Spring naar inhoud

- - - - -

gekke luna

• Log in om te reageren
100 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#61 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:33

:evil: :evil: :censored: Je zou ze toch,... Gezellig met z'n allen naar spanje en even de katten dumpen!! Wat was het ook al weer om gezondsheidsredenen????? Terwijl ze haar eigen dieren nog niet eens de nodige zorgen geeft na een aanrijding :trance: Geloof ook al niet veel meer van gezondheidsredenen, sorry! Maar goed dat jij je ontfermd over Luna onafgezien van de plotse kosten !

Guest_Lisje_*
Guest_Lisje_*

#62 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:40

Ocharme Pepsi!
Veel sterkte :hug:

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#63 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:46

:( :( :trance: :trance: , hopelijk komt het met Pepsi helemaal in orde. Als ze vlo-vrij is zou ik ook durven om er een kitten bij te zetten. :geluk: :geluk: :geluk:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#64 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:56

Dit is weer zo'n verhaal ! Met naam en toenaam de krant in ! Dit is mens-ont-erend ! Hoe kan dit ? Wie laat zijn huisdier niet verzorgen na een ongeval ? Wie staat het af onder mom van ? Dergelijke mensen zouden vervolgd moeten worden ! Pure oplichting !

Voor Pepsi : is het heel jammer. Die is aan het eind van de lijdenweg. Even de regenboogbrug over ... slaap zacht Pepsi... Droevig dat jij dat moet meemaken ! Jij verdient beter ...

Voor Luna : die gaat het elke dag een beetje beter doen. Die verliest haar maatje maar krijgt er een top-personeelslid voor in de plaats en boel vriendjes. Zeker proberen met het kitten. Maar ook de andere poezen. Gaat wel vlug komen. Die heeft door dat ze goed zit.
Buitenlaten mag volgens het "boekje" pas na minimum drie weken. Persoonlijk heb ik zo iets van eerst sociabiliseren met de hele clan. Vanaf dan de drie weken beginnen tellen. Haar thuis moet echt haar thuis zijn, haar stukje hemel op aarde, waar haar personeel en vriendjes zijn.
Volgende vraag is wanneer ga je haar steriliseren ? Want zou je haar nog buiten laten zonder sterilisatie ?

Veel plezier met je kattenbende !!!! :heart:

PS: tip voor de vlooien controle bij een zwarte poes. Op een wit blad zetten (tekenpapier bv) en kammen met luizenkammetje. Op het kammetje ga je waarschijnlijk vrij vlug zien of er iets aan de hand is. En/of ook op het papier dank zij het kontrast.  

YvVanRoyen
YvVanRoyen
  • 5.666 berichten

#65 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:57

en toch vind ik het fantastisch dat je hen een mooie ouwe dag hebt willen geven ! :heart:

Marina
Marina
  • 15.750 berichten
  • 6 katten

#66 Geplaatst 23 augustus 2010 - 15:57

Wat vreselijk zeg :( Je zou zo'n mensen :r :r :r
Veel sterkte :hug:
Geplaatste afbeelding

Tinne
Tinne
  • 9.443 berichten
  • 2 katten

#67 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:03

Wat erg dat dit jou moet overkomen. Gelukkig heeft Luna een goede thuis nu. Slaap zacht Pepsi...

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#68 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:10

ik had er vanmiddag al eens een kitten bijgezet, maar ze gromt als die nog maar kijkt naar haar, dus ik heb het kleintje maar snel weer weggehaald, ze was vanmiddag ook boos op mij omdat ik haar ontvlooid heb, kammen kan ik nog niet, dan wordt ze super kwaad, ze ligt meestal onder het bed in haar mandje, ze komt er al wel uit als ik haar eten breng, maar ze ligt op  zoontje  zijn kamer en die heeft daar ook een tv staan, maar als hij de kamer binnenkomt dan kruipt ze weer in de kast, zal wel wennen zeker

Flashemieke
Flashemieke
  • 2.039 berichten
  • 11 katten

#69 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:10

Wat erg, slaap zachtjes lieve Pepsi, en met Luna komt het wel in orde !  In ieder geval een dikke knuffel voor jouw dat je dit doet, Luna zal je dankbaar zijn

Guest_dauwke_*
Guest_dauwke_*

#70 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:14

ocharme veel sterkte

miranda
miranda
  • 7.830 berichten
  • 1 katten

#71 Geplaatst 23 augustus 2010 - 18:18

af en toe het kitten even bijlaten zodat luna deze gewoon wordt... grommen is niet erg hoor is zelfs volkomen normaal in het begin.
spijtig van pepsi veel sterkte met je verlies.
Ik zou luna niet eerder buiten laten dan dat ze gesteriliseert is...

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#72 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:18

Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding Geplaatste afbeelding

Ellenita
Ellenita
  • 26.688 berichten
  • 9 katten

#73 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:22

:evil: :evil: wat erg van pepsiw ,
sterkte

met luna komt het goed!
maar dat ze op deze leeftijd nog niet gestereliseerd is arm meisje

Toffe foto s en goed dat ze daar zit

heb je de mensen nog gesproken?
poezenknuf van mij en mijn pareltjes : :paw Iruna,Syrai, Hindou, Reiko, Inty, Deva, Loki, Munay, Indira en *Thaira* :paw
Geplaatste afbeelding

3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#74 Geplaatst 24 augustus 2010 - 10:54

Je ziet aan Luna dat ze nog wel eventjes nodig heeft om te recupereren en op haar pootjes te komen. Maar dat komt wel in orde hoor ;) Dat lieve beestje is van (sorry dat ik het mss zeg) de hel plots in de hemel terecht gekomen en weet nog niet goed wat haar overkomt O:)   We gaan haar binnen de kortste keren niet meer herkennen denk ik :thumb:

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#75 Geplaatst 24 augustus 2010 - 11:47

nee, binnenkort komt dat mens terug naar hier en dan kwam ze hun hier wel eens bezoeken, voor ze voorgoed naar spanje verhuizen, maar die wonen daar nu al hoor, haar man huurt daar al een huis en ze komt alleen over en weer naar hier als ze moet werken, en dan komt er iemand de poezen eten geven, haar dochter zou ook wel eens komen controleren, nog niet verlegen ook niet hoor, snel van mijne hof af denk ik als ze hier komt, stom wicht :r