Spring naar inhoud

- - - - -

gekke luna

• Log in om te reageren
100 reacties op dit onderwerp
3elfje
3elfje
  • 8.314 berichten

#76 Geplaatst 24 augustus 2010 - 14:36

Betwijfel zelfs of ze die moeite nog gaat doen om je te bezoeken. Ze weet nu toch ook dat jij door hebt dat ze je bedrogen heeft, en nog niet een beetje! Ze heeft hopelijk geen andere dieren meer rondlopen daar, want ocharme!! Dat ze het maar gaat bruinbakken in Spanje. Jij hebt tenminste een beestje weer gered en een ander uit zijn lijden verlost. :thumb: Dikke pluim voor jou.  Zou je ze wel op je hof toelaten?? :twisted:

kiki
kiki
  • 8.951 berichten
  • 7 katten

#77 Geplaatst 24 augustus 2010 - 17:11

Héél triestig allemaal....sterkte met het verlies van Pepsi.

Luna is in iig héél goed terecht gekomen.
Enne.....zo'n mensen zouden geen stap in mijn tuin, oprit of wat dan ook moeten komen, bah bah.

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#78 Geplaatst 24 augustus 2010 - 17:35

Leuke foto's van Luna :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#79 Geplaatst 24 augustus 2010 - 19:11

:censored: :censored: :censored: Als ze komt zou ik mijn gedacht eens zeggen :knuppel: maar mss komt ze idd gewoon niet.
Ik denk ook dat je heel veel geduld zal moeten hebben met Luna.
Eens ze zich veilig voelt, kan het sneller gaan.
:geluk: :b :b je bent een schat!!

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#80 Geplaatst 25 augustus 2010 - 09:53

ik heb nog een vraagje, heb net gelezen in een ander topic, over de kennismaking met andere poezen, ons tijgertje is altijd kei lief naar de vreemde kittens, ik heb net eens geprobeerd om haar bij luna in de kamer te zetten, maar ze blaasde en draaide zich om en liep snel weg, luna heeft normaal de gang en de slaapkamers tot haar beschikking, en ze komt alleen uit de slaapkamer als  ik zelf op de grond ga zitten, vannacht werd ik wakker omdat er ineens een kopje gegooid werd tegen mijn hand die naast het bed ging, toen heeft ze een tijdje bij mij gezeten, ons wolfje ga ik nog niet laten kennismaken want dat is sowieso al een asociaal ding :d , vanochtend probeerde ze al een paar stapjes te zetten in de living, dus dan krijgt ze de geur van de andere toch al eens, zou ik nog eens proberen met tijgertje of zeker niet te snel gaan

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#81 Geplaatst 25 augustus 2010 - 10:55

Ze maakt toch dagelijks kleine vorderingen, ik zou nog een beetje afwachten om ze bij de andere poezen te laten. Laat haar eerst maar met jou kennis maken en je vertrouwen winnen. :thumb: :thumb: :thumb:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

tiny
tiny
  • 12.966 berichten
  • 4 katten

#82 Geplaatst 25 augustus 2010 - 13:46

Hoe erg van Pepsi, sterkte.
Mooie Luna

tijgertje75
tijgertje75
  • 3.231 berichten
  • 1 katten

#83 Geplaatst 26 augustus 2010 - 10:37

vannacht nergens geen luna te vinden, ik dacht die heeft zich verstopt zoals altijd, geen probleem, alle deuren waren dicht,

om half 5 vanochtend vertrekt ventje naar werk, ons wolfje zit in de gang te blazen aan de voordeur, maar wij hebben een glazen voordeur, dus ik zeg nog, stomme kat je blaast naar jezelf, toch eens buiten gekeken, maar zag niks, wolfje blaast weer, tjiens tjiens, buiten licht aangedaan en ja hoor, daar zat ons meisje zo verzopen als een kip, ons wolfje direkt de living ingegooid, deur open en ja hoor daar trippelde ze binnen, lekker nat, direkt naar haar eetbakje en miauw, waar is mijn eten, heb haar dan maar direkt verwend zodat ze weet dat het de moeite is om terug te komen, nu ligt mevrouwtje te slapen, het gaat me een dagje worden vandaag denk ik

veerlevs
veerlevs
  • 2.275 berichten
  • 2 katten

#84 Geplaatst 26 augustus 2010 - 11:53

Wat een verhalen en gelukkig is ze niet weggelopen!  Amai, dat zal nogal schrikken zijn zeker!
De deugeniet :oops: :o

Joloka
Joloka
  • 19.772 berichten
  • 9 katten

#85 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:39

Mag er niet aan denken. Goed dat ze gewoon op de stoep zat :thumb:

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#86 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:39

Gelukkig is ze veilig terug binnen :thumb:
Geplaatste afbeelding

sisi
sisi
  • 6.766 berichten
  • 4 katten

#87 Geplaatst 26 augustus 2010 - 12:43

Oef :doh: dat was schrikken
Gelukkig is ze nu weer binnen :loveshower:

Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#88 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:27

Oh neeee , ik kreeg al iets toen ik het titeltje zag :trance:
Maar goed dat ze beseft dat het bij jouw thuis dik in orde is om te wonen :)

Anja
Anja
  • 14.520 berichten
  • 2 katten

#89 Geplaatst 26 augustus 2010 - 13:28

Wat goed dat ze voor de deur zat.

Geplaatste afbeelding

Kimiej
Kimiej
  • 246 berichten
  • 2 katten

#90 Geplaatst 28 augustus 2010 - 09:09