

Adsagsona
Adsagsona
  • 3.373 berichten
  • 2 katten

#2 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:03

Het lijken mij mensen te zijn die vooral profiteren van andermans goedheid. Spijtig dat het zo moet lopen voor je :hug: .

Guest_Nico van sarahtje_*
Guest_Nico van sarahtje_*

#3 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:04

Ik snap zo'n mensen niet, levende wezens zijn geen speelgoed of voorwerpen. :trance:

Minneke
Minneke
  • 3.767 berichten
  • 2 katten

#4 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:09

Is ook zo een beetje mijn gevoel je bent veel te goed. Ze profiteren ervan en doen maar...

Maar diertjes verkopen en alsmaar verkopen als ze het dan ook al niet te breed hebben is ook niet echt een oplosing. Blijkbaar zijn het mensen die nooit gelukkig zullen zijn met de diertjes die ze hebben.

NAAR MIJN MENING OOK NIET ECHT DIERENVRIENDEN!!!

Wil die mensen niet afbreken want ik ken hen niet maar dat is mijn idee als ik je verhaal een beetje begrijp!

Bewerkt door Minneke, 19 augustus 2010 - 13:09.

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#5 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:17

het hondje wat ze hebben dat is er tot nu toe het langste  (4j)
daar hebben ze eens een ander hondje bij genomen (ook gekregen) maar dat ging niet.hondje at niet meer.
het hondje had een trauma van bij de vorige eigenaar die hem altijd opsloot en waar de grote hond voor ging.
en toch willen ze er nog steeds een tweede hondje bij en of je hun nu zegt dat het niet goed is en dat het niet zal lukke met hondje wat je nu hebt. toch zal er op een keertje nog een poging gedaan worden met een ander hondje.

ik vind het jammer voor de diertjes.
maar ja het is niet enkel met dieren :(

Guest_sarahtje_*
Guest_sarahtje_*

#6 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:33

:hug: :hug:  is niet echt het beeld van 'vrienden' he... Vrienden zijn mensen die alles voor je doen, je altijd willen helpen, je bijstaan met raad en daad maar  die ook evenveel teruggeven of toch het mogelijke. Jij bent voor hun een 'vriend' maar zij voor jou niet.
Jammer dat ze zo van jou profiteerden. :hug:

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#7 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:36

Oei, klinken mij ook niet echt dierenvrienden en moet zeggen dat ze idd toch beetje van je profiteren.

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#8 Geplaatst 19 augustus 2010 - 13:43

Ik ken ook zo mensen, altijd nemen en nemen, maar geven kennen ze niet. Dat lukt meestal een tijdje, totdat je die mensen door hebt. Maar ondertussen hebben ze toch weer lekker van je geprofiteerd. Ziek wordt ik van zo'n mentaliteit.

Mieke'tje
Mieke'tje
  • 7.498 berichten
  • 2 katten

#9 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:43

Het lijken mij mensen zonder verantwoordelijkheidszin. Gewoon dat andere mensen voor hen springen en dat alles wel goed kan komen door 'lui' te zijn. Mensen hebben plots een 'goesting' en ze gaan die onmiddellijk vervullen zonder over na te denken. Eens de 'goesting' over is doen ze toch gewoon de overlast weg? Ik durf wedden als jij er iets over durft te zeggen dat je het eigenlijk niet tof vindt dat ze verschillende dieren in huis nemen om dan op korte termijn te herplaatsen dat ze jou ook gewoon zot verklaren en laten vallen. Deze mensen geven niet om wat anderen denken, vinden of voelen!
Geplaatste afbeelding

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#10 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:51

het ergste ervan is dat ik met die mensen te doen gehad heb maar die tijd is voorbij.
hij is vooral iemand die het beter weet ale zo komt het toch over.
maar je wil je goede raad geven dan slaan ze die toch in de wind zowel over dieren als over de gezondheid

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#11 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:53

Jij lijkt mij een lieverd, maar die mensen :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Guest_yvette_*
Guest_yvette_*

#12 Geplaatst 19 augustus 2010 - 19:59

ben gewoon wie ik ben :oops:
sta klaar voor degene die het nodig heeft en als de tijd het mij toelaat :oops:
al laat mijn lichaam door de toch wel constante vermoeidheid mij van tijd in de steek,maar toch probeer ik :LOL:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#13 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:03

yvette zei:

ben gewoon wie ik ben :oops:
sta klaar voor degene die het nodig heeft en als de tijd het mij toelaat :oops:
al laat mijn lichaam door de toch wel constante vermoeidheid mij van tijd in de steek,maar toch probeer ik :LOL:

En daar lieve Yvette maken sommige mensen misbruik van :evil: Blijf aub wie je bent je bent een aanwinst voor de mensheid!

Guest_katy_*
Guest_katy_*

#14 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:16

die mensen zijn er helaas altijd :(

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#15 Geplaatst 19 augustus 2010 - 20:24

Yvette begrijp je als geen ander! Heb zo al verscheidene "vrienden " gehad waar je echt alles voor doet omdat je denkt dat je die mensen kan helpen , is gewoon het aard van het beestje, zal in onze genen zitten denk ik :catscratchhead :catscratchhead Maar inderdaad op het moment dat je eens nee of misschien zou zeggen, krijg je de wind van voren. Ah nee dat kan niet want ze rekenenen er toch op dat jij die goeie sok bent, telkens weer O:) . Heb enkele jaren geleden dan ook heel bewust eens schoon schip gemaakt tussen mijn "zogenaamde" vrienden!! Was echt een hele opluchting eerlijk gezegd! Had eindelijk eens terug tijd voor mezelf :trance: Je steekt er zoveel energie in tenkoste van jezelf en je directe omgeving dikwijls . Ik zou gewoon eens heel vriendelijk nee zeggen tegen hun, zien welke reactie je krijgt! Daar kan je veel uit leren voor je toekomst . Geniet gewoon van je eigen familie , goede vrienden en je lieve beestjes, je krijgt er zoveel voor terug :heart: Hoofdje omhoog Yvette je bent meer waard ipv voor een gebruiksvoorwerp te dienen hé!! ;)