Spring naar inhoud

- - - - -

gekke luna

• Log in om te reageren
100 reacties op dit onderwerp
Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#46 Geplaatst 21 augustus 2010 - 17:20

YvVanRoyen zei:

ik zou niet direct een bench gebruiken ... maar ja, wie ben ik. Als er bij ons katten bijkomen laten we die gewoon lopen in de huiskamer, waar de meeste andere ook aanwezig zijn.
deze twee hebben het voordeel iets ouder te zijn en elkaar te kennen. Ze zullen gauw genoeg op onderzoek uitgaan (katten zijn nu eenmaal nieuwsgierig) Ook de anderen zullen hen wel in het oog houden (want zij zijn ook nieuwsgierig) Eten en drinken aanbieden. In de buurt blijven en zien dat zee inderdaad ook rustig kunnen eten en drinken. Veel praten tegen ze, voorlezen kan ook (tof idee) om ze te laten wennen aan je stem. Speeltjes aanbieden (ook met oudere poezen werkt dit als aandachttrekker) En vooral : veel gedukld ! Geduld is een schone zaak. Die poezen komen vanzelf op hun pootjes. Katten toch altijd ??? LOL
Heel veel plezier met je nieuwkomers !!! Hou ons op de hoogte ... :heart:

Tamme poezen die niet bang voor de mens zijn hebben ook geen bench nodig, poezen die wel angstig en/of schuw zijn kun je als verzorger beter benaderen en verzorgen als je gebruik maakt van een bench.

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#47 Geplaatst 22 augustus 2010 - 19:43

met luna gaat het goed, ze is nog een beetje schichtig, maar als ik dan mijn vinger uitsteek dan ruikt ze er eerst aan en dan gooit ze zich met haar kopje bovenop mijn hand om geaaid te worden, pepsi beek goed ziek te zijn en is momenteel bij de da, hij zat onder de vlooien en ademde ook heel zwaar, als ik de kamer in kwam moest ik hem niet zoeken, gewoon naar zijn ademhaling luisteren en je wist hem zo zitten, ik hoop dat dat nog goed komt

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#48 Geplaatst 22 augustus 2010 - 19:44

Oei dat is minder goed nieuws
We duimen :duim:
:geluk: :geluk:

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#49 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:01

Je mag fier zijn op jezelf dat je ze gered hebt :) Mijn lieveling zat al 9 maanden in het asiel :trance: ,nog een geluk dat ze niet rap euthanaseren.Eerste dagen was hij schuw,maar dat ging vlug over.Waren natuurlijk geen andere poezels,wat het gemakkelijker maakt.Is heel normaal dat ze beetje ontredderd zijn.Geen commentaar maar de witte zijn vacht en oogjes zien er niet zo goed verzorgd uit.Snow had dit ook en na een paar maanden was hij veel mooier.Proficiat met je twee mooie schatten :heart:

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#50 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:20

oei da s ni leuk

hoop dat t gauw weer goed komt
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#51 Geplaatst 22 augustus 2010 - 20:29

Ocharme de schat! :( Misschien dat hij nu pas echt op z'n positieven zal komen.
Veel beterschap voor Pepsi!

Heeft Luna dan geen vlooien?

Geplaatste afbeelding

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#52 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:28

kiki zei:

Ocharme de schat! :( Misschien dat hij nu pas echt op z'n positieven zal komen.
Veel beterschap voor Pepsi!

Heeft Luna dan geen vlooien?

ik heb haar al ontvlooid, maar weet het niet, die is pikzwart dus dat zie ik niet zo goed, en die mag ik wel aaien over haar kopje, maar aan de rest van haar mag ik nog niet aankomen

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#53 Geplaatst 23 augustus 2010 - 10:31

hoe lang zou ik ze het beste binnen houden voor ze een keertje buiten mogen, een week of 6???

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#54 Geplaatst 23 augustus 2010 - 13:57

ik ben flink bbedrogen geweest, pepsi bleek inwendige verwondingen te hebben door aangereden te zijn een tijdje geleden, de da heeft besloten om hem te laten inslapen, anders moest hij een hele zware operatie doorstaan en zou hij waarschijnlijk niet meer wakker geworden zijn :cry: :cry: ,
en luna blijkt maar 6 jaar te zijn ipv negen en is niet gesterilliseerd zoals gezegd was,

nu vind ik dat niet erg, ze mag natuurlijk bij mij blijven wonen, maar waarom op deze manier, ze had het me toch ook gewoon eerlijk kunnen vertellen, dan had ik ze nog in huis genomen

sommige mensen hè :r :r

nu heb ik nog een vraagje, luna laat zich al heel goed aaien aan haar kopje, en ze spint en kneed met haar pootjes, ze geeft ook kopjes tegen mijn voeten, maar nu zit ze dus alleen in de kamer, zou ik durven proberen om één van de kittens bij haar te zetten zodat ze niet alleen is of vinden jullie dat geen goed idee, ik heb er eentje dat pikzwart is en waarschijnlijk ook niet geplaatst gaat worden, maar het is een heel lieverdje, dan heb ik 2 zwartjes bij elkaar en houd ik ze samen, :love3:

graag jullie mening

Guest_Zazu_*
Guest_Zazu_*

#55 Geplaatst 23 augustus 2010 - 13:58

Jeetje dat meen je niet? Allemachtig wat asociaal, gewoon dumpen omdat je er geen geld aan uit wilt geven.. Arme pepsi

Ik zou Luna wel samen zetten met het kitten, volgens mij moet dat wel lukken, maar ik zou wel even goed controleren of ze vlo vrij is!

Guest_Poekietoe_*
Guest_Poekietoe_*

#56 Geplaatst 23 augustus 2010 - 14:03

Arme Pepsi! :(

Aldhissla
Aldhissla
  • 7.106 berichten
  • 5 katten

#57 Geplaatst 23 augustus 2010 - 14:08

Oh, wat vreselijk, arme pepsi :cry: sommige mensen zou je toch zo willen tegen de muur plakken he :(

Geplaatste afbeelding

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#58 Geplaatst 23 augustus 2010 - 14:13

Wat erg zeg, veel sterkte bij het verwerken van je verlies!

Geplaatste afbeelding

Frances
Frances
  • 7.446 berichten
  • 4 katten

#59 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:24

Ohh nee :( Veel sterkte :hug: :hug:

JessaRaquel
JessaRaquel
  • 16.996 berichten
  • 1 katten

#60 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:29

Heel veel sterkte bij dit verlies :hug: :hug: :hug:

Geplaatste afbeelding
Als-ie spint is -ie blij ...als-ie gromt is-ie boos...als-ie slaapt is-ie lief :paw :cattailwag