Spring naar inhoud

- - - - -

Mij dochter..

• Log in om te reageren
21 reacties op dit onderwerp
Paula1943
Paula1943
  • 1.797 berichten
  • 4 katten

#16 Geplaatst 20 augustus 2010 - 17:57

Is een lieverd, en het is toch zo dat dieren je helpen als je in de put zit of iets dergelijks, het zal haar zekers helpen!

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#17 Geplaatst 20 augustus 2010 - 19:10

Nee wij hebben Romeo en Mara permanent opgevangen toen, omdat we niet wisten hoe lang het zou gaan duren, en ik heel moeilijk afscheid kan nemen van de katjes hier , en het voor de katjes niet duidelijk is waarom ze telkens weer moeten verhuizen, ze zijn hier thuis en gewend aan een buiten ren dus willen het hun niet meer adoen om terug te verhuizen en ik mijzelf ook niet hahah

Jess zei:

Schattig poezeltje! Was het dan de bedoeling dat haar katten permanent bij jou zouden blijven? Of gaan Romeo en Mara op termijn ook terug bij haar wonen?
Vraag het maar, omdat ik het gek vind dat ze dan haar eigen poezen niet terug neemt (tenzij er toen natuurlijk was afgesproken dat ze voor altijd van jou waren dat weet ik niet!

Wens haar veel succes toe met de schatjes!

Geplaatste afbeelding

brithany
brithany
  • 7.775 berichten
  • 7 katten

#18 Geplaatst 20 augustus 2010 - 19:40

Nu vanmiddag haar kitten opgehaald, het is echt een lekker ding, maar ze is zelf inmiddels nu ook op het forum hihi , dus de foto's zijn nu bij haar hahah jamer weer heeee..

De kitten is echt heel leuk en begon gelijk rond te lopen bij haar thuis helemaal niet bang of zo dus echt super, Dani mij kleinzoon is er helemaal weg van hihi..

Geplaatste afbeelding

Geplaatste afbeelding

PeggyJ
PeggyJ
  • 45.914 berichten
  • 4 katten

#19 Geplaatst 21 augustus 2010 - 15:05

:LOL: :heart: :heart:
Geplaatste afbeelding
We kunnen het hart van een man beoordelen door te kijken hoe hij met dieren omgaat :cattailwag

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#20 Geplaatst 21 augustus 2010 - 18:59

Wat een opluchting dat het weer goed gaat met je kind. Mooi kitten en ik hoop dat ze samen heel gelukkig zullen zijn :)

Guest_sandra25_*
Guest_sandra25_*

#21 Geplaatst 21 augustus 2010 - 19:07

Ik heb mijzelf laten opnemen verleden jaar toen mijn angststoornis het ergste was,en daarna is Snow uit het asiel gekomen,en ik kan met het hand op het hart zeggen dat die kat meer gedaan heeft voor mij dan alle therapieen samen :) Denk nu alsjeblieft niet dat ik gek ben ofzo,ik heb me vrijwillig laten opnemen omdat het onleefbaar was.Want  sommigen hebben nog altijd het idee dat je gek bent als je je laat helpen,terwijl je niets speciaal ziet aan me,en waarschijnlijk aan je dochter ook niet.Fijn dat ze al beter is,dat ze maar genoeg rustpauze's inlast en geniet van haar gezin en de nieuwe inwoner :heart:

Sihirci
Sihirci
  • 9.336 berichten

#22 Geplaatst 21 augustus 2010 - 19:10

sandra25 zei:

Ik heb mijzelf laten opnemen verleden jaar toen mijn angststoornis het ergste was,en daarna is Snow uit het asiel gekomen,en ik kan met het hand op het hart zeggen dat die kat meer gedaan heeft voor mij dan alle therapieen samen :) Denk nu alsjeblieft niet dat ik gek ben ofzo,ik heb me vrijwillig laten opnemen omdat het onleefbaar was.Want  sommigen hebben nog altijd het idee dat je gek bent als je je laat helpen,terwijl je niets speciaal ziet aan me,en waarschijnlijk aan je dochter ook niet.Fijn dat ze al beter is,dat ze maar genoeg rustpauze's inlast en geniet van haar gezin en de nieuwe inwoner :heart:

Angst kan je stapeldol maken en jij verdient respect omdat jij je hebt laten opnemen en hulp hebt gezocht en aanvaard! Top dat je er ook geen geheim van maakt :thumb: :thumb: :thumb: